Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

sunet ca de mosor la acceleratie si scartait spate

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • sunet ca de mosor la acceleratie si scartait spate

    Hello again,

    Am si eu o problema tehnica mai nebunica.

    Am cutie automata - nu stiu daca e relevant - c200, 2001.

    Cand accelerez, pana intr-un anumit punct se aude vag (unii nici nu aud, dar mi s-a comfirmat de alti pasageri ca nu sunt nebuna) ca un sunet de mosor. dupa care nu se mai aude. Cand ridic pedala de pe acceleratie, tot din punctul ala (poate pe la jumatatea cursei, poate chiar un sfert) - iar se aude.

    Cineva mi-a zis ca poate sa fie un fier/tabla etc care ia aer cand accelerez.

    Inginerul meu mecanic - care in ultimul timp e cam grabit - a zis ca el nu aude nimic - chestie care ma enerveaza.

    Am fost in noiembrie, mi-a schimbat filtrele, uleiul, niste becuri, etc dar cam atat. A zis ca Da, au uns-o baietii si ca o sa fie ok. E f ok - scartaie in continuare.


    De fapt m-am dus de 2 ori la el ca am un scart pe roate din spate, el e grabit, le-a spus baietilor sa se uite, si aia un zis ca nu e nimic. Ideea e atunci cand trec de un bump chiar si cu 1km/h sau intru intr-o groapa face scart.

    M-as duce la Autoklass (am mai fost la ei cu vopsit si sunt suuuuper) dar mi-e ca ma vad femeie si ma pun sa schimb toate piesele de la masina


    Nu ma pricep la masini, abia invat - vreau sa invat.

    As vrea insa sa stiu ca pot sa ma duc lejer intr-un service, sa stiu ca mi-o testeaza pe bune (banuiesc ca se pot testa), imi spun ce probleme are cu adevarat si le repara. Nu ma scartesc la bani, nu vreau sa intretin un Mercedes cu 2 lei, dar nu vreau nici sa schimb ce nu trebuie schimbat.



    Multumesc

  • #2
    Pentru scartait sunt de vina bucsele.
    De citit aici:


    Legat de pedeala sincer nu stiu ce sa spun pentru ca habar nu am cum suna un mosor .
    E220 cdi W210, 2001

    E320 W210, 1997
    C180 W202, 1994
    W123 200D, 1978 cu inima de W124


    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

    Comment


    • #3
      Daca sunt intr-adevar bucsile trebuie cumparate, neaparat, de la reprezentanta. Altfel, in scurt timp, vor scartzai si cele noi/aftermarket, vorbesc din experienta mea...
      Pentru a vedea daca acolo e buba roaga mecanicul sa bage niste vaselina sau WD40 la bucsi. Dispare temporar scartzaitul - alea-s de vina.
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #4
        Salut

        Inainte sa te apuci sa schimbi la bucsi mergi la o spalatorie si spune la baieti sa.ti dea cu jetul bine pe sub masina, pe la roti si la puntea din spate. Am patit si eu la fel, a fost iarna, sare, nisip etc.
        Daca tot mai scartie iei un spray de la Bison cel de ungere si incerci sa dai pe la toate bucsile.
        Daca nici asa nu ai succes trebuie sa schimbi bucsile.
        Cu vibratia aceea la accelerare ar putea fi de la tampoanele motorului sau rola intinzatoare de la cureaua de accesorii sau chiar de la vreun suport de la tobe.
        Succes la depistat.

        Comment


        • #5
          Buna. In primul rand, daca citesti pe aici topicuri de gen "preturi nesimtite" vei constata cu amaraciune ca asti nemernici cu specializare ?mecanici? se comporta la fel. Si cu femeile si cu barbatii. Au luat din vest doar interdictia de a sta langa ei cand ,cica,lucreaza. Au uitat sa ia de acolo si raspunderea ORICARUI ACCIDENT SAU DEFECTIUNE aparuta dupa iesirea din atelierul/garajul ala. Ridica din umeri ca li se pare ca le sta bine fara raspundere dar cu banii intregi in buzunar. In al doilea rand, vad ca stii engleza. Pierde o zi doua si descarca toate documentatiile referitoare la tipul tau de masina. Mai pierde o zi - doua cu cititul, chiar pe sarite. Mai sunt si adrese cu raspunsuri rapide daca le spui problema. Trei. Ai vazut sau doar au spus ca au schimbat si filtre,ulei etc. ca sa le platesti? Zgomotul de mosor este, probabil acel sunet auzit la multe masini care merg inapoi (cel de la cliketul mulinetei pentru pescari). Sigur ai o problema cu uleiul de la cutie -acesta trebuie aruncat, spalata cutia si inlocuit urgent! (Nu te speria, nu se demonteaza cutia!). Patru. Scartaitul este de la mizeriile de pe drum. Corecta remarca colegului DIALIV. Cinci. Daca vrei sa te asiguri, mergi -FARA PCR (PILE, CUNOSTINTE, RELATII) la un RAR. Dai o atentie si minti ca ai vrea sa o cumperi. Notezi TOT. (Remarca: parca ai fi fiica-mea!).
          Last edited by epurare_coco; 03-14-2012, 16:35 PM.

          Comment


          • #6
            Buna,

            Multumesc de sfaturi. O sa downlodez informatiile - sper sa le gasesc - ca eu am cartea in germana si ma mai uit eu pe unele chestii si mai inteleg, dar chiar nu ma descurc - ce sa fac, am incercat si cu germana, dar am zis ca mai simpla e latina.

            In alta ordine de idei, au schimbat filtre, ulei, etc - ca e om super serios inginerul - numai ca momentan a fost super ocupat si probabil ca nu a fost pe faza.

            Am fost acolo cand a comandat si filtre si tot, le-am vazut, m-a intrebat daca am bani la mine (aveam) si asa mai departe.

            Am incredere in el, e mecanicul familiei de vreo 10 ani, a vazut masina asta inainte sa o luam, si a fost ok. M-am dus cu un Ford Focus SH inainte sa ma decid ca merg cu Mercedesul si imediat a prins proprietarul cu minciunici - fusese lovita de vreo 2 ori, pana la urma proprietarul a zis ca mda, poate cand a fost la matusa vreo 2 saptamani - nu stia ca fusese lovita in fata si in spate hihihihi

            Am vorbit cu el ziele trecute si a zis ca saptamana viitoare e liber sa mearga cu masina mea, sa o auda exact cum face. Bineinteles, ca daca e vreo piesa de schimbat o sa le comand la AutoKlass - m-as duce si acolo, dar cica e cam 200 RON/ora/manopera - asa am inteles - ceea ce e cam mult.


            Ce e ala Service A? zice pe bord ca am depasit cu mai multe zile banuiesc ca e asta cu filtrele, etc dar l-am facut in decembrie, cam inainte de cand trebuia. Cum fac sa dispara de pe bord? Merci

            Amu ma apuc sa caut cartea in engleza.

            Comment


            • #7
              Functie de tip, MB-ul are le nemti 16 vizite periodice de service pana la 3-400.000km. Pentru alte tari 12. In Romania nu se omoara. Sunt la distanta de KM, luni etc. Inseamna o magarie a celui care ti-a vandut masina si a umblat la kilometraj. INSEAMNA CA ESTI IN RODAJ. (???). Pentru carte cauta MB doc - tipul cat mai exact al masinii tale. Intotdeauna o sa ai zgomot de "mosor" cand: ai consum de ulei; s-a terminat uleiul si nici macar nu mai miroase a ulei ci doar a benzina proasta. De aceea te-am intrebat daca ai vazut schimbul de uleiuri. Cel mai sigur ai platit multe, au facut putine lucruri. Nu stiu ce inseamna in Buc. AutoKlass. Parerea mea este sa cauti un mic atelier, cu oameni cu chef de munca pentru ca, in viitor, sa castige si niste bani. Vei fi surprinsa sa vezi diferentele de preturi. Dar daca ai o piesa cert de schimbat, mai cuta pe net si alte firme, alte oferte. Ca este ca la piata! Ca de amorul artei nici mama nu i-a dat tatei nimic pe gratis. I-a luat tot salariul.

              Comment


              • #8
                nu inteleg ce e cu magaria cu kilometrajul.... km sunt pe bune...

                Uleiul a fost schimbat pe bune.

                Autoklassul e o reprezentanta MB in Ro.

                Tot timpul e cu magarii, ulei pe naspa, etc ... ufff, ne lipseste rau increderea fata de ceilalti.

                Comment


                • #9
                  Pentru ananic service a indicator reprezinta tipul de verificare care trebuie aplicata masini in functie de timp sau numarul de km facuti.Uite o pastare se am gasito pe net

                  Mercedes Benz Service A, Mercedes A Service
                  What Exactly is a Mercedes Benz A Service, What Does it Cost?

                  Mercedes Benz Service A Covers the Following and at my dealership runs nearly $300 with tax!

                  - Inspect and record tread depth, and correct tire pressure
                  - Rotate tires (excludes AMG, Sports Models, SLK, and vehicles with staggered wheels)
                  - Engine oil change and oil filter replacement
                  -Includes Mobil 1 synthetic oil
                  - Lubrication service
                  - Includes hood hinges, lock cylinders, striker
                  plates, sun roof tracks and top off all fluids
                  - Cooling system inspection
                  - Includes antifreeze protection level, hoses and
                  clamps
                  - Brake inspection
                  - Includes check of pad thickness and condition of
                  discs, fluids and lines
                  - Inspect heating and ventilation dust filter, replace if needed. (Replacement additional. Dust filter prices vary by model)
                  - Function check
                  - Includes warning lamps, headlights, exterior
                  lights, seat belts, windshield wiper and washer
                  - Inspect and lubricate throttle linkage
                  - Check and clean air filter
                  - Reset flexible service system counter

                  Anything that is not acceptable under Check or Inspect of course costs more to actually repair these items.

                  So, basically this is a $300 oil change, plus the checking of everything that you should normally do when changing your oil to make sure that your car is in tip top condition, plus a tire rotation and resetting the FSS light.
                  ps..mi-a fost lene sa traduc sper ca intelegi..

                  Comment


                  • #10
                    Sper sa nu iau ban pt mesaje lungi dar incerc sa ajut .Uite pasii pt resetare fss
                    Reseting the FSS Flexible Service System
                    FSS Reset Procedure

                    If you do an oil change yourself, which most people do you will need to reset the FSS, or Flexible Service System light. This cannot be reset with a scan tool, as those are designed for reading codes in the check engine light, and the below procedure will not work for a check engine light issue.

                    First How the System works:

                    The Flexible Service System calculates in both miles and time, how long before you need to service the engines oil. Simply press the mileage button 2 times and you will see this displayed on the dash.

                    The new V8 & V6 motors are equipped with an oil quality sensor connected to the cars, computer system, as well as an oil level indicator. These two sensors as well as sensors from the cars CAN-BUS system feed additional data such as Speed, Engine and Coolant Temperture, Load Factor, RPM, and Engine Oil Temperature.

                    Additional factors, such as operating conditions, stop and go driving, high speed driving, cold starts, and oil usage are also calculated to determine the time/distance between oil changes. If your driving conditions are right, the system may even extend the 10,000 mile service intervals. However, oil is not that expensive, and we not recommend attempting to drive that long on one batch of oil. You cannot damage the engine changing the oil too frequently, however, you can certainly burn out rings, seals, and bearing by not changing your oil regularly.

                    How to Reset the System:

                    This technique has always worked for me, and is exactly as it was mentioned in my owners manuals under FSS so your mileage may vary:

                    Your Key Switch has 4 detents or positions.

                    Position 0 – Locked Wheel – Engine Off
                    Position 1 – Wheel Unlocked – Engine Off
                    Position 2 - Wheel Unlocked – Engine On – This is where you normally have the key when driving
                    Position 3 – Wheel Unlocked – Starter Engaged

                    Now you are going to use the same button, that when pressed twice, displayed your remaining time and mileage. Normally the R button.

                    Get in the car and close the doors. Put your finger on the R button but do not press it yet.

                    Turn your key to the Run (ON) Position, Number 2 from the list.

                    Now Press the R Button 2 times.

                    You will see the number of miles or days remaining for service displayed.

                    Turn the key to the off position within a few seconds.

                    Press and Hold the R Button while turning the key back to the run position (2).

                    Nothing has changed yet – do not panic, keep holding in the R button for 10-15 seconds more, you should hear a beep, and now the see that the system has reset the service interval. Let go of the button and you are all set.

                    Comment


                    • #11
                      Merci!!!

                      Da, inteleg perfect.

                      Deci eu am facut serivice A in decembrie - amu tre sa resetez eu sau ing mecanic ce imi spune bordul. Stiam ca urmeaza sa zica service A cam intr-o mie de km, dar am vrut sa o aranjez inainte de iarna (nu ca am mers muuuult cu ia dupa ce au inceput zapezile)!

                      Bun, am spalat ieri masina,au dat la roti cu super spuma si apa, adica pe deasupra rotilor - tot scartaie. Deci o sa ma duc cu ea la mecanic, sa se plimbe cu ea.

                      Orice piesa diagnosticheaza, ma duc sa o iau de la reprezentanta.

                      Comment


                      • #12
                        Scartaitul acela de pe spate este cand mergi pe denivelari si gropi?Ma gandesc la bucsile de la bara antiruliu, Alea scartaie cand incep sa se uzeze, dupa care incepe bara sa loveasca in ele prinzand joc si apar troncaneli.
                        Cum a spus colegul mai sus, cere-i mecanicului sa bage putin lubrefiant intre bucsa si bara, putin mai mult.Eu asa am facut pana mi-a venit cheful sa schimb bucsile.
                        Ai grija ca mecanicul cand schimba bucsile,daca este cazul, sa nu le taie longitudinal pentru a termina mai repede treaba.Am facut eu prostia asta si nu au tinut prea mult, iar urmatorul set l-am bagat fortat pe la capatul barii ungand cu putina vaselina interiorul bucsei pentru a aluneca.Astfel am scapat de scartait, iar de 1 an nu mai am probleme.
                        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                        Comment


                        • #13
                          Merci flavyus1987. Dragut catel

                          Asa o sa fac - am splat-o sambata si i-am rugat sa dea cu muuuulta apa in spate in stanga. Azi nu am mai auzit-o sa scartaie, dar am mers doar vreo 10 km. O sa mai caute niste gropi si bumps - da, scartaie doar la denivelari si gropi ... nu vrei sa vezi Bucurestiul dupa zapada asta ---- maxim 30 de cm fara groapa

                          Comment


                          • #14
                            Vreau sa va multumesc pentru sfaturi - momentan pare ca am rezolvat o problema din doua - adica cea mai deranjanta auditiv - si anume scartul din spate dreapta.

                            Am fost la o spalatorie sambata - spalatul nu a avut rezultate decat 24 de ore dupa care e plina de praf - dar asta o sa o rezolv in curand dupa ce o sa duc masina la detailing si dupa ce o sa mai invat niste chestii - Cam mare paranteza.


                            Deci sambata le-am zis sa dea cu apa la rota din spate sus, cu muuuulta apa - luni am mers un pic cu ea doar, azi mai mult - am intrat in toate gropile - usor, dar ca sa ii fac balans, si nu se mai aude nimic. Cred ca era mizerie, nu stiu - dar bine ca nu mai face.

                            A fost chiar haios, ca am descoperit niste cratere pe o straduta si ma tot chinuiam cu 10 km/h sa intru in ele in asa fel incat sa fac balans dar sa nu stric ceva pe dedesubt ... si era cineva in spate, care m-a depasit, luand-o pe unde nu sunt gropi .. ce-o fi crezut ca sunt proasta de dau in gropi - era asa de vizibil ca 20 cm mai la stanga nu era nicio groapa

                            F haios - mai trebuie sa vad cu sunetul ca de mosor la accelaratie - poate nu e nimic, poate asa tre sa faca, dar mai bine sa imi iasa si piticul asta din cap

                            Comment


                            • #15
                              Salut

                              Daca o sa o speli constant si pe sub nu o sa mai scartie. Poti sa o ungi cu un spray de lubrifiere sa zicem o data la 2-3 luni.
                              Numai bine.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF