Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

My beauty W204 is dead!!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • My beauty W204 is dead!!!

    Domnilor, iata ca astazi s-a produs inevitabiulul! Masinuta mea nu mai porneste! Ca sa nu va plictisesc relatez pe scurt:

    Masina: Mercedes W204 200K an 2008 (benzina ptr cine nu stie), 60.000 Km;
    fara accident, fara probleme de bagat in service pana acum, "curata bec"!

    Astazi, scot masina din garaj (merg zilnic cu ea!) sa ma duc la servici. Ajung, parchez .. incui, totul ok. Alarma se armeaza (este un Viper pe CAM) ..deci totul normal.
    Cand sa plec, deschid masina din cheie, alarma nu a mai "piuit"de doua ori, s-a deschis, m-am suit am introdus cheia si totul mort! se aprind doar plafonierele, ceasul din mijloc unde indica km, lumina la bord si atat! Volan blocat, cheia se rasuceste dar nu se intampla nimic (nici macar martorii nu se aprind, deci nu se pune contact). Comand-ul merge, se ridica ecranul, si atat! ..nici clima..nimic...totul este "down"! (((

    Am incercat cu alt acumulator ca prima oara am zis ca o fi de la frig, am incercat cu a doua cheie, am deconectat alarma, am lasat-o 5 min cu bornele scoase, ...nimic..nimic...nimic!

    Este culmea, ca daca conectez alarma la loc, si armez, led-ul care indica ca este armata nu se aprinde, iar led-ul vallet al alarmei palpaie albastru inidferent de cum este masina, armata sau dezarmata!?

    A venit un amic cu tester-ul, si da o eroare la transmiterea codului cheii catre imobilizator ..sau asa ceva.

    Astia de la Mercedes au spus ca asta este problema lor frecventa si se duce imobilizatorul, asa ca trebuie sa duc masina la ei, sa ma scotocesc de vreo 50 -60 milioane vechi si sa astept ... .

    Voi ce spuneti? (nu-mi spuneti sa schimb banii in $$ sa nu se devalorizeze pana vin piesele ca m-am gandit si la asta) - Multumesc.

  • #2
    intrebare,, alarma asta e pusa aftermarket sau originala??,,tin sa cred ca este din cauza alarmei ,,,

    Comment


    • #3
      Originally posted by cosmin1983 View Post
      intrebare,, alarma asta e pusa aftermarket sau originala??,,tin sa cred ca este din cauza alarmei ,,,
      Da, este pusa de Viper (reprezentanta). Asa am banuit si eu initial, dar nu e de la alarma.

      Astazi a trimis Autoklass o masina, mi-a ridicat-o si am dus-o la ei. Este acel imobilizator de volan din pacate.

      Ma costa undeva pana in 35 mil. si dureaza vreo 14 zile. Piesa le soseste maine, o monteaza, dupa care computerul genereaza niste coduri care se trimit la Mercedes, dupa care astia de afara trimit o cheie de deblocare.
      Complicat rau, dar asta este.

      Mai erau vreo doua in service tot cu aceeasi problema! Cica tot ce fabricat 2007 - 2010 ar putea avea probleme de acest gen ... .

      Comment


      • #4
        nasol,,,foarte complicat,,ce sa zic bafta si poate iti fac astia vreo reducere,,,,

        Comment


        • #5
          Cam nasol si ciudat in acelasi timp ca s-a intamplat deodata ! Stima

          Comment


          • #6
            Daca ai avut reviziile exclusiv in reteaua Mercedes, ai putea sa apelezi la culanta comerciala pentru a-ti reduce substantial costurile de reparatie. Discuta cu consilierul de service aceasta posibilitate.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Diesel View Post
              Daca ai avut reviziile exclusiv in reteaua Mercedes, ai putea sa apelezi la culanta comerciala pentru a-ti reduce substantial costurile de reparatie. Discuta cu consilierul de service aceasta posibilitate.
              Da, am auzit de asta. Am sa discut cu cei de la garantii. Din cate stiu eu ar trebui sa pun 60% din reparatie, iar ei 40%. corect? Multumesc.

              Comment


              • #8
                ceva de genu am patit si eu anul trecut prin iarna la un w202 c220 cdi...am pornit masina si am mers pana la dedeman, am parcato am intrat inauntru si am facut cumparaturile si cand am intrat si sa pun contactul...nimic..era complet moarta, am tractato pana la servisul meu de incredere si acolo miau zis ca e de vina calculatorul si ca nu comunica cu masina deloc si ca trebuie resoftat asa ca l-a trimis la iasi la reprezentanta. l-au resofat si apoi a mers totul ca nou, manopera am dat 2 milioane si resoftares 10.
                "MERCEDES-BENZ", the BEST or nothing!!!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by moskyno93 View Post
                  ceva de genu am patit si eu anul trecut prin iarna la un w202 c220 cdi...am pornit masina si am mers pana la dedeman, am parcato am intrat inauntru si am facut cumparaturile si cand am intrat si sa pun contactul...nimic..era complet moarta, am tractato pana la servisul meu de incredere si acolo miau zis ca e de vina calculatorul si ca nu comunica cu masina deloc si ca trebuie resoftat asa ca l-a trimis la iasi la reprezentanta. l-au resofat si apoi a mers totul ca nou, manopera am dat 2 milioane si resoftares 10.
                  Da, ai scapat ieftin. La mine a spus clar STAR-ul ce problema este. ...

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF