Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Chip tunning box: sa-i cred

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Chip tunning box: sa-i cred

    Salut!
    Este vorba de piticul din cap care vrea mai multa putere la un C200 CDI de 115 cai (W203 din 2001) si care a gasit din reclama aceasta piesa pe net: http://www.racechip.de/racechip-chip...DI-1282-r.html.
    Intrebarea este: " A mai comandat cineva de la oamenii astia din Germania"? Frica mea este sa nu iau teapa ; adica trebuie sa platesc cu cardul 130 euro si apoi sa astept sa mi-o trimita; si poate ca n-am s-o primesc.
    Daca imi spune cineva c-a primit ma linistesc iar apoi va voi da si semn despre cum merge.
    Multumesc!

  • #2
    Salut

    Originally posted by everdental View Post
    Salut!
    Este vorba de piticul din cap care vrea mai multa putere la un C200 CDI de 115 cai (W203 din 2001) si care a gasit din reclama aceasta piesa pe net: http://www.racechip.de/racechip-chip...DI-1282-r.html.
    Intrebarea este: " A mai comandat cineva de la oamenii astia din Germania"? Frica mea este sa nu iau teapa ; adica trebuie sa platesc cu cardul 130 euro si apoi sa astept sa mi-o trimita; si poate ca n-am s-o primesc.
    Daca imi spune cineva c-a primit ma linistesc iar apoi va voi da si semn despre cum merge.
    Multumesc!
    Eu as opta pt Pro.
    Oricum eu m.am lamurit asupra chiptuningul, de multe ori este placebo, de prea multe ori mai mult strica decat sa fie un plus. Incearca solutii de la tuneri pro gen Clarson(mai multi bani intradevar).
    Am sunat la un baiat de pe site i.am spus ca am 2.2 cdi si a sarit direct cat poate sa scoata din motor in plus. I.am spus pe urma ca am c200 cu motor 646.963 acelasi motor care vine si pe unele c220 si l.am intrebat dc nu imi ofera performantele care se obtin pe 220, l.am mai intrebat de diferente intre motoare, etc si s.a cam pierdut. Eu am renuntat.
    Pana una alta am citit pe un forum de afara o resetare de parametrii, la mine se cunoaste imediat diferenta.
    1.Se baga cheia in contact.2.Se invarte pana se aprind becurile.3.Se apasa brusc pedala la podea si se tine jos cam 10secunde.4.Se tine in continuare jos si in acelasi timp se da cheia spre stanga pana se opreste. 5.Nu se scoate cheia din contact si se ia piciorul de pe pedala.6.Se lasa asa 5-10 minute.
    Nu e placebo, este acelasi lucru cu scoaterea bornelor bateriei timp de 12 ore. Se reseteaza parametrii motorului. Pe urma, in functie de cum conduceti timp de 15-20minute invatati masina lenesa sau sportiva. Succes la experimentat si astept pareri.

    Comment


    • #3
      ....pentru resetarea ECU,trebuie 12 ore scoasa "din priza'' deci..... e testata treaba?
      Hitler lebt durch Mercedes-Benz

      Comment


      • #4
        Originally posted by dialiv View Post
        Eu as opta pt Pro.
        Oricum eu m.am lamurit asupra chiptuningul, de multe ori este placebo, de prea multe ori mai mult strica decat sa fie un plus. Incearca solutii de la tuneri pro gen Clarson(mai multi bani intradevar).
        Am sunat la un baiat de pe site i.am spus ca am 2.2 cdi si a sarit direct cat poate sa scoata din motor in plus. I.am spus pe urma ca am c200 cu motor 646.963 acelasi motor care vine si pe unele c220 si l.am intrebat dc nu imi ofera performantele care se obtin pe 220, l.am mai intrebat de diferente intre motoare, etc si s.a cam pierdut. Eu am renuntat.
        Pana una alta am citit pe un forum de afara o resetare de parametrii, la mine se cunoaste imediat diferenta.
        1.Se baga cheia in contact.2.Se invarte pana se aprind becurile.3.Se apasa brusc pedala la podea si se tine jos cam 10secunde.4.Se tine in continuare jos si in acelasi timp se da cheia spre stanga pana se opreste. 5.Nu se scoate cheia din contact si se ia piciorul de pe pedala.6.Se lasa asa 5-10 minute.
        Nu e placebo, este acelasi lucru cu scoaterea bornelor bateriei timp de 12 ore. Se reseteaza parametrii motorului. Pe urma, in functie de cum conduceti timp de 15-20minute invatati masina lenesa sau sportiva. Succes la experimentat si astept pareri.
        Parerea mea este ca nu prea tine: se invata mai sportiva dar tot cu parametrii vechi ai motorului; eventual schimba la o turatie mai mare, ceea ce chiar nu-i o imbunatatire. Am incercat si e tot aia, nu s-a schimbat mai nimic. Oricum n-as mai da bani in momentul asta pe prostii, pt ca nu mai am; asadar mai vorbim prin martie. M-am potolit!

        Comment


        • #5
          In vara, daca-ti aduci aminte, iti imprumut un powerbox sa-l testezi (pentru cdi). Nu, nu-l vand, doar incerc sa te ajut la decizie.
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #6
            Salut

            Originally posted by RevengerW203 View Post
            ....pentru resetarea ECU,trebuie 12 ore scoasa "din priza'' deci..... e testata treaba?
            Eu am citit asta pe un forum de afara.
            La mine se cunoaste imediat.

            Comment


            • #7
              Originally posted by dialiv View Post
              Eu am citit asta pe un forum de afara.
              La mine se cunoaste imediat.
              Cand apesi pedala "pana la fund" trebuie sa actionezi si butonul de sub pedala, nu-i asa? Ca eu am apasat finutz, acum mi-am amintit, fara buton!
              Posibil d-aia sa nu se fi intamplat nimic!
              O sa mai incerc inca o data>

              Comment


              • #8
                Salut

                Originally posted by everdental View Post
                Cand apesi pedala "pana la fund" trebuie sa actionezi si butonul de sub pedala, nu-i asa? Ca eu am apasat finutz, acum mi-am amintit, fara buton!
                Posibil d-aia sa nu se fi intamplat nimic!
                O sa mai incerc inca o data>
                Uite aici varianta scurta/lunga( imi cer scuze pt ca am copiat/plagiat).

                *performance mod here are the steps: turn key to second position (w/o turning on the engine), press the gas pedal for 5 seconds, let go. turn the key to first position w/o removing the key and then wait 2 minutes. Your car's ECU should now be reset. WARNING: Do not do this if you had your ECU modified otherwise you might wipe out your $300+ worth of work.*

                Si varianta complexa
                *** I highly recommend you take your ECU to a dealer to clear any faults. **** The difererence between having the dealer "reset your ECU and you doing it is that the dealer only clears the faults the ECU has on memory, when you reset your ECU, it must basically re-calibarte itself and learn about all your car's systems from scratch.* Preparation Steps: 1. Make sure your stering wheel is not turned to either side.* 2. Make sure your windows are all the way up 3. Make sure your sun roof is completely closed 4. make sure your parking brake is released 6. Turn off your stereo.* 7. Make sure you have your stereo's Anti-theft code* 8. Turn off your heat/AC blower 9. Turn off your lights 10. Make sure your door are UNLOCKED. 11. READ THE WHOLE PROCEDURE BEFORE GETTING STARTED Reset Steps: Open your trunk and diconect the negative side of your batery, wait 30 seconds and re-connect it back. Post-Reste Steps Turn the key to position 2 (DO NOT START YOUR ENGINE) 1. Reseting your windows: You only have ONE shot at this so you must not screw up. Bring down both windows at the same time by holding the switches just before the click that brings them down automatically. Once both windwos are all the way down make both swithches click by pressing them all the way down. This lets the ECU learn that that is the end of the window track and it records it in memeory. Do the same closing the windows by holding both switches and making them click once the windows are all the way up. 2. Turn on your blower and make both sides go to 72 deg. by pressing both up and down buttons at the same time. This will calibrate the ECU 3. Turn on your stereo and enter you stero code. ify oud dont have it. you can forget about listening to the radio. 4. pull the sun roof all the way back and all the way forward then up and then donw 6. Turn all you lights on and off, including your fog lights 7. Turn the key back to position 0. 8. Turn on your engine. You will get 2 malfunctions, your ABS and ESP systems must be calibrated. 9. Calibrate your ABS and ESP systems by turning the steering wheel all the way to your RIGHT and then all the way to your LEFT. then bring it back to the midle. Notice the two yellow lights desapear from you dashboard. 10. Let your car run in idle for about 5 minutes and then take it for a spin. Remember your ECU is still getting all the readings from all the sensors on your car so drive slowly first then faster... and so on.. you are basically teaching your ECU how to handle your car. Hope this helps, and remember, do this at your own risk. PLEASE FEEL FREE TO ADD ANY THING I MAY HAVE OMMITTED. ANY THOUGTHS AND CRITICS ARE WELCOME. Also if you go ahead with this procedure. Post how everything went on this thread.*
                Succes!

                Comment


                • #9
                  Salut

                  Sunt mai multe variante, asta explica cea mai bine:
                  Soft reset ecu
                  Note ALL the electrical must be shut off, including climate control. Don't operate anything electrical, radio-windows-dome light-etc, during the procedure. 1) Turn the Key to the "on" position (the position right before you start your engine) 2) Press and hold your gas pedal down for more than 5 seconds 3) With gas pedal still down, turn Key to "off" position (dont remove the key) and then release the gas pedal. 4) Wait at least 2 minutes for the car systems to reset. This "soft reset" rests the tranny and ECU to original "agressive" factory defaults - since "adaptive" program was designed for economy, and not performance.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by everdental View Post
                    Salut!
                    Este vorba de piticul din cap care vrea mai multa putere la un C200 CDI de 115 cai (W203 din 2001) si care a gasit din reclama aceasta piesa pe net: http://www.racechip.de/racechip-chip...DI-1282-r.html.
                    Intrebarea este: " A mai comandat cineva de la oamenii astia din Germania"? Frica mea este sa nu iau teapa ; adica trebuie sa platesc cu cardul 130 euro si apoi sa astept sa mi-o trimita; si poate ca n-am s-o primesc.
                    Daca imi spune cineva c-a primit ma linistesc iar apoi va voi da si semn despre cum merge.
                    Multumesc!
                    Eu mi-am pus chip tunning si sunt ft multumit.Avantajul e ca poti sa-l demontezi cand vrei si o poti face singur. Eu il am de doi ani deja si nu mi-a creat probleme tinand cont ca masina are 300 000 km in bord. Daca vrei sa-ti comanzi de pe ebay uk iti recomand sa-ti faci cont PAYPAL si sa platesti prin el si nu o sa ai probleme cu livrarea in Romania. Asta e linkul cu chipul si in josul paginii ai sa gasesti mai multe informatii. Daca ai nevoie de ajutor da-mi un mesaj. http://www.ebay.co.uk/itm/Diesel-Tun...item53dbbda72d

                    Comment


                    • #11
                      In ziua de azi sint mai multe feluri de tunning.
                      Cu power box sau soft ECU.
                      Cu soft ecu pot face de la varianta C200 la C220 adica o diferenta de 30 cai putere, parctic este un tunning de fabrica.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                        In ziua de azi sint mai multe feluri de tunning.
                        Cu power box sau soft ECU.
                        Cu soft ecu pot face de la varianta C200 la C220 adica o diferenta de 30 cai putere, parctic este un tunning de fabrica.
                        Crezi ca ar aparea probleme la un C200 CDI daca s-ar face o modificare soft ecu sa fie la aceeasi putere ca un C220 CDI, in conditiile in care masina este din 2001 si are peste 250 de mii la bord?

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by dialiv View Post
                          Sunt mai multe variante, asta explica cea mai bine:
                          Soft reset ecu
                          Note ALL the electrical must be shut off, including climate control. Don't operate anything electrical, radio-windows-dome light-etc, during the procedure. 1) Turn the Key to the "on" position (the position right before you start your engine) 2) Press and hold your gas pedal down for more than 5 seconds 3) With gas pedal still down, turn Key to "off" position (dont remove the key) and then release the gas pedal. 4) Wait at least 2 minutes for the car systems to reset. This "soft reset" rests the tranny and ECU to original "agressive" factory defaults - since "adaptive" program was designed for economy, and not performance.
                          Ma intorc cu scuze!
                          De a 2-a zi se vede diferenta; este mai sportiva masina - dar nu din turatie, are vlaga mai multa, parca "s-a desfundat" ceva. Imi place mai mult acum!

                          Comment


                          • #14
                            Salut

                            Originally posted by everdental View Post
                            Ma intorc cu scuze!
                            De a 2-a zi se vede diferenta; este mai sportiva masina - dar nu din turatie, are vlaga mai multa, parca "s-a desfundat" ceva. Imi place mai mult acum!
                            Eu ii fac periodic, cam la o luna. Cum am spus, se cunoaste diferenta.
                            Numai bine!

                            Comment


                            • #15
                              Eu am facut obd tunning pentru al meu w203.Merge perfect de la 116 CP la 150 CP , deci o crestere de 30%.Daca o apesi in pedala consuma mai mult decat inainte,daca merg normal din observatiile mele ia ceva mai putin.
                              Parte mai proasta ca la o apasare mai tare a acceleratiei imi rupe aderenta pe puntea spate

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF