Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Batery/alternator visit work shop

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Batery/alternator visit work shop

    Buna! Detin un c270cdi si de o vreme imi tot apare acest mesaj Batery/alternator visit work shop,ce o fi oare?Bateria sau alternatorul???

  • #2
    Posibil bateria, citi ani are? Si de citi amperi este?
    Daca bateria ar fi noua, atunci problema o ai la alternator.
    Originally posted by faralimite View Post
    Buna! Detin un c270cdi si de o vreme imi tot apare acest mesaj Batery/alternator visit work shop,ce o fi oare?Bateria sau alternatorul???

    Comment


    • #3
      Salut,

      eu am un W203 din 2007, la care imi apare acest mesaj iarna dupa ce sta cateva zile parcata si este frig afara. Din verificarile mele, este de la baterie, pentru ca nu mai are puterea necesara.

      Daca vei merge cu masina sa incarci bateria la loc, va disparea mesajul.

      Daca nu dispare dupa 2-3h de mers cu masina, mergi la service, este altceva.

      Comment


      • #4
        Am o intrebare in legatura cu alternatorul la un W203, cu cat trebuie sa incarce bateria ca sa functioneze in parametrii normali? Am si eu aceasi problema la masina, apare la bord eroarea asta. A fost tata astazi la cineva si a pus-o pe un tester si a zis ca bateria nu are nimic dar ca alternatorul nu ar incarca cat trebuie, la relanti ar baga undeva pe la 13,7 iar daca o turezi sare pe undeva pe la 14.2
        Ziceau baietii de acolo ca ar putea fi de vina releu cu carbunii, sa fie uzati.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Popeles View Post
          Am o intrebare in legatura cu alternatorul la un W203, cu cat trebuie sa incarce bateria ca sa functioneze in parametrii normali? Am si eu aceasi problema la masina, apare la bord eroarea asta. A fost tata astazi la cineva si a pus-o pe un tester si a zis ca bateria nu are nimic dar ca alternatorul nu ar incarca cat trebuie, la relanti ar baga undeva pe la 13,7 iar daca o turezi sare pe undeva pe la 14.2
          Ziceau baietii de acolo ca ar putea fi de vina releu cu carbunii, sa fie uzati.
          Buna ziua. La relanti trebuie sa aveti intre 14,2 si 14,4 V, aveti o problema cu alternatorul. Stima!

          Comment


          • #6
            Bun, mersi pentru raspuns. Deci va trebui umblat la alternator sa vedem care e problema.

            Comment


            • #7
              Revin tot eu cu problema la alternator, aveti cumva idee ce ar fi defect la alternator daca el baga la relanti 13,6-13,7 volti in loc de 14,2 - 14,4 cum ar trebui. Sa fie diodele de vina sau releul cu carbuni? Nu de alta dar n-as vrea sa comand piese aiurea si dupaia sa vad ca altceva a fost de vina.

              Comment


              • #8
                Da' vrei cam multe. 1. Nu te supara. 2. Tensiunea era cu sau fara TOATE LUMINILE-si alti consumatori- radio, lumini interioare pornite?

                Comment


                • #9
                  Era cu luminile aprinse si cu radio pornit.
                  Am intrebat doar, ma gandeam ca poate are careva idee sau s-a mai intalnit cu asa ceva. Stii vorba aia "intrebarea moarte n-are"

                  Comment


                  • #10
                    De regula e problema cu alternatorul , eu l.am reparat de 2 ori dupa ce mi.a aparut aceiasi eroare ..... prima data carbunii+diode a doua oara ceva rulmenti parca..... cost total ambele situatii cumulat cca 300 ron
                    Soferul prundent se uita si in stanga si in dreapta inainte de a trece pe ROSU

                    Comment


                    • #11
                      Hmm n-ai avut foarte mult de plata...
                      La mine un set de diode costa 500 lei...
                      Acu am vorbit cu cineva si mi-a spus ca cica nu ar fi diodele, ar fi alta problema. Sa il desfac cu un electrician si sa ne uitam sa vedem ce ar fi de vina, i prea mica diferenta de voltaj la cat baga el acuma si cat ar trebui sa fie normal.

                      Comment


                      • #12
                        am avut si eu mai intai UNDERVOLTAGE CONSUMER DEFECTIVE, iar la 3 zile mi-a aparut cu ROSU - BATTERY/ALTERNATOR visit workshop. Apoi imediat m-am dus sa masor bateria si am vazut ca era buna, dar alternatorul era dus.
                        M-a costat 250 de lei, sa schimb ceva in el ... nu stiu exact ce.

                        Ce a fost mai ciudat e ca in drum spre service mai aveam doar 10% din baterie mi-au cedat esp-ul, brake assist-ul si mi-a aparut si check engine. A fost nevoie sa sterg o gramada de erori pe tester, acum e ok.

                        Comment


                        • #13
                          Daca valorile sint astea atunci nui defect nimic.
                          Originally posted by Popeles View Post
                          Revin tot eu cu problema la alternator, aveti cumva idee ce ar fi defect la alternator daca el baga la relanti 13,6-13,7 volti in loc de 14,2 - 14,4 cum ar trebui. Sa fie diodele de vina sau releul cu carbuni? Nu de alta dar n-as vrea sa comand piese aiurea si dupaia sa vad ca altceva a fost de vina.

                          Comment


                          • #14
                            Hmm ciudat...si atunci de ce apare eroarea cu rosu de battery\alternator?? Precizez ca bateria a fost verificata si nu are nimic (chiar a fost schimbata acu 2 ani).

                            Comment


                            • #15
                              13,7 V cu luminile aprinse, e ceva normal, nu te speria. Fara trebuie sa ai i jur de 14 V, max 14.5. bafta!

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF