Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Abs w202

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Abs w202

    Salutare tuturor.Am dat search si am tot cautat pe forum ceva in legatura cu abs'ul la w202.Ma intereseaza mai exact traseul abs'ului dupa puntea spate.Daca ma poate ajuta cineva cu o schema,orice raman dator.

  • #2
    Te salut, nu ai specificat din ce an este masina ta.
    La modelele fabricate pana in 97 senzorul de ABS se afla pe grup (diferntial) si ai o singura bucata.
    Si intra sus in portbagaj cu un cablu negru.
    Fi mai explicit ce anume vrei sa afli la el? doar traseul cablului?
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

    Comment


    • #3
      Scuze Jacob ca nu m'am exprimat mai pe inteles.Ai dreptate,masina este din 96 si are abs'ul pe grup.Ma intereseaza exact traseul cablului de abs(pe grup am vazut unde este,sau cel putin asa cred)de unde se monteza si pe unde iese.Ai spus ca prin portbagaj.Imi poti explica mai detaliat sau poate ai o schema.Ms de raspun si sper ca de data asta m'am facut putin mai inteles.

      Comment


      • #4
        OK, deci firul ce iese din grup duce sus in portbagaj, unde este legat cu o mufa care duce in fata la modulul de ABS.
        Acuma ca sa vezi mufa din portbagaj, trebuie sa scoti mocheta de jos (covorul) pe urma in spatele banchetei in partea de jos este ceva plastic, trebuie sa o dai jos si pe ala dupa care o sa vezi firul si mufa in cauza.
        Modulul ABS se eafla in fata sub presul de la pasager, deci iar trebuie luat afara mocheta, dupa care o sa vezi o bucata mare de tabla prins cu doua sau trei surubi de caroserie, pe partea opusa se afla modulul de ABS si Modulul de la imobilizator.
        Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
        Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

        Comment


        • #5
          O sa incerc maine sa vad daca dau peste el...nu sunt eu prea priceput,dar imi place si invat repede mai ales cand e vorba de masina mea. Problema la mine ar fi in felul urmator:in bord imi sta martorul abs aprins,iar pe tester da eroare la abs roata dreapta spate din cate imi amintesc.Inainte sa merg cu ea la mecanic,m'am tot uitat pe forum,am vazut ca modelul meu are abs spate pe grup,iar cand m'am bagat sub masina sa vad cum sta treaba,am obervat ca mufa este bagata in grup,dar firul este rupt.Acum o sa vad maine daca dau de el.Ms de ajutor.

          Comment


          • #6
            Originally posted by boddo09 View Post
            O sa incerc maine sa vad daca dau peste el...nu sunt eu prea priceput,dar imi place si invat repede mai ales cand e vorba de masina mea. Problema la mine ar fi in felul urmator:in bord imi sta martorul abs aprins,iar pe tester da eroare la abs roata dreapta spate din cate imi amintesc.Inainte sa merg cu ea la mecanic,m'am tot uitat pe forum,am vazut ca modelul meu are abs spate pe grup,iar cand m'am bagat sub masina sa vad cum sta treaba,am obervat ca mufa este bagata in grup,dar firul este rupt.Acum o sa vad maine daca dau de el.Ms de ajutor.
            Inca o intrebare : are are lagatura asta cu faptul ca nu trece de 4000 de ture nici cand stau pe loc(care am inteles ca e normal,datorita limitatorului),nici in mers?

            Comment


            • #7
              Nu stiu daca are legatura cu limitarea la 4000 de ture.
              Cand stai pe loc si il turezi e si normal sa nu treaca peste 4000 este limitat din calculator, dar in timpul mersului trebuie sa treaca de 4000 asta e cert.
              Rezolva prima data cu firul rupt si pe urma vezi ce face.
              Succes.
              Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
              Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

              Comment


              • #8
                Ok,ms mult.Vad maine daca dau de el si revin.

                Comment


                • #9
                  Ms jacob...mi'ai fost de mare ajutor.Am gasit cablul si l'am inlocuit iar acum am din nou ABS

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by boddo09 View Post
                    Ms jacob...mi'ai fost de mare ajutor.Am gasit cablul si l'am inlocuit iar acum am din nou ABS
                    pan la urma de aici era problema cu turatiile? din cauza la abs?
                    "MERCEDES-BENZ", the BEST or nothing!!!

                    Comment


                    • #11
                      Nu,nu era de la abs.Am curatat ieri clapeta de acceleratie si acum mi se tureaza normal,pe cand inainte nu trecea de 4000 de ture in mers,dar la pe loc tot mai sunt variatii de turatie

                      Comment


                      • #12
                        fa o proba cu un alt debitmetru de aer. si vezi daca at iti merge. la fel mi se intampla si mie in vara, nici pe loc nici in mers mai mult de 3100 de ture nu se ducea,apoi am schimbat debitmetrul si merge teava. tiam zis te sfatui sa faci o proba cu un alt debitmetru imprumutat, nu-l cumpara deodata pt ca costa vreo 7 8 mil si nu se stie exact daca aia e problema
                        "MERCEDES-BENZ", the BEST or nothing!!!

                        Comment


                        • #13
                          Nu am debitmetru.In schimb am mai reglat putin surubul ala de la cablul de acceleratie si imi mai variaza foarte putin.Tot nu imi place pentru ca imi mai face figuri,ca de exemplu imi mai ramane turata(inainte nu mi se intampla),sau cade greu acul turometrului.

                          Comment


                          • #14
                            problema cu ramasul si scazutul turatiilor lent se datoreaza clapetelor. raman deschise si uneori se inchid greu. esti sigur ca nu ai facut nimic anormal cand le-ai curatat?
                            "MERCEDES-BENZ", the BEST or nothing!!!

                            Comment


                            • #15
                              Nu am facut nimic anormal,dar intre timp nu mai face asa pentru ca(cred eu) am mai reglat jocul la pedala de la "butonul" ala rotund care vine la cablul de acceleratie.Insa tot mai are variatie la acul turometrului,ce'i drept nu mereu.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF