Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Batery/alternator visit work shop

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (0 members and 4 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    @Vlad- e normal sa-si pastreze curent pentru lumini, claxon,etc.
    La mine cand s-a dus bateria facea doar click si atat.
    Nici macar nu invartea.
    Cumpara alta baterie si pe cea care o ai sa o donezi la o benzinara cu motor mai mic(posibil ca pe masina respectiva sa mai mearga mult si bine).

    Comment


    • #47
      Salutare ! eu am patit ieri ceva cam ciudat cu acest mercedes !
      Am ajuns in parcare si deschid masina ca sa o pornesc,invart cheia pana la "checkingu'" astept 2 secunde si dupa aia cand sa ii dau scanteie mi se sting toate luminile din masina. Ceea ce este foarte ciudat este faptul ca dupa 4 minute au inceput sa se aprinda lumina in interior,si parca si-a revenit, i-am dat din nou cheie,nu am mai asteptat "checkingu" si a pornit,dupa ce am repetat asta de 4 ori,a 5-a cheie a fost cu checking si din nou,brusc mi s-a oprit toata masina si nu s-a mai aprins...
      Aveti vreo idee ? poate va ajuta si cazul meu

      Comment


      • #48
        Acumulatorul (sau amandoi daca are asa ceva) sunt descarcati.
        Faptul ca a inceput sa lucreze dupa 4 min este ca s-a declansat procesul electrolitic. Optiune recomandata pe vreme friguroasa - aprinzi farurile, deschizi radioul 1 - 2 min, lasi 3-4 minute si dai cheie.
        Cand se face "checking", se pune la treaba calculatorul sa-si faca RAM-ul. Asa ca ia curent. Daca sunt doi acumulatori, cel mic se incarca de la cel mare si nivelul de curet ramas nu este suficient pentru pornire.
        In primul rand masurati tensiunea la rece. 12,5-12,7V. Porniti fortat si trebuie sa aveti 13,5 - 13,8V. Lasati-o sa mearga o ora si masurati din nou la cald. Daca a urcat cu 0,2V, opriti si masurati din nou la rece. Trebuie sa aiba minim 12,5. Daca nu urca, sunt alte probleme. Bafta.

        Comment


        • #49
          Originally posted by epurare_coco View Post
          Acumulatorul (sau amandoi daca are asa ceva) sunt descarcati.
          Faptul ca a inceput sa lucreze dupa 4 min este ca s-a declansat procesul electrolitic. Optiune recomandata pe vreme friguroasa - aprinzi farurile, deschizi radioul 1 - 2 min, lasi 3-4 minute si dai cheie.
          Cand se face "checking", se pune la treaba calculatorul sa-si faca RAM-ul. Asa ca ia curent. Daca sunt doi acumulatori, cel mic se incarca de la cel mare si nivelul de curet ramas nu este suficient pentru pornire.
          In primul rand masurati tensiunea la rece. 12,5-12,7V. Porniti fortat si trebuie sa aveti 13,5 - 13,8V. Lasati-o sa mearga o ora si masurati din nou la cald. Daca a urcat cu 0,2V, opriti si masurati din nou la rece. Trebuie sa aiba minim 12,5. Daca nu urca, sunt alte probleme. Bafta.
          Am inteles,inca nu am efectual procedeul. Am uitat sa mentionez ca dupa ce s-a oprit toata masina,cand s-a dus tot curentul,masina nu a mai pornit deloc. A doua zi am ajuns cu un electrician si a masurat si i-a aratat pe aparat 3.7V,mi-a dat curent si masina a pornit. Acesta mi-a spus sa o mai pornesc a doua zi de dimineata,adica azi,si masina a pornit ! foarte ciudat..
          Astazi am circulat cu ea,si cand sa plec cu ea,i-am dat cheie,am asteptat la "checking" 1-2 secunde si cand sa dau "scanteie" iar s-au stins toate luminile,tot tot,si culmea ca dupa 2 secunde se re-aprinde toata masina,scot cheia si numai fac "checkingu",si a pornit. Nu-mi explic chestia asta,nu stiu ce sa zic..
          V-as mai fi recunoscator daca imi puteti da o parere sau mai multe..

          Comment


          • #50
            I-a aratat gresit 3.7v.
            Nu mai pornea in veci a doua zi.
            Imprumuta o baterie buna si faci probe.

            Comment


            • #51
              Corect marcat.
              De la 10,5V nu mai porneste. La 3,7 este doar un maldar de zgura pe fundul acumulatorului si nu se mai aprinde nimic. Nici macar becul de 5w de la plafoniera.

              Comment


              • #52
                Ma scuzati, dar stie cineva unde este amplasat al 2-lea acumuoator?
                Team-bulding la un nivel ridicat

                Comment


                • #53
                  Eu stiu ca la C klasse nu este si al doilea acumulator. Cred ca doar de la E in sus.

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by dialiv View Post
                    Eu stiu ca la C klasse nu este si al doilea acumulator. Cred ca doar de la E in sus.
                    La E-Klasse, (W211) stiu ca este si al 2-lea, dar de C, nu stiu nimic
                    Team-bulding la un nivel ridicat

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF