Masina este un w202 1,8 benzina 120cp, an 93
Ieri am inmatriculat masina in bulgaria, cand am dus-o la rar am vazut ca unul dintre mecanici a ridicat capota la 90 de grade ca sa lucreze mai usor (cred), trebuia sa faca identificarea serilor de la motor si caroserie. Am impresia ca mi-a demontat clapeta de acceleratie cu toate mecanismele aferente ca sa citeasca seria (cand m-am uitat la motor dupa inmatriculare am vazut ca un surub de strange corpul clapetei pe chiuloasa era desfacut cam jumatate, l-am strans la mana). Restul suruburilor erau stranse bine.
Problema este ca, acum cand porneste bine cand porneste mai greu (invarte de mai multe ori pana porneste). E fenomenul ca si cum s-ar intoarce benzina in rezervor. Pana sa umble bulgarii aia prosti la motor pornea foarte bine. Am observat ca mufele de vin la injectoare, firele lor s-au carbonizat de la caldura si se decojesc.
M-am uitat atent si din cate imi dau eu seama toate vin la locul lor.
Care credeti ca a-r fi buba ca inebunesc.....

Ieri am inmatriculat masina in bulgaria, cand am dus-o la rar am vazut ca unul dintre mecanici a ridicat capota la 90 de grade ca sa lucreze mai usor (cred), trebuia sa faca identificarea serilor de la motor si caroserie. Am impresia ca mi-a demontat clapeta de acceleratie cu toate mecanismele aferente ca sa citeasca seria (cand m-am uitat la motor dupa inmatriculare am vazut ca un surub de strange corpul clapetei pe chiuloasa era desfacut cam jumatate, l-am strans la mana). Restul suruburilor erau stranse bine.
Problema este ca, acum cand porneste bine cand porneste mai greu (invarte de mai multe ori pana porneste). E fenomenul ca si cum s-ar intoarce benzina in rezervor. Pana sa umble bulgarii aia prosti la motor pornea foarte bine. Am observat ca mufele de vin la injectoare, firele lor s-au carbonizat de la caldura si se decojesc.
M-am uitat atent si din cate imi dau eu seama toate vin la locul lor.
Care credeti ca a-r fi buba ca inebunesc.....



Comment