Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Ulei motor eroare w203

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ulei motor eroare w203

    Buna ziua.
    Sa incep cu inceputul. Masina este w203 an 2002.
    Acuma vre-o 2 saptamani a inceput sa mi se aprinda eroarea de ulei in computer, aveam vre-o 11.000 de km cu uleiul acela si am crezut ca e de la ulei. Am schimbat uleiul dar problema reapare de fiecare data, la inceput mi se aprindea doar la turatii mai mari dar acuma vad ca se aprinde dupa un timp indiferent cum merg.

    M-am uitat la nivelul uleiului si imi arata 5.4 cu motorul pornit la relanti, pana la 100 km/h nu scade sub 4.7(mers normal) iar daca il turez ajunge si la 3 L sa imi indice iar cateodata nu imi indica deloc(la turatii).

    Cureaua de transmisie vibreaza foarte tare, am impresia ca sare de pe fulii. O fi asta de vina ?

    Saptamana viitoare ma duc la tester. Ati mai intalnit o problema ca asta ? Stie cineva ce poate avea ?

  • #2
    Salut

    Originally posted by lava View Post
    Buna ziua.
    Sa incep cu inceputul. Masina este w203 an 2002.
    Acuma vre-o 2 saptamani a inceput sa mi se aprinda eroarea de ulei in computer, aveam vre-o 11.000 de km cu uleiul acela si am crezut ca e de la ulei. Am schimbat uleiul dar problema reapare de fiecare data, la inceput mi se aprindea doar la turatii mai mari dar acuma vad ca se aprinde dupa un timp indiferent cum merg.

    M-am uitat la nivelul uleiului si imi arata 5.4 cu motorul pornit la relanti, pana la 100 km/h nu scade sub 4.7(mers normal) iar daca il turez ajunge si la 3 L sa imi indice iar cateodata nu imi indica deloc(la turatii).

    Cureaua de transmisie vibreaza foarte tare, am impresia ca sare de pe fulii. O fi asta de vina ?

    Saptamana viitoare ma duc la tester. Ati mai intalnit o problema ca asta ? Stie cineva ce poate avea ?
    Si ce motor ai?
    Poate trebuie sa schimbi intinzatorul sau vreo rola.
    E normal sa fluctueze nivelul in timpul mersului. Cat ulei ai pus si ce eroare apare?

    Nu mai da quote la postul precedent
    Last edited by cutaresku; 03-09-2012, 15:48 PM.

    Comment


    • #3
      Ma gandesc si eu ca trebuie sa schimb o rola pe putin...dar ma interesa daca eroarea aia poate aparea din cauza la curea.

      Engine Oil Level - Visit Workshop.

      Motor de 270 am bagat 7 litri dar pe ecran imi apare 6.6 cand motorul e oprit de 6 ore, dar a fost putin inclinata masina, acuma am pus-o dreapta si o sa verific din nou peste o ora.

      Stiu ca e normal sa se modifice in timpul mersului, dar e normal ca, cateodata sa nu iti mai apara deloc ? sau sa arate 3 litri ? chiar si 2.(ceva...)

      Nu am joja sa verific manual.

      Comment


      • #4
        Salut

        Nu cred sa fie de la curea problema ta cu nivelul uleiului. Nu stiu la 270 dar la 2.2 este la fel. Adica nivelul uleiului din meniul secret se foloseste doar cu motorul oprit. Si la mine fluctueaza in mers chiar si pana la 2litrii.
        Dar ar trebuie sa.ti apara in plus de Check oil level si ceva de genul Remove 1liter(un exemplu) sau Add. Normal ar trebui cand schimbi cureaua sa schimbi si rolele. Daca tacane rola intinzatoare o schimbi prima data pe aceea si vezi daca mai vibreaza cureaua.
        La tine vad ca te trimite la service. Sa nu fie senzorul de la ulei. Ma intereseaza si pe mine subiectul. Te rog sa ne spui ce rezolvi cu problema. Eu zic sa dai o fuga la reprezentanta, de obicei ce are legatura cu uleiul nu prea este de joaca.
        Numai bine.
        Last edited by dialiv; 03-09-2012, 19:27 PM.

        Comment


        • #5
          Daca nu ma insel, la C270cdi intra numai 6,5l, ceea ce inseamna ca ai bagat prea mult. Daca am dreptate, atunci scoate repejor din ulei cam juma` de litra, pana nu ineci catalizatorul. Dar in primul rand vezi exact cat ulei intra in a ta.
          Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

          Comment


          • #6
            Originally posted by lava View Post
            Ma gandesc si eu ca trebuie sa schimb o rola pe putin...dar ma interesa daca eroarea aia poate aparea din cauza la curea.

            Engine Oil Level - Visit Workshop.

            Motor de 270 am bagat 7 litri dar pe ecran imi apare 6.6 cand motorul e oprit de 6 ore, dar a fost putin inclinata masina, acuma am pus-o dreapta si o sa verific din nou peste o ora.

            Stiu ca e normal sa se modifice in timpul mersului, dar e normal ca, cateodata sa nu iti mai apara deloc ? sau sa arate 3 litri ? chiar si 2.(ceva...)

            Nu am joja sa verific manual.
            Buna seara, hai sa ne lamurim putin pentru ca deja apar confuzii majore.
            NIVELUL DE ULEI , la Mercedes indiferent de motor, se face CAND TEMPERATURA ULEIULUI este mai mare de 70 de grade celsius, in functie de seria de motor, difera cantitatea de ulei, in cazul de fata, motor 2,7 cantitatea de ulei este de 7,5 - 8 litri .
            Se mai intampla ca sensorul de nivel al uleiului din baie ,sa faca ceva probleme , la 2,7 indiferent de seria de caroserie, au fost destule cazuri in care acel sensor sa oboseasca si sa dea batai de cap , nu incercati sa schimbati piese care nu au nici o legatura cu acest simptom.
            AR FI BINE , in momentul in care se schimba uleiul la motor , (cele fara joja de ulei)sa aveti un tester cu ajutorul caruia sa puteti face nivelul de ulei ,
            Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
            TEL 0722623721.

            Comment


            • #7
              Cred ca doar pe miercuri pot ajunge la tester cu ea. Ieri cand am alimentat am lasat motorul pornit si cand ma urc in masina vad pe ecran ca indica 8.2 L...dar nu cred ca poate fi vorba de nivelul la ulei, pentru ca si cu uleiul anterior a aparut eroarea.

              Cand ajung la tester va anunt ce spun baietii.

              Cureaua mi s-a rupt odata din cauza ca mi-a curs motorina pe ea si s-a slabit, am pus alta la loc fara sa schimb ceva pe acolo, dar cred ca s-a stricat o rola cand s-a rupt aia.

              Stie cineva cum pot verifica rolele fara sa dau cureaua jos ? Stiam ceva ca misti de ele si nu are voie sa aiba joc, iar care are joc e stricata...

              Comment


              • #8
                Salut

                AR FI BINE , in momentul in care se schimba uleiul la motor , (cele fara joja de ulei)sa aveti un tester cu ajutorul caruia sa puteti face nivelul de ulei ,[/QUOTE]

                @Automaticul- Explica te rog. Sa inteleg ca din tester dupa ce dai uleiul jos poti sa setezi din Star ca nivelul uleiului sa fie pe Zero?
                Eu am un c200cdi din 2006 si de cate ori fac schimbul bag doar 5.5 litrii(in carte spune 6.5)
                Daca bag mai mult de 5.5 imi da eroarea cu Remove 1liter.
                Am citit mii de posturi pe toate forumurile. Unii sugereaza ca nivelul uleiului fluctueaza in functie de temperatura. In cazul meu 1litru este totusi prea mult. Altii spun ca atunci cand dai uleiul jos mai ramane ulei in radiatorul de ulei si tubulatura. Altii ca e senzorul stricat.
                Ultima data cand am dat uleiul jos am lasat sa se scurga tot, am intrat in meniul secret si totusi acolo imi arata ca mai am cam 2litrii in motor?!
                Dupa ce bag 5.5 pe bord imi apare 6.5. Care crezi ca este problema?

                Comment


                • #9
                  Cum pot vedea la un w203 din 2002 cat ulei am in motor?

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by dialiv View Post
                    AR FI BINE , in momentul in care se schimba uleiul la motor , (cele fara joja de ulei)sa aveti un tester cu ajutorul caruia sa puteti face nivelul de ulei ,
                    @Automaticul- Explica te rog. Sa inteleg ca din tester dupa ce dai uleiul jos poti sa setezi din Star ca nivelul uleiului sa fie pe Zero?
                    Eu am un c200cdi din 2006 si de cate ori fac schimbul bag doar 5.5 litrii(in carte spune 6.5)
                    Daca bag mai mult de 5.5 imi da eroarea cu Remove 1liter.
                    Am citit mii de posturi pe toate forumurile. Unii sugereaza ca nivelul uleiului fluctueaza in functie de temperatura. In cazul meu 1litru este totusi prea mult. Altii spun ca atunci cand dai uleiul jos mai ramane ulei in radiatorul de ulei si tubulatura. Altii ca e senzorul stricat.
                    Ultima data cand am dat uleiul jos am lasat sa se scurga tot, am intrat in meniul secret si totusi acolo imi arata ca mai am cam 2litrii in motor?!
                    Dupa ce bag 5.5 pe bord imi apare 6.5. Care crezi ca este problema?[/QUOTE]

                    Buna seara, sensorii de nivel al uleiului de motor nu se pot calibra , poti seta doar valoarea minima la care sa te avertizeze in bord,
                    Cum se face nivelul de ulei al motorului care nu este prevazut cu joja???, in functie de seria de motor , cantitatea difera , la motoarele de 4 cilindri , indiferent de seria de caroserie , este o problema de documentatie , sunt motoare la care se specifica 6,5 litri , DAR in care conform sensorului de ulei , nu se pot pune mai mult de 6 litri .
                    Avem nevoie de STAR pentru a vedea temperatura uleiului din motor, putini sunt cei care stiu ca nivelul se face cu motorul cald , adica temperatura uleiului peste 70 de grade, de abia atunci se poate face corect nivelul de ulei .
                    Se intra in calculatorul de motor cu Starul , in meniul sensorului de nivel de ulei , cu contactul pus si motorul oprit , temperatura ulei peste 70 de grade, si se vad valorile de nivel , ce cere calculatorul si ce arata sensorul , in functie de aceste valori se completeaza cu ulei pana se face nivelul corect.
                    DACA se respecta aceasta procedura ,nu vor mai aparea divergente de opinie legate de cat ulei intra in motorul lui X sau a lui Y
                    Nu este nimic deosebit in toata treaba , numai ca trebuie respectate acele proceduri , care se fac la schimbul de ulei , sunt multi cei care au cazut in plasa , crezand ca un schimb de ulei la motor este destul de simplu pentru ei .
                    Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                    TEL 0722623721.

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF