Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

sistem stabilitate w202

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • sistem stabilitate w202

    Masina mea c180 nu se tureaza mai mult de 4000 atunci cand rotile nu se afla in rotatie. Asta am inteles'o. E un sistem anti derapaj. Dar acum ceva timp, m-i s-a rupt cureaua de la alternator. Aproape rupta. Si nu mai imi incarca alternatorul. Am reusit totusi sa o pornesc cu ultimele puteri si mai aveam 2 km pana acasa si am reusit sa ajung. Cu faruri stinse, si nimic electric functional. Dar am observat ceva, cand bagam piciorul in ea, avea un demaraj extraordinar si patina pana si intra 2 pe asfalt, ceea ce nu se intampla niciodata inainte sa se rupa cureau. E posibil sa aibe vreun sistem electric de care sa nu stiu si acesta sa se fi dezactivat din cauza lipsei curentului din baterie? Si de asta "sa rupa" asa? Multumesc si va doresc o zi buna

  • #2
    In momentul in care ti s-a rupt cureaua de la alternator ai scapat de un parazit de la motor de-aia a tras mai bine.E la fel ca in cazul in care mergi cu clima pornita si o opresti.O sa traga mult mai bine cand nu mai are altceva de invartit motorul.O zi buna
    Mercedes W202 C180 Sport
    Mercedes W245 B180 cdi

    Comment


    • #3
      Salut

      Originally posted by tiby120 View Post
      Masina mea c180 nu se tureaza mai mult de 4000 atunci cand rotile nu se afla in rotatie. Asta am inteles'o. E un sistem anti derapaj. Dar acum ceva timp, m-i s-a rupt cureaua de la alternator. Aproape rupta. Si nu mai imi incarca alternatorul. Am reusit totusi sa o pornesc cu ultimele puteri si mai aveam 2 km pana acasa si am reusit sa ajung. Cu faruri stinse, si nimic electric functional. Dar am observat ceva, cand bagam piciorul in ea, avea un demaraj extraordinar si patina pana si intra 2 pe asfalt, ceea ce nu se intampla niciodata inainte sa se rupa cureau. E posibil sa aibe vreun sistem electric de care sa nu stiu si acesta sa se fi dezactivat din cauza lipsei curentului din baterie? Si de asta "sa rupa" asa? Multumesc si va doresc o zi buna
      E valabil si ce a zis colegul mai sus.
      Mai pot adauga eu- daca dezactivezi asr, esp-ul, motorul urca mai repede in turatii.
      Nu stiu daca per total masina se deplaseaza mai repede fara sisteme decat cu ele. Ar fi interesanta o discutie de genul asta.
      Tu ai esp la masina ta?

      Comment


      • #4
        A
        Originally posted by dialiv View Post
        E valabil si ce a zis colegul mai sus.
        Mai pot adauga eu- daca dezactivezi asr, esp-ul, motorul urca mai repede in turatii.
        Nu stiu daca per total masina se deplaseaza mai repede fara sisteme decat cu ele. Ar fi interesanta o discutie de genul asta.
        Tu ai esp la masina ta?
        Asta e. Ca nu cred ca am. Intradevar, nu m-am gandit la faza ca de asta tragea mai bine. Nu mai invartea atatea mecanisme. In bord se aprinde un martor srs cand pornesc, dar stiu ca e de la airbag ceva...in fine..alta prescurtare nu imi apare. Pot sa imi dau seama cumva daca am vreun sistem de stabilitate?

        Comment


        • #5
          Salut

          Originally posted by tiby120 View Post
          A
          Asta e. Ca nu cred ca am. Intradevar, nu m-am gandit la faza ca de asta tragea mai bine. Nu mai invartea atatea mecanisme. In bord se aprinde un martor srs cand pornesc, dar stiu ca e de la airbag ceva...in fine..alta prescurtare nu imi apare. Pot sa imi dau seama cumva daca am vreun sistem de stabilitate?
          Am avut un w202 acum cativa ani, nu avea decat abs.

          Comment


          • #6
            Originally posted by dialiv View Post
            Am avut un w202 acum cativa ani, nu avea decat abs.
            ABS si SRS cu siguranta

            Comment


            • #7
              Ce treaba are SRS cu controlul tractiunii,omul a intrebat de sisteme de stabilitate nu de Airbag.

              Comment


              • #8
                Nu are nici un sistem in afara de ABS si ETS (212 electronic traction support (с 01.06.1993).

                Controlul tractiunii ESP s-a pus pe acest model (in standard) doar dupa 1998.

                Ai simtit ca este mai zdravan pentru ca motorul inavartea rotile si atat,
                nu mai invartea alternatorul, servo, pompa de apa, Compresorul de clima (daca ai) , etc.
                W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Zsoltcox View Post
                  Ce treaba are SRS cu controlul tractiunii,omul a intrebat de sisteme de stabilitate nu de Airbag.
                  Ai dreptate dar nici ABS-ul n-are treaba cu sistemul de stabilitate, in afara de ESP care e posibil sa nu aiba masina lui.

                  Comment


                  • #10
                    Salut

                    Originally posted by spurlos View Post
                    Ai dreptate dar nici ABS-ul n-are treaba cu sistemul de stabilitate, in afara de ESP care e posibil sa nu aiba masina lui.
                    Are treaba Absul. Esp si Asr se bazeaza pe Abs. Ti se strica un senzor de Abs nu mai fuctioneaza nici un sistem de stabilitate. Espul e varful piramidei, un sistem care se bazeaza pe alte sisteme gen abs. Stima.

                    Comment


                    • #11
                      dar pot cumva sa scap de limitarea aia de 4000 ture la stationare? vreo siguranta ceva cumva care se poate scoate ?

                      Comment


                      • #12
                        Salut

                        Originally posted by tiby120 View Post
                        dar pot cumva sa scap de limitarea aia de 4000 ture la stationare? vreo siguranta ceva cumva care se poate scoate ?
                        Adica daca este pe liber si accelerezi la podea nu trece turometrul de 4000?!
                        Fix la 4000 se opreste?

                        Comment


                        • #13
                          Aia e doar o protectie la turatie pe loc. Am observat si eu ca la unii se opreste la 4000 iar la altii undeva la 4200. Nu vad de ce deranjeaza.
                          Ia incearca sa o accelerezi pe loc in blana...tine-o asa cateva secunde chiar daca sacadeaza si da-i drumul la ambreiaj. Iti recomand sa fi intr-un spatiu deschis. S-ar putea sa te uimeasca putin masinutza. Asta in ideea ca vrei sa scapi de limitare ca sa poti pleca de pe loc tare.
                          Incearca ce ti-am spus. Din clipa in care te pui in miscare iti urca pana pe rosu. Schimba acolo pe zona rosie si vei vedea ce poate masina.
                          La 2000 de ture pare puturoasa.
                          Am facut o liniuta cu un 2.5 tds. Rezultatul a fost interesant.
                          E220 cdi W210, 2001

                          E320 W210, 1997
                          C180 W202, 1994
                          W123 200D, 1978 cu inima de W124


                          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                          Comment


                          • #14
                            Pai spune'ne si rezultatul :P.

                            Comment


                            • #15
                              Am o intrebare la w202 benzina 1.8 pompa de apa este antrenata de cureaua care invarte servo si restu sau e pe lant ?

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF