Ieri m.am apucat sa schimb lichidul de servo ajutat de un prieten.
Am cumparat un litru de lichid si ne.am apucat de treaba(era bine sa fi avut doi).
Am desfacut scutul din fata, am identificat conducta care vine de la vas, am desfacut colierul si am dat drumul la lichid sa se scurga.
Dupa ce s.a scurs tot, prietenul meu adauga lichidul nou(care este de culoare verde) si eu urmaream sub masina ca lichidul cel nou sa.l impinga pe cel vechi(acum de culoare maro). Din pacate i.a tremurat mana prietenului si mi.a spoit motorul.
In sfarsit dupa ce am terminat operatiunea am mers la o spalatorie ca sa spal motorul.
Am spalat 5 masini diesel printre care si un w202, toate fara probleme.
Am spalat.o si pe actuala. Dupa ce am spalat.o am suflat.o cu aer si dupa 30 minute am incercat sa o pornesc.
Sufletul. Nu a vrut sa o ia nici la a 5-a cheie. Noroc ca aveam prin portbagaj un Wd40 si m.am apucat sa desfac fiecare mufa in parte de pe motor, sa le dau cu spray. Le.am lasat 5 minute, le.am conectat si masina a pornit la sfert.
Am plecat de la spalatorie, am ajuns la garaj, am lasat.o sa se usuce inca 30 minute cu motorul oprit. Am vrut sa plec acasa si din nou nu a vrut sa porneasca.
Iar am luat fiecare mufa in parte, iar spray si intr.un final a pornit.
N.am mai oprit.o. Am incins.o bine prin oras de iesea abur de la motor, dupa care am ajuns acasa.
Astazi de dimineata a pornit la sfert.
Deci concluzia mea finala, valabila pentru toate masinile pe care sper ca o sa le conduc de acum inainte-NU SPALATI MOTORUL!!! decat daca aveti timp si nervi puternici.
Numai bine!
Am cumparat un litru de lichid si ne.am apucat de treaba(era bine sa fi avut doi).
Am desfacut scutul din fata, am identificat conducta care vine de la vas, am desfacut colierul si am dat drumul la lichid sa se scurga.
Dupa ce s.a scurs tot, prietenul meu adauga lichidul nou(care este de culoare verde) si eu urmaream sub masina ca lichidul cel nou sa.l impinga pe cel vechi(acum de culoare maro). Din pacate i.a tremurat mana prietenului si mi.a spoit motorul.
In sfarsit dupa ce am terminat operatiunea am mers la o spalatorie ca sa spal motorul.
Am spalat 5 masini diesel printre care si un w202, toate fara probleme.
Am spalat.o si pe actuala. Dupa ce am spalat.o am suflat.o cu aer si dupa 30 minute am incercat sa o pornesc.
Sufletul. Nu a vrut sa o ia nici la a 5-a cheie. Noroc ca aveam prin portbagaj un Wd40 si m.am apucat sa desfac fiecare mufa in parte de pe motor, sa le dau cu spray. Le.am lasat 5 minute, le.am conectat si masina a pornit la sfert.
Am plecat de la spalatorie, am ajuns la garaj, am lasat.o sa se usuce inca 30 minute cu motorul oprit. Am vrut sa plec acasa si din nou nu a vrut sa porneasca.
Iar am luat fiecare mufa in parte, iar spray si intr.un final a pornit.
N.am mai oprit.o. Am incins.o bine prin oras de iesea abur de la motor, dupa care am ajuns acasa.
Astazi de dimineata a pornit la sfert.
Deci concluzia mea finala, valabila pentru toate masinile pe care sper ca o sa le conduc de acum inainte-NU SPALATI MOTORUL!!! decat daca aveti timp si nervi puternici.
Numai bine!
Comment