Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Se ''infierbanta'' in oras W202

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Se ''infierbanta'' in oras W202

    Salutare!
    Am o problema cu al meu W202, c200 diesel, observata cu putine zile in urma. Cand merg prin oras, dupa o jumatate de ora, maxim o ora, se duce apa treptat pana la 100 de grade, cred ca ar trece si peste daca as continua sa merg cu el.
    Am observat si faptul ca cele doua ventilatoare din fata radiatorului nu pornesc niciodata . stie cineva cum si cand ar trebui sa porneasca aceste 2 ventilatoare? De asemenea am observat ca nici ventilatorul cel mare din fata motorului, (spatele radiatorului), nu se invarte ''cum ar trebui''. Am impresia ca se invarte aleatoriu, chiar daca turez motorul , viteza ventilatorului este constanta, iar daca pun mana pe elice o pot opri fara nici cea mai mica problema, chiar daca motorul este turat.
    Rog ajutor!
    Multumesc anticipat!

  • #2
    Salutare colegu. O sigurnata poate e sarita sau poate chiar electroventilatorul este defect.
    Sexy, inteligent, amuzant....Dar destul despre mine!

    Comment


    • #3
      Salutari. sa luam cu putina teorie ca nu strica.
      Daca ai doua ventilatoare electrice in fata, inseamna ca ai aer conditionat, si aceste ventilatoare pornesc doar cand ai pusa in functiune climatizarea.
      Nu au deaface cu racirea apei motorului.
      Ventilatorul din spatele radiatorului de apa se numeste vascocuplaj, si cel mai probabil este defect, el are rolul de a raci radiatorul prin care circula lichidul de racire care circula si prin motor.
      Acest vascocuplaj lucreaza cand temperatura creste peste 60 de grade, atunci trebuie sa intre in functiune.
      Daca ai posibilitate sa faci o proba cu un alt vascocuplaj sa vezi diferenta, daca nu cumpara una noua si ai scapat de o problema.
      Dar ar trebui sa verifici si termostatul, s-ar putea sa fi ramas pe bolcat si atunci e clar ca se incalzeste motorul, finfca nu mai recilcula lichidul de racire.
      Sper ca ai inteles ceva.
      Succes.
      Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
      Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

      Comment


      • #4
        Jacob, teorie stiu , multumesc pentru ea oricum. Termostatul este intr adevar blocat pe pozitia deschis, chestia i ca pana acum cateva zile apa nu trecea de 60 de grade, iar acum trece si de 100. Cele 2 ventilatoare de la AC, nu pornesc nici cand e cuplat compresorul de AC nici cand e decuplat, sigurantele din panoul de langa motor le am verificat, mai raman de verificat cele din portbagaj. Deci ramane sa verific, desi nu stiu exact cum, treaba cu vascocuplajul. Cel care e pe masina nu cupleaza nici la 60, nici la 80 nici la 100 ). Viteza de rotatie a elicei este aceeasi la orice turatie si la orice temperatura a motorului...

        Comment


        • #5
          Originally posted by Jacob View Post
          Salutari. sa luam cu putina teorie ca nu strica.
          Daca ai doua ventilatoare electrice in fata, inseamna ca ai aer conditionat, si aceste ventilatoare pornesc doar cand ai pusa in functiune climatizarea.
          Nu au deaface cu racirea apei motorului.
          Ventilatorul din spatele radiatorului de apa se numeste vascocuplaj, si cel mai probabil este defect, el are rolul de a raci radiatorul prin care circula lichidul de racire care circula si prin motor.
          Acest vascocuplaj lucreaza cand temperatura creste peste 60 de grade, atunci trebuie sa intre in functiune.
          Daca ai posibilitate sa faci o proba cu un alt vascocuplaj sa vezi diferenta, daca nu cumpara una noua si ai scapat de o problema.
          Dar ar trebui sa verifici si termostatul, s-ar putea sa fi ramas pe bolcat si atunci e clar ca se incalzeste motorul, finfca nu mai recilcula lichidul de racire.
          Sper ca ai inteles ceva.

          Succes.
          : Nu a inteles aproape nimic.

          Originally posted by SERGI7 View Post
          Jacob, teorie stiu , multumesc pentru ea oricum. Termostatul este intr adevar blocat pe pozitia deschis, chestia i ca pana acum cateva zile apa nu trecea de 60 de grade, iar acum trece si de 100. Cele 2 ventilatoare de la AC, nu pornesc nici cand e cuplat compresorul de AC nici cand e decuplat, sigurantele din panoul de langa motor le am verificat, mai raman de verificat cele din portbagaj. Deci ramane sa verific, desi nu stiu exact cum, treaba cu vascocuplajul. Cel care e pe masina nu cupleaza nici la 60, nici la 80 nici la 100 ). Viteza de rotatie a elicei este aceeasi la orice turatie si la orice temperatura a motorului...
          ...Pai daca stii ca ai bube la ea(gen termostat mort), atunci de ce te mai plangi sa cauti stiu eu ce consiliere-care sincer nu prea ar avea rostul: gen``i-mi creste apa..ce sa fac?...dar stii ca am bulit termostatul...oare o fi stricata clima ??..sau maine ploua?``

          Salut. Zi si mie ce vrei mai mult decat ti-a zis Jacob??( eventual un mecanic ). Zici ca stii teorie ..in fine, e greu uneori cu viata de zi cu zi , dar mai cu altele.
          Pe rand le rezolvi toate: termostat- altul nou, lasa vascocuplajul la urma si vezi ce se intampla cu termostatul nou. Referitor la ventilatoarele auxiliare:nu ai destula presiune in instalatie, incarca prima oara cu freon- chiar daca tu esti ferm convins ca ai destul, o sa ai surpriza sa vezi ca nu e asa.Ultimul lucru : vascocuplaj- daca nu se rezolva cu termostatul iei unul nou si ai cam terminat cu balciul.

          Comment


          • #6
            Daca paleta se invarte alene si motorul trece de 85 de grade, vascocuplajul (sau bimetal cum le place la unii sa ii mai spuna) e dus si trebuie schimbat. Si cu termostat nou va face la fel.
            ATENTIE: piulita de la vascocuplaj se desface in sens invers.
            Jacob apreciez efortul depus. Un om de caracter care in urma confruntarii cu diverse probleme, ajuta pe altii!...chiar daca unii nu inteleg nimica.
            E220 cdi W210, 2001

            E320 W210, 1997
            C180 W202, 1994
            W123 200D, 1978 cu inima de W124


            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

            Comment


            • #7
              Salut

              Schimba termostatul eventual si lichidul de racire daca nu l.ai schimbat de 2ani.
              Inainte de asta da jos radiatoarele si vezi sa nu fie infundate( verifici inauntru si celulele exterioare. Poti sa le speli pe exterior prima data cu solutie de dizolvat insectele si pe urma speli cu jetul. Daca tot cumperi un termostat nou ia unul pe original nu unul ieftin.
              Referitor la vascocuplaj- dupa ce il dai jos si il cureti / ungi verifici cu 2fire de la baterie daca merge electromagnetul. Daca merge problema poate sa fie de la senzorul care ii da comanda ca sa se cupleze pe fulie. Poti sa incerci daca nu vrei sa investesti bani in masina (solutie romaneasca de moment) sa pui un ventilator de dacie pe direct in loc de vascocuplaj. Nu recomand dar am vazut pe un 202.

              Comment


              • #8
                Eu am avut aceeași problemă la W202-ul meu.Am schimbat vascocuplajul și termostatul și numai am avut treabă după.
                " You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your f*cking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. " Tyler Durden
                Regulament forum.

                Comment


                • #9
                  Sunt 99 % sigur ca e vascocuplajul. Noi o tot ardem pe aici si colegu nu ne mai alina curiozitatea.
                  Om vedea care-i baiu'.
                  E220 cdi W210, 2001

                  E320 W210, 1997
                  C180 W202, 1994
                  W123 200D, 1978 cu inima de W124


                  Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                  Comment


                  • #10
                    [QUOTE=
                    Jacob apreciez efortul depus. Un om de caracter care in urma confruntarii cu diverse probleme, ajuta pe altii!...chiar daca unii nu inteleg nimica.[/QUOTE]

                    Multumesc Adi, unde pot si stiu ajut cu mare placere.
                    Daca termostatul a ramas blocat pe deschis, 100% ca de vina este vascocuplajul.
                    Toate cele bune.
                    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                    Comment


                    • #11
                      Salut

                      Parerea mea este ca a ramas blocat pe inchis nu pe deschis. Cand e blocat pe inchis apa circula doar prin motor. Daca e pe deschis circula si prin radiatoare. Acum dilema. La a mea (de exemplu cat si la celelalte)dupa ce ajunge la 90 termostatul deschide circuitul si totusi nu pornesc ventilatoarele. Sunt 20 grade afara. Pai daca acum are nevoie de racire suplimentara la vara cand sunt 60 grade la asfalt cate ventilatoare o sa trebuiasca sa raceasca apa?

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by SERGI7 View Post
                        Salutare!
                        Am o problema cu al meu W202, c200 diesel, observata cu putine zile in urma. Cand merg prin oras, dupa o jumatate de ora, maxim o ora, se duce apa treptat pana la 100 de grade...
                        Daca ar fi termostatul blocat pe inchis in jumatate de ora i-ar sari si capota de la locul ei.
                        Termostatul la W202 deschide la 85 de grade. Acolo trebuie sa stea...putin peste 80 pe ceas (cam 2 mm).
                        Cu vascocuplaj bun si termostat bun, nu urca apa, oricat ai lasa-o sa mearga. Faptul ca paleta este de vina se poate verifica foarte usor. Daca apa este la 90 de grade si poti opri paleta cu mana e dus vasco. Avand in vedere ca circuitul este presurizat pana la 120 de grade nu fierbe apa.
                        Astept un feedback de la initiatorul topicului.
                        E220 cdi W210, 2001

                        E320 W210, 1997
                        C180 W202, 1994
                        W123 200D, 1978 cu inima de W124


                        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                        Comment


                        • #13
                          Salut

                          Vascocuplajul poate sa fie bun si totusi sa nu cupleze pe fulie. Din cate imi amintesc la vascocuplaj vin 3fire. Doua sunt +- si inca unul cred de la un senzor de temperatura care da comanda electromagnetului.
                          Ideea era ca poate sa fie de vina senzorul.
                          Dilema era- daca la ale noastre nu porneste ventilatorul la a lui de ce trebuie sa porneasca ca sa raceasca apa?!
                          Sigur nu este 100% pe deschis. Poate este doar 30%
                          Daca ar fi 100% pe deschis si totusi sare temperatura apei cand afara sunt doar 20 grade mai sunt si alte defecte la masina. Poate lichid vechi,radiatoare infundate pe interior sau celule infundate cu mizerie pe exterior, etc.

                          Comment


                          • #14
                            LA fel am patit si eu. Vascocuplajul e dus.
                            Diferenta e ca, pe la 100 de grade, porneau celer 2 ventilatoare si temperatura scadea iarasi mla 80 de grade.
                            Mercedes CL 200 Kompressor
                            Mercedes C 180 Kompressor

                            Diamonds are forever. Mercedes-Benz is working on it.

                            Comment


                            • #15
                              Frate ''meleu'' cum spunea si colegu mariusbmm schimba termostatul,eu aveam bimetalu varza si tot nu urca apa la 100,asta prin vara!

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF