Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

caut mecanic motoare diesel bun

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • caut mecanic motoare diesel bun

    E vorba de un c250 din 1996 td 150 cp. Am un tzacanit metalic la motor si nu gasesc pe cineva care sa-mi spuna clar de unde este problema. Ieri mi-a zis un mecanic ca trebuie sa schimb duzele de la injectoare. Am zis ok, dar nu le gasesc si parca as vrea sa le faca cineva care a mai facut macar de cateva ori treaba asta pe motoare diesel mercedes. Injectia este clasica
    Nu conteaza ce conduci, contaza cine te conduce.

  • #2
    Salut, daca ai nevoie de diuze, are colegul Sebastian de vanzare un set, este la jumate pret fata de magazin si sunt noi originale.
    Clancanitul mai poate sa provina si de la lantul de distributie, eventual s-a uzat intinzatorul.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

    Comment


    • #3
      Salut. ce inseamna la jumatate de pret? multumesc, am sa rog pe.cineva sa verifice si lantul sau intinzatorul.
      Nu conteaza ce conduci, contaza cine te conduce.

      Comment


      • #4

        Uite aici e linkul cu diuzele, dar se pare ca nu se potriveste pe motorul tau.
        Macar sa faci o idee la pretul lor.
        Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
        Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

        Comment


        • #5
          Duzele se vand cu un pret intre 60 si 90 lei per bucata. La pretul ala cumperi injectorul cu totul. la mine nu este motor cdi.
          Nu conteaza ce conduci, contaza cine te conduce.

          Comment


          • #6
            Pai nici diuzele aste nu sunt pentru motoare CDI, sunt pentru motor clasic.
            Si eu asa stiu ca la motoarele astea cum ai tu sau cum am eu clasic, se poate schimba doar diuza si nu tot injectorul.
            Eu inca nu am avut probleme cu ele.
            Chiar aseara am vorbit in legatura cu problema asta ca cand se schimba aceste diuze, si raspunsul a fost cand porneste motorul greu si cand incepe sa consume peste normalul admis.
            Injectorul in sine se schimba cand incepe sa bata, are un sunet de bataie aparte.
            Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
            Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

            Comment


            • #7
              Ai idee si daca atunci cand sunt probleme cu duzele motorul face un zgomot metalic? Se aude ca un ciocan care loveste o nicovala. Sunetul se aude mai pregnant cand motorul este rece si in functie de turatie mai des sau mai repede. sper sa-i dau de cap ca ma enerveaza. Dimineata cand pornesc, in primul minut parca merge in 2 pistoane, trmura masina si scoate fum albastru. Apoi isi revine.
              Nu conteaza ce conduci, contaza cine te conduce.

              Comment


              • #8
                Dupa simptomele descrise pare a fii din injectoare.
                Oricum un mecanic bun poate sa-si dea seama la fata locului.
                Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                Comment


                • #9
                  Originally posted by ionut13g View Post
                  Ai idee si daca atunci cand sunt probleme cu duzele motorul face un zgomot metalic? Se aude ca un ciocan care loveste o nicovala. Sunetul se aude mai pregnant cand motorul este rece si in functie de turatie mai des sau mai repede. sper sa-i dau de cap ca ma enerveaza. Dimineata cand pornesc, in primul minut parca merge in 2 pistoane, trmura masina si scoate fum albastru. Apoi isi revine.
                  In afara de diuze , lant de distributie sau tacheti , acel "zgomot" ar putea avea urmatoarele cauze :

                  1 - Bataile in partea superioara a blocului motor denota uzarea pistoanelor si camasilor de cilindri , care conduc la scaderea compresiei si consum exagerat de ulei - fum albastru la evacuare .
                  2 - Batai ascutite infundate in zona suprioara a blocului motor la pornire , care se atenueaza dupa ce motorul se incalzeste , indica uzura segmentilor ; scadere de compresie , consum de ulei , fum albastru la evacuare .
                  3 - Bataile accentuate la rece , dar atenuate la cald , in zona inferioara a motorului presupun uzarea lagarelor ; se observa prin scaderea presiunii de ulei , fum albastru la evacuare .

                  Nu intra in panica . Dupa cum vezi folosesc cuvintele , "ar putea fi" sau "ar presupune" . Cauzele prezentate mai sus sunt luate din cartea de reparatii a motorelor diesel , dar nu inseamna neaparat ca se aplica in acest moment la problema ta .

                  Intradevar , iti trebuie un mechanic bun si cu ureche muzicala .
                  Imi pare rau ca nu-ti pot recomanda pe cineva .
                  Poate colegii .

                  Comment


                  • #10
                    Multumesc pentru ajutor. Sper sa gasesc pe cineva care chiar se pricepe. vreau sa pun motorul la punct si ce tine de mecanica pentru ca in martie intra la cosmetizat. Rog din nou colegii care imi pot recomanda sa ma ajute.
                    Nu conteaza ce conduci, contaza cine te conduce.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by ionut13g View Post
                      Multumesc pentru ajutor. Sper sa gasesc pe cineva care chiar se pricepe. vreau sa pun motorul la punct si ce tine de mecanica pentru ca in martie intra la cosmetizat. Rog din nou colegii care imi pot recomanda sa ma ajute.
                      Cel mai simplu ar fi sa mergi la un pompagiu...
                      Unul bun este Tadji (cred ca asa se scrie). E patronul atelierului de la Cutitul de Argint, langa Automecanica.

                      Comment


                      • #12
                        Motoarele astea (OM605), cam au prostul obicei sa se fisureze antecamerele. De acolo si acea bataie. Verifica si bujiile. "Tadji" (se scrie Taçi) e scump la manopera, parerea mea.
                        Last edited by Leo; 12-17-2011, 10:21 AM.
                        W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
                        W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
                        W 124 `93 E250 D ex 300 D


                        - Bond - James Bond.
                        - `Dullah - Abdullah.

                        Comment


                        • #13
                          Salut. Daca ai drum pe la Sibiu , contacteaza.ma.

                          Comment


                          • #14
                            Salut !

                            Daca crezi ca sunt injectoarele , stiu ca se poate face un test cu borcane adica,
                            daca careva dintre ele da mai mult cobustibil la retur !

                            Inainte de a schimba injectoare ...... diuze , merita sa faci un test.

                            Bine a zis un coleg , mai sus de un pompagiu ( bun ) , daca crezi ca sunetul e de la injectoare inainte de a investi in ele merita sa faci un test !
                            Omul invata pina la moarte si cind.............

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF