Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

c180 probleme motor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • c180 probleme motor

    cu stima.am o problema cu c1,8 din 96 de cand am luoato la rece nu pornea daca nu o pacaleam din acceleratie pana la 40 grade dupa care statea la relenti am fost la um mecanic explicandui simptomul a zis ca e supapa de vacum de langa vasul ptr stopitor a verificat a scos cele 2 furtune lea pus la loc am plecat dupa 7 km am sesizat ca coboara turometru sub relenti chiar oprinduse de cateva ori unul din cele 2 furtune duce la corpul clapetei nu doresc sal scot vinovat pe om doresc sa stiu ce sa intamplat,sau daca stie cineva o persoana capabila sa remedieze problema MULTUMESC ANTICIPAT ASTEPT SFATURILE DVS COMPETENTE IN ACEASTA PROBLEMA

  • #2
    Doamne,te rog sa scrii mai atent!Nu am inteles nimic si nici colegii mei nu vor putea intelege mai nimic din ce ai scris tu.Iar daca nu intelegem ce scrii,nu te putem ajuta!
    W202 elegance / 1.8 benzina,1993

    Comment


    • #3
      scuze ,apreciez gestu de a te uita peste ce am postat si presupun a-m fi de ajutor.Nu vad ce e de neanteles ptr cineva cu minime cunostinte in domeniu...1.De cand am cumparat aceasta masina C180,AN 1996,motorul nu pornea normal la RECE (DIMINEATA OK?)nu intra pe soc si trebuia accelerata din pedala(pacalita) ......2.dupa discutia cu SPECIALISTU(mecanicu)relatandui ce am scris la pct 1 acesta a verificat supapa de vacum PTR. CUNOSCATORII ,dupa circa (7000 METRI) 7kilometri motorul nu mai functiona in parametri anteriori verificarii,avea anumite simptome de amestec aer+ carburat defectuos nu stiu care din ele ca daca stiam nu mai ceream ajutorul............... ....3.SIMPTOMELE SUNT:SCADE TURATIA SUB RELANTI(860RPM_) ATAT ESTE LA MINE RELANTIU -si are momente cand chiar se opreste la relanti-cand nu se opreste are un mers neregulat(intreruperi)nu doresc sa fiu offtopic,doresc doar sa gasesc o solutie ptr a-mi rezolva problema cu aportul vostru ,daca se poate daca nu SCUZE PTR. DERANJ

      Comment


      • #4
        Nu am inteles nimic si veci nu cred ca o sa mai inteleaga cineva daca tot asa explici )
        Mercedes Benz C180 `96 CP 122

        Comment


        • #5
          Bun! Ai verificat,sau ati verificat corpul clapeta sa nu aiba mizerie inauntru? Este o problema tipica la C-uri si din cauza asta pot aparea diferite probleme la ralanti/turatie.
          W202 elegance / 1.8 benzina,1993

          Comment


          • #6
            multumesc ZSOLTI. Nu am verificato, asta a zis si mecanicu inainte sa verifice supapa de vacum,.Acum urmeaza sa se uite si la clapeta cum ai zis si tu.Cineva m-ia zis ca e posibil in momentul in care a verificat supapa de vacum si a scos futrunul de vacum care intra in corpul clapetei si motorul a incercat sa se opreasca e posibil sa fi intrat ceva si la motorasul de relanti are asa ceva motorul asta?MULTUMESC INCA O DATA(cine stie cunoaste si chiar intelege)
            Last edited by fezzerica124; 12-18-2011, 17:10 PM.

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF