Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

NU porneste! w202 250 td

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • NU porneste! w202 250 td

    Salutari.

    Incep prin a lauda masina. o masina foarte buna.
    dar cum orice miracol, dureaza putin, au inceput sa apara niste probleme.

    probleme au inceput cu ocazia sezonului rece.
    mai exact, aerul de pe instalatie isi facea simtit prezenta.
    reduc povestea pentru a nu va plictisi (dusa la automecanica filaret, mecanicii au taiat circ de preincalzire-mare bataie de joc).
    am pus o valva unic sens , pe tur, inainte de preincalzitor. toate bune si frumoase. am schimbat conducta preincalzitor-prefiltru. prefiltrul l-am comandat la mercedes, dupa o alta comanda la al padrino (si au adus un after market obosit, culmea cu codul original - dar de o calitate bulgareasca).
    am inlocuit conducta de detur de la pompa de alimentare (cea mica, de sub electrovalva shut off valve).

    am schimbat TOATE origurile cu oringuri cumparate de la mercedes (proasta miscare din partea mea - 230 de lei toata distractia , fara conducte).
    inclusiv cele 2 oringuri din shutoff valve, si cel care face etansarea dintre pompa de injectie si electrovalva.

    buba a fost urmatoarea. NU mai curge motorina pe nicaieri.
    DAR pe turul de motorina(de la preincalzitor catre prefiltru), apare aer (dupa o noapte lasata pe dreapta).

    al 2-lea loc unde mai gasesc aer, este turul care alimenteaza shutoff-valve-ul. in rest returil din shut off valve in filtru, pocovita de sub shutoff valve pana la pompa ridicatoare(de alimentare), returul pompei de injectie, toate au combustibil pe ele.

    pompa de injectie, pierde combustibilul din ea. sesisez asta dupa ce dau la cheie si ma uit pe conducte, (retururi in special), cat aer se perinda pe acolo.

    oke. nu am reusit sa o pornesc. mi-a omorat bateria de pe masina de 100 de A. toate bune si frumoase. de aici incepe show-ul.
    am pus o alta baterie de 70 A.
    am desfacut cond de la injectoare, sa iasa rapido aerul, oke. prezenta motorina, am strans.
    masina nu mai porneste. si a facut de cateva ori o scena interesanta.
    adica a avut timp de 10 secunde tendinta efectiva de pornire (a unui diesel , iarna, cand parca incepe sa respire si capata viata, din ce in ce mai mult), si in momentul in care te astepti sa porneasca, dintr-o data scade brusc din turatia care ia nastere, si ramane motorul sa fie invartit doar de electormotor.
    chestia asta s-a intamplat de vreo 4 ori.

    actionand ca disperatul electromotorul, de multe ori, sunetul acela de " resuscitare" al motorului, cand pare sa reinvie, nu mai exista. se aud doar cum electromotorul invarte si atat.
    fumul a devenit negru, simtoma combustivilului nears.(pana acum fiind un nor alb, cu o vaga, dar vaga tenta de gri).
    boooon, babuta mea ce mi-a pregatit? a papat bateria asta de 70 de A.
    am incarcat bateria asta mica, si am pus-o in seara asta pe masina.

    aerul era la datorie, pe cele 2 tururi, imi facea semn cu mana si cu ochiul.
    booon, l-am facut pe fraier, am desfacut cond de la inject si l-am scos.
    operatiunea o faceam prin cicluri de cate 5-7 sec la automat.(ori 3 randuri).

    dupa ce am eliminat aerul, am strans conducetele.
    partea proasta abia incepe.
    nu a rezistat bateria, nici la 5 incercari de ale mele de a porni masina.
    incercari de cate 5-10 secunde.
    deja de la a 3-a incercare a murit. foarte ciudat.
    inclin sa cred ca este o problema pe parte electrica (de problema asta ma loveam la motociclete, la senzorul de axa sau la cel de volanta, cand se strica- nu mai pornea nici aruncata din avion).
    la a 4-a incercare, in 2-a secunda a murit bateria...abia a invartit electromotorul. am mai lasat bateria, m-am suparat, am desfacut cond de plastic de la admisie, si am zis...lasa ca ii fac o prostie mare. scot spray-ul cu 55%kerosen, si da-i jeturi scurte.

    cand aplicam acele jeturi, simteam cum motorul ,parca se debaraseaza de o greutate, si incepe sa invarta mai usor. dar nu imi pot explica de ce.parca ar fi fost camere pline cu vaselina.atat de greu invartea motorul.

    am incercat sa nu fiu paranoia, cu toate ca am ajuns cu gandirea pana acolo, incat am umblut cu cativa mililitri de motorina camerele de combustie, de la atatea incercari, si ca motorina a ramas acolo, am reusit sa indoi fie supapele, fie sa nu se mai inchida. ma rog...cosmar in mintea mea. dar sper sa nu fie asaceva.

    sunt curios daca cineva a mai avut problema asta "electrica". repet, senzatia care o da masina dupa a 3-a incercare de pornire, este fix ca cea , care exista la diesel-urile de can lumea , si cum ziceau soferii ca"fura curent" si apar pierderi.

    astept parerile voastre, si poate niste idei. sper sa ma puteti ajuta in prima faza cu problema asta noua, si abia pe urma sa o rezolva si pe cea cu aerul de pe conducte.

    vis-a-vis de prima problema cu aerul, nu am schimbat oring-ul din pompa de alimentare (cea mica de pe pompa de injectie). am schibat filtrul de motorina si ma gandesc sa nu fie vreo problema cu filtrul de motorina, sa fie ciupit pe undeva si sa nu etanseze fix el sau cele 2 oringuri de pe surubul de strangere.
    surubul de strangere are 2 oringuri. cel cu diametrul mare, are un locas special. dar cel mic, nu are si am pus oringul fix dupa ce incepe partea nefiletate (dupa oring-ul mai maricel in diametru).

    of, nu am reusit sa explic cum trebuie, dar m-am dat de ceasul mortilor mei, cu masinuta asta frumoasa. plus ca am cheltuit aproape 500 de lei pe nimicuri.

    multumesc anticipat si ... mercedesuri bune

  • #2
    p.s. credeti ca poate fi de vina acel senzor TDC?

    Comment


    • #3
      Incearca sa adaptezi o seringa de 60 ml sau o pompa de amorsare gen Dacia Pick Up pe furtunul de retur ce vine de la injectoare si intraa in filtru. Amorsezi acolo pana o sa vina motorina si ai sa vezi ca o sa porneasca. Asa procedez eu.

      Comment


      • #4
        Va salut, am citit tot cea ce ati scris mai sus, dar nici o specificare ca l-ati fi dus masina la tester, sau ma rog sa aduceti un tester sa o punet pe el.
        Acuma fara suparare, ati cheltuit 500 de lei dea moca si nu ati fost in stare sa o puneti pe tester, pacat.
        Probleme ar fi doua asa la prima strigare, unu sa fie din pompa de injectie, iar al doilea senzorul de pe volanta.
        Dar asta o sa aflati doar din tester.
        Presupun ca aveti pompa de injectie marca LUCAS in linie.
        Asteptam rezultatele in urma testului.
        Succes.
        Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
        Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

        Comment


        • #5
          Incearca si:

          1. Desfa turul si returul din conductele ce vin din rezervor, obtureaza unul din ele si baga vreo 4-5 pompe de aer in instalatie sa vezi pe unde sufla. La mine scapa pe la garnitura de la sita dinaintea filtrului de motorina.

          2. Shut off valve aia, adica opritorul pe romaneste, are si ala 2 oringuri care daca sunt duse creaza aceeasi problema, adica aer in instalatie si adio pornire. Desfa opritorul ia-l la bani marunti si vezi ca la capete are doua capace rotunde blocate cu cate doua stifturi care ies foarte usor cu un dorn subtire si un ciocanel. Scoti capacelele usurel si cu un pic de migala cu un varf ascutit de cutit, sula etc apoi vezi oringurile. Baga niste banda de teflon pe oringuri (aia de se pune la instalatii sanitare) si baga-le la loc mai presate asta daca nu gasesti sa le comanzi (eu nu le-am gasit).

          PS: Am acelasi tip de masina.
          Last edited by florineasca; 01-08-2012, 23:31 PM.

          Comment


          • #6
            va salut si va multumesc pentru posturi si sfaturi.

            am comandat toate conductele transparente si le-am montat,cat si prefiltru de motorina.
            am demontat si valva de pe pompa, i-am inlocuit oring-urile si le-am etansat cu
            o pasta pentru garnituri, care rezista la agenti chimici si combustibili, cat si la temperaturi de pana la 168 de grade.

            am mai schimbat 2 bujii arse din 4 (spun din 4 pentru ca a 5-a este rupta in chiulasa, si urmeaza in vara sa fac personal operatiunea de extragere - voi reveni cu un post atunci).
            aseara le-am montat. ciudat este ca dimineata a pornit (chiar nu ma asteptam) la prima cheie.fumul a fost prezent, dar pentru 2 secunde, pana s-a stabilizat turatia motorului si banuiesc, cat a fost necesar alimentarea tuturor injectoarelor.

            multumesc inca o data pentru ideile dvs.

            cat de curand vreau sa desfac injectoarele, sa verific la ce presiune se deschid, si daca isi mai fac functia de pulverizare, sau daca au probleme cu prostata.
            de asemenea, vreau sa elimin diferentele vizibile in miscarea supapelor.
            exista o oarecare diferenta mica in actionarea supapelor.
            inainte de injectoare, voi lua presiunea la uscat si umed din camera de compresie (raportul de compresie).
            si nenea testerul nu l-am pus pe masina, dar sapt viitoare, nu scapa ea de injectie )
            va salut si stau la dispozitie cu orice informatie, oricarei persoane care s-a lovit de asaceva si are nevoie de ajutor.

            mi-au ramas oring-uri si piese(prefiltru combustibil si alte maruntisuri).
            va pot ajuta cu codurile produselor sau si cu ele in sine. multumesc domnilor!

            Comment


            • #7
              Va salut si postez cu foarte mare intarziere.

              Dupa ce am schimbat toate conductele transparente, prefiltrul , oringul aferent lui, cat si cele 3 oring-uri de pe shut off valve, totul a revenit la normal. masina nu mai face nicio problema din cele mentionate mai sus.
              Va multumesc mult pentru tot ajutorul vostru !

              Comment


              • #8
                Originally posted by hummerro View Post
                Va salut si postez cu foarte mare intarziere.

                Dupa ce am schimbat toate conductele transparente, prefiltrul , oringul aferent lui, cat si cele 3 oring-uri de pe shut off valve, totul a revenit la normal. masina nu mai face nicio problema din cele mentionate mai sus.
                Va multumesc mult pentru tot ajutorul vostru !
                mi-au ramas oring-uri si piese(prefiltru combustibil si alte maruntisuri).
                va pot ajuta cu codurile produselor sau si cu ele in sine. multumesc domnilor!
                de unde ai luat oringurile? vreau si eu

                Comment


                • #9
                  Originally posted by stefan1977 View Post
                  mi-au ramas oring-uri si piese(prefiltru combustibil si alte maruntisuri).
                  va pot ajuta cu codurile produselor sau si cu ele in sine. multumesc domnilor!
                  de unde ai luat oringurile? vreau si eu
                  oring-urile le-am comandat dupa codul lor de la unix, pe cod original (piesa originala) .
                  NU recomand oringurile de la reprezentantele MERCEDES, pentru ca provin din seturile de oringuri care pot fi gasite oriunde pe piata.
                  multumesc

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF