Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Arcuri C180 clasic pe sport?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Arcuri C180 clasic pe sport?

    Poate sa imi spuna cineva daca se potrivesc arcurile de la un C180 clasic la unul Sport? Ideea ar fi ca vreau sa o inalt macar cativa centimetri ca nu pot merge cu ea pe zapada deloc, raman suspendat pe orice denivelare , sau daca patinez un pic se pune pe burta imediat. In afara de arcuri ar mai trebui schimbate si amortizoarele?

  • #2
    daca iti merg si ai nevoie de suspensi fatza si spate iti fac un pret bun .....

    Comment


    • #3
      Cumpara doar suportii de cauciuc ce vin pe arc,cel mai gros are 3 moatze,si asa cistigi ceva in inaltime cu cheltuiala minima...

      Comment


      • #4
        Originally posted by danzelu_alex View Post
        daca iti merg si ai nevoie de suspensi fatza si spate iti fac un pret bun .....
        Domnule, tu ai citit regulamentul acestui forum? Ai putea te rog sa scri asa cum se cuvine? De exemplu cu majuscule si cu suficienti "i"...

        In ce priveste suspensiile tind sa cred ca ori ti-au fost taiate arcurile (de cand ai masina) ori sunt praf. Poti sa pui arcuri de clasic linistit dar cum spunea colegul Dmihnea le poti combina si cu niste flanse de inaltare.
        Eu am avut sport si nu era chiar asa joasa...mai joasa decat un classic dar nu dadeam chiar asa pe jos in orice.
        Last edited by adidc; 02-01-2012, 08:25 AM.
        E220 cdi W210, 2001

        E320 W210, 1997
        C180 W202, 1994
        W123 200D, 1978 cu inima de W124


        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

        Comment


        • #5
          Arcurile nu cred ca sunt taiate,doar ca masina este foarte foarte rigida , amortizoarele sunt OK, nu balanseaza absolut deloc, este foarte joasa de cand am aduso din Germania, nu am pus eu arcurile astea pe ea, am dat un arc de pe fata jos si mi se par foarte groase nu am mai vazut la altcineva asa ceva.Daca as pune flansele astea cat sar mai inalta??La inaltimea care o are acum nu pot sa montez nici macar lanturi ca imi ating in aripa la hopuri, si nici cauciucuri mai inalte nu merg. Jantele sunt AMG pe 15 iar cauciucurile le am 205 /60/15, am incercat 215/65/15 si cand o lasam de pe cric deja lovea in aripa.ce cauciucuri as putea sa pun pe jantele astea (ca nu ma lasa inima sa schimb AMG urile pe altceva) astfel impreuna cu flansele sa o ridic macar 6-7 centimetri ,chiar daca dupa ce se topeste zapada o sa regret schimbarea.

          Comment


          • #6
            Arcurile alea nu sunt stock. Probabil au fost montate de fostul proprietar.
            In poza vezi garda la sol standard pentru un W202 sport. Diferenta intre sport/esprit si classic este parca de 2 cm. Nu mai stiu exact.
            6 cm nu o poti ridica din flanse.
            Dimensiunea pneurilor este cea normala...teoretic trebuie sa ai in talon si 195/65/R15.
            Trebuie arcuri OEM sport si ai terminat balciul...iti pastrezi si jantele AMG si rezolvi si garda la sol.
            Recomand jante de tabla pentru iarna sau macar alte jante de aliaj MB dar mai ieftine.
            Attached Files
            E220 cdi W210, 2001

            E320 W210, 1997
            C180 W202, 1994
            W123 200D, 1978 cu inima de W124


            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

            Comment


            • #7
              Cred ca asa ar trebui sa arate cum e in poza sa se vada cauciucul , la mine pe spate se vede cam 1-2 cm peste janta iar pe fata e diferenta de la aripa la exteriorul rotii de maxim 1 cm cat sa nu atinga la virare, dar totusi cred ca o sa caut arcuri de clasic.

              Comment


              • #8
                Colegii au postat adrese de carti tehnice. Diferenta dintre varianta sport si celelalte este de 7mm garda la sol. Jantele masinii din fotografie nu sunt de sport. Daca, normal, nu se atinge caroseria, nici daca montati corect lanturile, nu trebuie sa atinga. Evident, cu lanturi MB.

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF