Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme cu trapa .....:(((

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme cu trapa .....:(((

    Salutare , detin un MB 230 SportCoupe din 2001 , 145 KW si am o mare problema cu trapa care a cedat acum vreo 9 luni.....in ce sens , mergea perfect dar la un moment dat s.a deschis si nu s.a mai inchis iar la actionatrea butonului se aude un zgomot mecanic ,un carait ceva de genul si nu s.a mai inchis ...am discutat cu diversi prieteni si m.au ajutat sa o inchid mecanic dintr.un surub aflat sub plafoniera ....nu iuntra apa dar se aude aer intrand in habitaclu dupa ce depasecs 80 km /h si e tare stresant ca in timp ce viteza creste si zgomotul e mai asurzitor......daca imi puteti da ceva sfaturi sau chiar recomandari catre ceva persoane ori service.uri care pot repara asa ceva , v.as ramane recunoscator. Multumesc anticipat

    Incearca si punctul la sfarsit de propozitie.
    Last edited by cutaresku; 04-16-2012, 23:07 PM.
    Soferul prundent se uita si in stanga si in dreapta inainte de a trece pe ROSU

  • #2
    Din pacate pe drumurile noastre nu cred ca este masina cu trapa care sa nu se strice.Din cate stiu la sportcoupe sunt doua versiuni de trapa ,unsa panoramica si una clasica .Daca e modelul clasic,se poate rezolva pentru ca in mare masura mecanismele sunt aceleasi.Eu am avut aceeasi problema si am reparat-o zilele trecute la un prieten care a lucrat 8 ani la reprezentanta mercedes ,si nu mi-a rupt cleme,clipsuri etc..De obicei se rup tijele de plastic care au rolul de a angrena si parasolarul ,insa ele se rup si cad exact intre sinele care ghideaza sticla si sunt destul de greu de scos ,cu atat mai greu de inlocuit

    Comment


    • #3
      mie nu mi s-a mai deschis de fel dupa un drum. prima data verifici daca mecanic se inchide deschide. se poate cu o cheie chiar in stanga panoului de comanda sa deschizi inchizi treaba. daca poti sa faci asta inseamna ca mecanismul este ok.
      apoi mi-a dat jos motorasul (ai 2 la fel bosch) unul deschide trapa propriu zisa unul cuvertura aia. in cazul meu i-a curatat mufa si dupa ce l-a pus inapoi a mers. poti si sa inversezi motorasele si sa renunti la cel ce-ti inchide cuvertura. dar sa-l pui pe celalalt pe locul lui. ca fara semnal nu merge niciunu. bafta!

      Comment


      • #4
        Multumesc de sfaturi.....dar totusi la mine merg ambele motorase ,problema e ca se aude un zgomot mecanic un barait ciudat ca si cum o roata cu dinti ....a cam ramas fara dinti ) cam asta e impresia mea acum vad si eu ce fac ....inca o data multumesc frumos.
        Soferul prundent se uita si in stanga si in dreapta inainte de a trece pe ROSU

        Comment


        • #5
          Salut,sper ca ti'ai rezolvat problema mortalkick.Acum vine si intrebarea mea:stie cineva cum se poate regla trapa(in sensul ca nu mi se aliniaza perfect cu caroseria), la w202 din '96?

          Comment


          • #6
            Cred ca asa sunt ele,nici la mine nu se aliniaza perfect,dar e insesizabil,abia se observa ca nu e aliniat cu plafonul.

            Comment


            • #7
              Se poate alinia,asta daca nu este ceva rupt in mechanismul trapei.Eu 2 ani la rand am avut probleme cu trapa,ultima oara a trebuit sa inlocuiesc complet mechanismul,demontant aproape tot interirul masinii.Resincronizarea se face astfel:
              1- basculezi trapa in sus si verifici daca cele doua colturi ale trapei sunt la aceasi inaltime(posibil sa nu fie daca este ruptura la mecanism sau desincronizat)
              2-demontezi ansamblul motor care actioneaza trapa.Atentie mare,puneti ceva opritoare,cutiute de carton sau ceva intre trapa basculata si plafon,din afara,sa nu cumva in momentul demontarii motorasului sa cada trapa in pozitie inchis.
              3-Dupa demontarea ansamblului motor trapa aliniati cele doua colturi ale trapei sa fie la aceeasi inaltime,ridicand usor pana simtiti ca se opreste,acesta fiind punctul maxim de basculare.
              4-Cu motorul demontat,mare atentie aici,legati mufa motorului inapoi in ansamblu motor,asta daca ati deconectat mufa la demontare si actionati butonul trapei in pozitia de basculare pana cand se opreste din invartit.
              5-In acest moment aveti mechanismul trapei si motorul de actionare al acestuia sincronizate,montati ansamblul motor la loc,fixati suruburile si gata treaba.Mare atentie:-la demontarea ansamblului motor trapa veti gasi 3 suruburi de fixare din care 1 surub este mai scurt.Memorati pozitia surubului !!!
              W202 elegance / 1.8 benzina,1993

              Comment


              • #8
                Mersi pentru promptitudine.Ma cam sperie ce ai scris tu acolo(doar din cauza ca as putea strica ceva).In alta ordine de idei am mai umblat pe acolo,pentru ca am demontat capitonajul trapei,avand nevoie de retapitare si nu am vazut ca ar fi ceva rupt din mecanism(sau nu mi'am dat eu seama).

                Comment


                • #9
                  Salut,singurul lucru care trebuie sa-l faci e sa pui niste saibe intre motoras si suruburile de prinde,sint niste cauciucuri acolo care sint invechite,cel putin eu asa am facut la mine si merge perfect,tot sportcoupe cu panoramic

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF