Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

problema caldura w203

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • problema caldura w203

    Salutare! Am nevoie de ajutor ca momentan nu s-a gasit nimeni sa-mi rezolve problema.

    Am probleme cu caldura: nu-mi baga cald in masina. Pe Star imi arata ca pompa de recirculare apa e moarta sau ceva de genu. Am schimbat si termostatul la sfatul unui baiat. Am pus o pompa de Webasto de BMW, baga cald ce baga, dar are momente cand se opreste.

    Astept sfaturi.

    Luxian: Primul sfat ar fi să scrii mai îngrijit. Literă mare la început de propoziții, fără k sau cv. Al doilea ar fi să dai mai multe detalii despre mașină: motorizare, an de fabricație, tipul de aparat (ventilator normal, aer condiționat manual, climă automată)...
    Last edited by Luxian; 02-03-2012, 03:21 AM.

  • #2
    La tester vezi ce da si pe heater booster.

    Comment


    • #3
      Originally posted by vy-k View Post
      Salutare! Am nevoie de ajutor ca momentan nu s-a gasit nimeni sa-mi rezolve problema.

      Am probleme cu caldura: nu-mi baga cald in masina. Pe Star imi arata ca pompa de recirculare apa e moarta sau ceva de genu. Am schimbat si termostatul la sfatul unui baiat. Am pus o pompa de Webasto de BMW, baga cald ce baga, dar are momente cand se opreste.

      Astept sfaturi.

      Luxian: Primul sfat ar fi să scrii mai îngrijit. Literă mare la început de propoziții, fără k sau cv. Al doilea ar fi să dai mai multe detalii despre mașină: motorizare, an de fabricație, tipul de aparat (ventilator normal, aer condiționat manual, climă automată)...
      Salut.
      Daca ai fost de curand pe la vreun service cu mecanici "meseriasi" verifica sa nu-ti fi pus gresit cureaua de accesorii pe fulia pompei de apa.
      It's not the speed that kills. It's the sudden stop.
      "Running on empty"

      Comment


      • #4
        Ce temperatura i-ti indica la bord ?Cu pompa de Webasto ai inlocuit pompa de recirculare a apei ?Ce fel de termostat ai montat ?

        Comment


        • #5
          motor 2,0 benzina cu gpl , din 2001 masina, termostat nu stiu sati zic firma dar mentine temperatura in motor la 90 grade spre deosebire de cel vechi...
          da am pus o pompa de webasto in loc de cea de recirculare...

          Comment


          • #6
            Daca termostatul mentine temperatura la 90 e ok.Ar putea fi radiatorul de clima opturat partial.

            Comment


            • #7
              baga caldura doar daca apas pe ''ec'' si sa fie doar cu aerul din interiorul masinii,daca baga de afar vine ft rece, am pus si 2 cartoane in fata radiatorului etc
              radiatoru la clima nu se vede spart sau sa curga si ala mare kam 2-3 cm umed dar fara sa curga,e de ajuns cat sasi piarda un pic de presiune sau ceva?

              Comment


              • #8
                La aerisitoare din centru ai o rotita albastra (chiar intre aerisitoare) care pe timp de iarna trebuie sa fie pe pozitia inchis.
                Daca e pe deschis baga aer rece.
                Incearca sa o inchizi si vezi ce rezultate ai.

                Comment


                • #9
                  Pompa de recirculare nu are nici o treaba.
                  Aceeasi problema mi-a dat si mie dar intr-o chestie diferita si anume la mine porneau electroventilatoarele aiurea si mergeam cu motorul rece.
                  Am schimbat pompa respectiva si ce credeti???
                  Nu era de la ea bineinteles.
                  Nici un mester de Bucuresti nu i-a dat de cap pana nu m-am bagat sub masina sa observ ca niste fire care se afla langa recipientul de lichid pt spalare parbriz si anume in partea stanga a masinii in fata rotii,erau mancate si se atingeau intre ele.
                  Nici mie in acel timp masina nu imi mai baga caldura,dar am rezolvat problema cu un cutter si cu o rola de izolier.
                  Sper sa te ajute la ceva,poate e cv de genul.
                  Fosta: MB W202 C180 Elegance 1994
                  Actuala: MB W203 C200 Kompressor Avantgarde 2002

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF