Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nelamurire cu aerul conditionat.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nelamurire cu aerul conditionat.

    Iarasi va sterzezi cu cateva intrebari in cea ce priveste sistemul de climatizare de pe W202.
    Azi am reusit sa pun in functiune climatizarea, am cumparat compresor, furtune, garnituri.
    Am verificat instalatia in ceea ce priveste etansarea si nu pare sa aiba scapari, am bagat freon si la prima incercare pare sa functioneze.
    Ma asteptam sa bage miros intepator sau de mucegai, dar nimic e curat aerul ca lacrima, desi nu a fost folosita sistemul cel putin de 2 ani.
    Intrebarile sunt urmatoarele: cele doua ventilatoare de racire trebuie sa porneasca deodata, sau pe rand? ( la mine acuma din cand in cand porneste doar din partea stanga).
    Mentionez ca celalat ventilator este bun, ca l-am alimentat cu 12 volti si se invarte.
    Compresorul de clima sta cuplat tot timpul chiar daca din interior am setat din rotite sa bage aer cald?
    Deocamdata atat, am sa revin pe parcurs daca apare ceva.
    Multumesc anticipat pentru cei care vor raspunde la acest subiect.
    Toate cele bune.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

  • #2
    Salut. La mine din ce am vazut, se pare ca pornesc amandoua,au doar doua faze de turatii, asa zise stage 1 si 2, dar mai stii?. Eu am avut probleme cu ele ca nu mai porneau deloc, dar era din cauza presiunii mici in instalatie(freon putin), vezi aici http://www.clubmercedes.ro/releu-ven...3.html?t=23843
    Numai bine.

    Comment


    • #3
      Ventilatoarele trebuie sa porneasca ambele in acelas timp.
      Iar in legatura cu Kompresoru eu cred ca trebuie sa se opreasca cand dai sa bage cald dar nu sunt sigur mai asteapta si alte pareri.

      Comment


      • #4
        Compresorul de clima trebuie sa se opreasca cand e actionat butonul de EC de pe consola.Pana nu este aprins ledul de la EC compresorul merge tot timpul indiferent de temperatura setata.Iar ventilatoarele de la clima merg amandoua odata la mine si cum zicea colegul mai sus au 2 faze de turatii.
        Mercedes W202 C180 Sport
        Mercedes W245 B180 cdi

        Comment


        • #5
          Am revenit cu detalii despre sistemul meu.
          A fost necesar sa schimb radiatorul de clima, findca era fisurat si pierdea freonul.
          Azi am pus unul nou nout care a costat 450 RON + incarcatul instalatiei cu freon 150 RON.
          Cele doua ventilatoare din fata radiatorului pornesc in acelasi timp.
          Compresorul se invarte si daca setez sa bage doar aer cald in habitaclu, se opreste doar cand apas butonul EC (economic).
          Dupa o lunga perioada de nefunctionare al sistemului de clima, am fost placut surprins sa functioneze fara nici un fel de problema, nu am nici un fel de miros cand dau drumul la clima.
          Sunt fericit ca dupa multe straduiri si umblaturi am reusit sa-l pun la rand instalatia.
          Multumesc de raspunsurile de mai sus, iar daca cineva are intrebari referitor la acest subiect, va stau la dispozitie.
          Toate cele bune.
          Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
          Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

          Comment


          • #6
            AM si eu o problema cu aerul conditionat la un w203 din 2002. Problema este ca da aer numai la picioare indiferent pe ce pozitie comut. Aerul cald de asemenea nu este foarte cald ci doar calai. Prin celelalte orificii da foarte putin spre deloc. La picioare insa cu o putere incredibila. Nu am verificat freonul din instalatie dar am facut testul acela de care spuneau baietii pe site si anume acela de a tine apasat butonul de recirculare si dezaburire luneta apasate 3 sec pt a se reseta paletele etc. Nu s-a schimbat nimic. Puterea aerului este aceiasi si da mult la picioare si aproape deloc pe sus indiferent ca le tin inchise/deschise. Ce pot face? Vara indeosebi este foarte incomod deoarece iti sufla aer rece la picioare cand tu ai nevoie sus sa iti dea. Nici nu il poti inchide ca mori de caldura. Vara trecuta le-am bandajat ca sa nu mai dea aer la picioare. Intrebarea este ce pot face cu modul de directionare a aerului. Eu nu vreau deloc la picioare si sa dea pe sus cand el face total invers. Multumesc pentru pareri si sfaturi.

            Comment


            • #7
              era de asteptat ca intr-un an de zile sa stringi bani pentru reparatia respectiva...

              Comment


              • #8
                ok am inteles e ceva de treba. dar sfatuiti-ma ce trebuie sa fac si cu ce sa incep? cam tot ce implica operatiunea. Si am impresia ca merge numai ventilatorul din dreapta.

                Comment


                • #9
                  Pai din cate stiu e un singur ventilator care baga in habitaclu. Dupa ce ai facut testul de clapete cu cele doua butoane ce s-a intamplat? A dus testul pana la capat sau a ramas blocat asa. Cel mai probabil motorasul care baga aer la picioare are o problema (sau s-a rupt parghia clapetei) si nu o mai inchide, motiv pentru care debitul de aer se duce mai mult acolo si ce mai ramane o ia si pe celelalte guri de ventilatie. Mai poti verifica fiecare gura in parte cu o lanterna sa nu cumva sa fi ramas inchise clapetele manuale. Poate a fost umblat in bord si la montaj au aparut probleme. De asemeni o poti pune pe tester de Mercedes si iti spune unde o doare. Verifica si starea filtrului de aer de deasupra bateriei sa nu fie prea incarcat si sa reduca debitul de aer.
                  Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                  Comment


                  • #10
                    Filtrul de aer e obosit. L-am scuturat eu. A iesit negreala ca un fel de funingine acum e scuturat dar cred ca trebuie unul nou. Testul a fost dus la capat dar a durat mult. In jur de 5 minute. S-a oprit am scos cheia din contact, 2 minute de asteptare si aer tot aiurea baga. Am oricum in plan sa verific instalatia si sa incarc cu freon. Aveti idee cam cat costa o diagnosticare la reprezentanta?

                    Comment


                    • #11
                      Nu trebuie neaparat la reprezentanta, ci la oricine cu tester Star si cu mancarimi la degete. Modifica locatia din profilul tau sa vedem ce colegi sunt mai aproape de tine. La reprezentanta e in jur de 120 lei.
                      Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by tonydk10 View Post
                        AM si eu o problema cu aerul conditionat la un w203 din 2002. Problema este ca da aer numai la picioare indiferent pe ce pozitie comut. Aerul cald de asemenea nu este foarte cald ci doar calai. Prin celelalte orificii da foarte putin spre deloc. La picioare insa cu o putere incredibila. Nu am verificat freonul din instalatie dar am facut testul acela de care spuneau baietii pe site si anume acela de a tine apasat butonul de recirculare si dezaburire luneta apasate 3 sec pt a se reseta paletele etc. Nu s-a schimbat nimic. Puterea aerului este aceiasi si da mult la picioare si aproape deloc pe sus indiferent ca le tin inchise/deschise. Ce pot face? Vara indeosebi este foarte incomod deoarece iti sufla aer rece la picioare cand tu ai nevoie sus sa iti dea. Nici nu il poti inchide ca mori de caldura. Vara trecuta le-am bandajat ca sa nu mai dea aer la picioare. Intrebarea este ce pot face cu modul de directionare a aerului. Eu nu vreau deloc la picioare si sa dea pe sus cand el face total invers. Multumesc pentru pareri si sfaturi.
                        Se tine mai mult de 3 sec,pana palpaie mai incearca o data treaba cu resetul...poate ai noroc ca sa nu ajungi si desfaci bordul

                        Comment


                        • #13
                          ok. voi repeta testul. Cat despre tester. Am fost la 2 mecanici mai demult si au spus ca nu au softul pentru aer conditionat. Aveau pentru alte diagnostice gen motor etc.

                          Comment


                          • #14
                            STAR DIAG iti permite sa comanzi individual clapetele alea, deci te vei apropia de identificarea bubei.
                            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                            Comment


                            • #15
                              nu am mai auzit de STAR DIAG pana acum. Este undeva prin bacau asa ceva?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF