Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

problema injectoare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • problema injectoare

    Astazi am fost sa fac o verificare de rutina la un tester sa vad ce erori mai am prin calculatorul de masinii si am zis sa fac si un test de injectoare.
    Mecanicul mi-as pus ca am 2 injectoare care nu sunt in parametrii(c200 CDI din 2002) si mi-a dat si valorile de pe tester:

    Clindru:

    1. -0.2
    2. 0.2
    3. 0.1
    4. -0.4

    Nu prea stiu sa interpretez aceste valori,dar cert e ca masina de vre-o 1 luna a inceput sa scoata fum cand accelerez.Alte probleme nu are,porneste bine,trage normal....dar cam afuma.

    Sa le reconditionez?Sa cumpar altele noi?Pe toate sau doar cele cu problema?

  • #2
    Salut.
    Daca valorile injectoarelor sunt cat mai aproape de zero +- este bine.
    In cazul tau valorile sunt ok (daca ce ai scris sunt valorile de pe tester).Injectoarele lucreaza 2 cate 2 (1-3 si 2-4) si astfel se compenseaza unul cu celelalt ,de aici si valorile cu + si -.
    Poate fumul pe care il scoate e cauzat de egr/sau sistemul turbo.
    Parerea mea e sa nu umbli le ele.Eu am rectificat un injector cand a ajuns la 1.5 dar multe persoane mi-au spus ca puteam sa il las pana ajungea la valori >de 2.
    Bafta.

    Comment


    • #3
      Valorile trebuie sa fie negative !!Este vorba de corectiile afisate in miligrame facute asupra injectoarelor.Injectoarele lucreaza in ordinea de aprindere,nicidecum doua cate doua !

      Comment


      • #4
        Valorile tebuie sa fie cat mai apropiate de 0,indiferent ca e +/-,iar de compensat se compenseaza intre ele.
        Toti mi-au spus ca valorile sunt bune, un mecanic de sprinter mi-a spus ca el schimba injectoarele cand se apropie de +/- 2 .
        Ca sa fiu linistit am facut si testul cu eprubete,pe retur nu pierd presiune.
        Deci problema cu fumul trebuie sa o caut in alta parte,probabil tebuie curatat EGR-ul

        Comment


        • #5
          Unde recomandati reconditionari de injectoare ? eu am primul injector cu - 66 mili ceva, restul aproape 0 , valori afisate de tester star. As vrea niste recomandari pentru o firma / om specializat in interpretat mersul motorului
          Va multumesc

          Comment


          • #6
            Star-ul nu-ti arata decat cu o zecimala,deci ar trebui sa fie -6.6 ce inseamna foarte rau,trebuie neaparat schimbat/reconditionat

            Comment


            • #7
              interesant e ca porneste perfect si merge bine mereu. Dar tot as vrea un sfat bun pentru o verificare reconditionare . multumesc

              Comment


              • #8
                Eu am mai avut o problema la masina care am crezut ca s-a remediat,se oprea motorul in mers si imi dadea eroare EPC - visit workshop.
                Initial am schimbat toate furtunele(de la pompa de inalta si joasa presiune,de la filtrul de motorina,etc) si problema a disparut un timp,apoi a inceput sa scoata din ce in ce mai mult fum si de curand iar mi se opreste motorul.
                Asa ca am schimbat toate cele 4 injectoare desi toate testele facute(cu eprubete pe retur unde nu scapa decat absolut normal,pe diagnoza unde am obtinut valorile bune postate mai sus) indicau ca nu am probleme cu ele.
                Rezultatul : cu 4 injectoare Bosh nou noute tot mi se opreste motorul si am dat o groaza de bani pe ele.Incapatanerea costa...
                Am schimbat regulatorul de presiune din rampa comuna cu al unui amic cu acelasi model C200 CDI,nici el nu a fost devina.
                In ultima instanta am gasit o pompa de inalta presiune de pe un E class din 1998 sau 1999 , care desi are senzor pe ea (a mea neavand nimic) functioneaza perfect....si culmea nu mi se mai opreste motorul.Deci toate problemele care le-am avut a fost de la pompa de inalta presiune(inclusiv o zornaiala la anumite turatii ... cred ca am postat despre zornaiala asta pe undeva pe aici).
                Acum omu vrea 1200 RON pe pompa de inalta presiune , eu prefer sa imi iau una nou nouta.
                Am ramas cu 4 injectoare excelente si imi vine sa dau un cap de perete...daca e cineva interesat de niste injectoare foarte bune sa imi dea mesaj

                Comment


                • #9
                  Cati km are masina ?

                  Comment


                  • #10
                    Valorile postate sunt foarte bune, nu inteleg chestia cu -6,6.
                    Un injector nou parca e 150-200 de euro, ai dat o carca de bani... Incearca sa le vinzi pe cele schimbate.
                    Pompa de inalte se reconditioneaza: se schimba garniturile, cu un cost modic.
                    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by ender View Post
                      Star-ul nu-ti arata decat cu o zecimala,deci ar trebui sa fie -6.6 ce inseamna foarte rau,trebuie neaparat schimbat/reconditionat
                      Vrei totusi sa mai calculezi o data? Nici aritmetic, nici algebric (normal), nici in orice specilalitate matematica nu POATE REZULTA -6,6. Bagi omul in sperieti!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by epurare_coco View Post
                        Vrei totusi sa mai calculezi o data? Nici aritmetic, nici algebric (normal), nici in orice specilalitate matematica nu POATE REZULTA -6,6. Bagi omul in sperieti!
                        Asta am spus in functie de ce a zis el,nu exista -0.66 doar -0.6 pe tester.Daca el spune ceva de 66 singura varianta ar fi -6.6 si dupa cum am spus e dezatruos,nu neaparat ca asta e realitatea.Acel injector pur si simplu nu ar functiona ce sa mai zic de parametrii.
                        De asta e bine sa postam pe forum informatii cat mai exacte , alfel nu ne ramane decat datul cu parerea.

                        In legatura cu reconditionarea pompei...nu am gasit pe nimeni aici in Bacau sa o faca asa ca am luat una reconditionata de chiar firma BOSH cu garantie 2 ani la 2400 RON si tinand cont ca am dat si pompa veche la schimb,imi returneaza in 2-3 saptmani cam 6 mil , deci per total 1800 RON.Mult , putin,eu nu mai bag nici un ban in motorul asta.Teoretic cu pompa de inalta noua,cu injectoare noi nici nu ma gandesc ca nu fac 200.000 km fara probleme.

                        Comment


                        • #13
                          Daca vrei pompa de inalta, iti dau eu pompa direct de pe masina, si vezi si cum merge, daca esti nemultumit la probe nu o cumperi.
                          Dar cred ca ai s-o cumperi degeaba fiindca problemele pot fi cu totul altele.
                          Referitor la piesele reconditionate de Bosch nu cred ca ai sa mergi 200.000km, fiindca nici noi nu duc atitia km.
                          Originally posted by ender View Post
                          Eu am mai avut o problema la masina care am crezut ca s-a remediat,se oprea motorul in mers si imi dadea eroare EPC - visit workshop.
                          Initial am schimbat toate furtunele(de la pompa de inalta si joasa presiune,de la filtrul de motorina,etc) si problema a disparut un timp,apoi a inceput sa scoata din ce in ce mai mult fum si de curand iar mi se opreste motorul.
                          Asa ca am schimbat toate cele 4 injectoare desi toate testele facute(cu eprubete pe retur unde nu scapa decat absolut normal,pe diagnoza unde am obtinut valorile bune postate mai sus) indicau ca nu am probleme cu ele.
                          Rezultatul : cu 4 injectoare Bosh nou noute tot mi se opreste motorul si am dat o groaza de bani pe ele.Incapatanerea costa...
                          Am schimbat regulatorul de presiune din rampa comuna cu al unui amic cu acelasi model C200 CDI,nici el nu a fost devina.
                          In ultima instanta am gasit o pompa de inalta presiune de pe un E class din 1998 sau 1999 , care desi are senzor pe ea (a mea neavand nimic) functioneaza perfect....si culmea nu mi se mai opreste motorul.Deci toate problemele care le-am avut a fost de la pompa de inalta presiune(inclusiv o zornaiala la anumite turatii ... cred ca am postat despre zornaiala asta pe undeva pe aici).
                          Acum omu vrea 1200 RON pe pompa de inalta presiune , eu prefer sa imi iau una nou nouta.
                          Am ramas cu 4 injectoare excelente si imi vine sa dau un cap de perete...daca e cineva interesat de niste injectoare foarte bune sa imi dea mesaj

                          Comment


                          • #14
                            Deja am pompa de inalta de ieri pe masina,merge impecabil motorul , nu mai am nici o problema .Probleme cu EPC-ul au fost de la pompa de inalte.
                            200.000 face orice pompa BOSH chiar dublu si chiar mai mult,daca nu iti bati joc de ea cu motorina luata de la eu stiu ce nene.
                            Spun asta pentru ca timp de cateva zile daca citesti mai sus in post,am avut o pompa de inalta de pe un E class ,e vorba de pe o pompa cu 365.000 km , cea origina cu care a venit din fabrica.Am spus 200.000 ca sa fiu sigur ca nu gresesc.

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF