Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

dezaburire geamuri

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • dezaburire geamuri

    sarbtatori fericite tuturor. am si eu o dilema...inainte nu mi se dezabureau geamurile,mi-a zis cineva ca e din cauza filtrului de polen,si am dat 130 ron pe altul nou, dar totusi nu se dezaburesc complet si uneori in loc sa se dezabureasca....nu da deloc randament si mai tare se abureste si sunt nevoit sa deschid geamul pe frigul acesta. mentionez ca am un c220 cdi w202. ma poate ajuta careva cu vreun sfat util pentru a-mi rezolva problema. multumesc anticipat.
    "MERCEDES-BENZ", the BEST or nothing!!!

  • #2
    nu se ofera nimeni sa ma ajute?
    "MERCEDES-BENZ", the BEST or nothing!!!

    Comment


    • #3
      Originally posted by moskyno93 View Post
      sarbtatori fericite tuturor. am si eu o dilema...inainte nu mi se dezabureau geamurile,mi-a zis cineva ca e din cauza filtrului de polen,si am dat 130 ron pe altul nou, dar totusi nu se dezaburesc complet si uneori in loc sa se dezabureasca....nu da deloc randament si mai tare se abureste si sunt nevoit sa deschid geamul pe frigul acesta. mentionez ca am un c220 cdi w202. ma poate ajuta careva cu vreun sfat util pentru a-mi rezolva problema. multumesc anticipat.
      Pentru dezaburire incearca sa folosesti aerul conditionat (eventual butonul care redirectioneaza aerul doar spre parbriz).
      Seara buna.
      It's not the speed that kills. It's the sudden stop.
      "Running on empty"

      Comment


      • #4
        sa nu fie butonul apasat pe recirculare

        Comment


        • #5
          Apasa butonul din imagine. Se dezabureste imediat.
          Attached Files
          Mercedes CL 200 Kompressor
          Mercedes C 180 Kompressor

          Diamonds are forever. Mercedes-Benz is working on it.

          Comment


          • #6
            Chiar asa de novice nu cred ca e omu'...
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #7
              Daca ai presuri textile usucale si nu se mai aburesc

              Comment


              • #8
                Originally posted by Maxmann View Post
                Apasa butonul din imagine. Se dezabureste imediat.
                da stiu,ala e butonul.dar trebuie mereu sa tin ala aprins pentru ca sa-mi stea parbrizu dezaburit,daca vreu putina caldura la picioare sau la maini gata, se abureste la loc. chiar nu stiu ce are
                "MERCEDES-BENZ", the BEST or nothing!!!

                Comment


                • #9
                  Cred ca sa blocat pe recliculare aer si din aceasta cauza nu se mai dezaburesc
                  Masina baga caldura ?
                  Butonul acela e pt dezaburirea lunetei

                  Comment


                  • #10
                    sa zicem ca baga dar nu chiar foarte tare. e asa si asa,tinand cont ca apa la motor nu se ridica mai mult de 58-60 grade.
                    "MERCEDES-BENZ", the BEST or nothing!!!

                    Comment


                    • #11
                      Salut

                      Originally posted by moskyno93 View Post
                      sa zicem ca baga dar nu chiar foarte tare. e asa si asa,tinand cont ca apa la motor nu se ridica mai mult de 58-60 grade.
                      In primul rand ai termostatul dus, trebuie sa.l schimbi.
                      In al doilea rand chiar s.ar putea sa ai blocat pe recirculare.
                      Ca sa verifici pornesti climatizarea la maxim cum faci deobicei si rogi in acelasi timp un prieten sa aprinda o tigare langa stergatoare, in fata parbrizului jos in partea dreapta.
                      Urmariti cum se duce fumul, daca simti miros de tigare in masina nu este blocat pe recirculare. In cazul asta s.ar putea sa fie dus vaporizatorul sau cum se numeste(nu stiu principiul de functionare) dar stiu ca are rolul de a elimina umezeala din masina. El dreneaza cumva apa condensata printr.un furtun in afara masinii. Vezi sa nu fie furtunul infundat. Cauta pe net schema de la climatizare si ia.le la rand.
                      Numai bine in 2012

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by dialiv View Post
                        In primul rand ai termostatul dus, trebuie sa.l schimbi.
                        In al doilea rand chiar s.ar putea sa ai blocat pe recirculare.
                        Ca sa verifici pornesti climatizarea la maxim cum faci deobicei si rogi in acelasi timp un prieten sa aprinda o tigare langa stergatoare, in fata parbrizului jos in partea dreapta.
                        Urmariti cum se duce fumul, daca simti miros de tigare in masina nu este blocat pe recirculare. In cazul asta s.ar putea sa fie dus vaporizatorul sau cum se numeste(nu stiu principiul de functionare) dar stiu ca are rolul de a elimina umezeala din masina. El dreneaza cumva apa condensata printr.un furtun in afara masinii. Vezi sa nu fie furtunul infundat. Cauta pe net schema de la climatizare si ia.le la rand.
                        Numai bine in 2012
                        Buna seara. Cam cat costa schimbatul termostatului pentru ca am observat ca nici mie nu imi urca,cel putin pe perioda de iarna pana la 80 de grade,mentionez ca detin un C200 CDI? Multumesc si un An Nou bun tuturor.

                        Comment


                        • #13
                          termostatul este in jur de 130 180 de lei.
                          "MERCEDES-BENZ", the BEST or nothing!!!

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by dialiv View Post
                            In primul rand ai termostatul dus, trebuie sa.l schimbi.
                            In al doilea rand chiar s.ar putea sa ai blocat pe recirculare.
                            Ca sa verifici pornesti climatizarea la maxim cum faci deobicei si rogi in acelasi timp un prieten sa aprinda o tigare langa stergatoare, in fata parbrizului jos in partea dreapta.
                            Urmariti cum se duce fumul, daca simti miros de tigare in masina nu este blocat pe recirculare. In cazul asta s.ar putea sa fie dus vaporizatorul sau cum se numeste(nu stiu principiul de functionare) dar stiu ca are rolul de a elimina umezeala din masina. El dreneaza cumva apa condensata printr.un furtun in afara masinii. Vezi sa nu fie furtunul infundat. Cauta pe net schema de la climatizare si ia.le la rand.
                            Numai bine in 2012
                            o sa verific asa cum ai zis. numai bine si tie in 2012
                            "MERCEDES-BENZ", the BEST or nothing!!!

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by dialiv View Post
                              In primul rand ai termostatul dus, trebuie sa.l schimbi.
                              In al doilea rand chiar s.ar putea sa ai blocat pe recirculare.
                              Ca sa verifici pornesti climatizarea la maxim cum faci deobicei si rogi in acelasi timp un prieten sa aprinda o tigare langa stergatoare, in fata parbrizului jos in partea dreapta.
                              Urmariti cum se duce fumul, daca simti miros de tigare in masina nu este blocat pe recirculare. In cazul asta s.ar putea sa fie dus vaporizatorul sau cum se numeste(nu stiu principiul de functionare) dar stiu ca are rolul de a elimina umezeala din masina. El dreneaza cumva apa condensata printr.un furtun in afara masinii. Vezi sa nu fie furtunul infundat. Cauta pe net schema de la climatizare si ia.le la rand.
                              Numai bine in 2012
                              da, era blocata clapeta pe recirculare. dar pe ce fel de principiu functioneaza? daca apas pe buronul de recirculare se inchide,dar de deschis inapoi nu vrea sa se deschida,chiar daca dezactivez recircularea
                              "MERCEDES-BENZ", the BEST or nothing!!!

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF