Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme schimbator viteze.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme schimbator viteze.

    Nu stiu ce sa intamplat ( am avut masina imprumutata ) dar la schimbarea treptelor se prezinta urmatorul fenomen:
    in treapta 1 si 2 maneta are un joc imens de zici ca este pe liber
    in treapta 3-4-5 functioneaza normal, adica odata intrata in viteza maneta nu mai are nici un joc.
    In'' punctul mort '' sta normal , si se simte normal ( revine in acelasi punct )
    De 2 ori astazi a ramas in treapta 2 si nu am putut sa o scot din viteza pentru ca maneta joaca de zici ca este pe liber.
    Si parca am senzatia ca treapta 1 sa mutat mai in fata, si treapta 2 mai in spate ( la treapta 1 aproape ca-mi atinge maneta de consola ) Inca odata repet, pentru treptele 3-4-5 totul este normal.
    A mai patit cineva asa ceva?

  • #2
    Am mai facut o tura cu ea astazi....si acesta este simptomul....treapta 1 ''sa mutat'' mai in fata iar treapta 2 ''sa mutat mai in spate'' , si intra in vitezele respective la limita
    Chiar nu a intalnit nimeni acest simptom?

    Comment


    • #3
      Stie cineva sa ma indrume cum sa verific timoneria?...am inteles a sunt 3 tije.....trebuie sa ridic masina pe cric sau se face prin interior?

      Comment


      • #4
        Din timonerie e problema.Trebuie desfacut si depistat ce piesa s-a uzat /dereglat.

        Comment


        • #5
          Salutare, interesant fenomen.
          Maneta de la schimbator actioneaza ceva parghii (trimoniere) care vin in contact cu cutia de viteze.
          Am atasat o imagine sa se vada exact despre ce este vorba.
          Nu stiu din ce ar putea proveni problema descrisa.
          La trimoniere se ajunge de sub masina, trebuie un canal sau un elevator si trebuie luat jos scutul de la cutia de viteze.
          Attached Files
          Last edited by Jacob; 11-14-2011, 21:16 PM.
          Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
          Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

          Comment


          • #6
            Originally posted by Jacob View Post
            Salutare, interesant fenomen.
            Maneta de la schimbator actioneaza ceva parghii (trimoniere) care vin in contact cu cutia de viteze.
            Am atasat o imagine sa se vada exact despre ce este vorba.
            Nu stiu din ce ar putea proveni problema descrisa.
            La trimoniere se ajunge de sub masina, trebuie un canal sau un elevator si trebuie luat jos scutul de la cutia de viteze.
            Daca poti sa atasezi si ce inseamna fiecare...ar fi grozav...nu de altceva dar la orice harb am avut exista 1 tija ...aici vad cam multe...deja sunt pierdut...
            Si am inteles...tot de pe forum ca exista si o procedura de aliniere...

            Comment


            • #7
              Deci tija cu numarul 119 din schema este pentru treapta 1 si 2.
              Cel cu 122 este pentru 3 si 4, iar celalat 125 este pentru a 5-a si mersul inapoi.
              Pe tine te intereseaza primul.
              Acuma ca sa iti descriu toate piesele din schema dureaza enorm si nu am trimp.
              Sper sa te ajute si asta cu ceva.
              Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
              Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

              Comment


              • #8
                202 sau 203? Mergi totusi la un service, probabil tijele s-au rupt/slabit. Ridica si fusta schimbatorului si arunca o privire, poate se vede ceva.
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Jacob View Post
                  Deci tija cu numarul 119 din schema este pentru treapta 1 si 2.
                  Cel cu 122 este pentru 3 si 4, iar celalat 125 este pentru a 5-a si mersul inapoi.
                  Pe tine te intereseaza primul.
                  Acuma ca sa iti descriu toate piesele din schema dureaza enorm si nu am trimp.
                  Sper sa te ajute si asta cu ceva.
                  Multumesc din suflet. Doar atat i-mi trebuia.
                  Daca ai cumva si o procedura de aliniere ar fi grozav...am inteles ca sunt niste gauri sau ceva de genul asta care trebuie sa fie aliniate...

                  Comment


                  • #10
                    Asa am patit si eu , viteza 1 si 2 e cea mai folosita si probabil ca sa rupt o saiba din capatul unei tije si tija are joc , in citeva cuvinte iti recomand cum a descris si Jacob sa ridici masina si cineva sa miste de maneta din interior, o sa vezi imediata care e tija cu problema si ce ii lipseste , eu am schimbat toata tija dar cred ca se gasesc si capetele .

                    Comment


                    • #11
                      Cred ca despre acest aliniator este vorba.
                      O sa ai nevoie de stiftul acela cum arata in poza, se poate face una la strung ca doar de aceea arata si exact dimensiunile.
                      Succes.
                      Attached Files
                      Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                      Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Jacob View Post
                        Cred ca despre acest aliniator este vorba.
                        O sa ai nevoie de stiftul acela cum arata in poza, se poate face una la strung ca doar de aceea arata si exact dimensiunile.
                        Succes.
                        Am dat piesa la facut....nu pot sa spun decat...ca sunt dator cu valuri de bere.....multumesc.
                        O sa postez rezultatul saptamana viitoare cand ma intorc...

                        Comment


                        • #13
                          Exact, bine zis. Pentru cine nu vrea sa repare la cutie/ luati-va masini automate.

                          Avantajul la cutia manuala este ca se repara aproape in orice service, iar dezavantajul la cutia automata este ca se defecteaza doar la cei ce vorbesc roamaneste.
                          Originally posted by grigorean View Post
                          Din timonerie e problema.Trebuie desfacut si depistat ce piesa s-a uzat /dereglat.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                            iar dezavantajul la cutia automata este ca se defecteaza doar la cei ce vorbesc roamaneste.
                            Corect ! Cum zicea si automaticul, toti schimba uleiul la motor pe banda rulanta si cu discutii interminabile despre marci de vascozitati care mai de care, dar de cutie nu-si aduce nimeni aminte, decat atunci cand doare ... si scuze de offtopic, dar prea mi-a placut asta cu stricatul automaticelor la astia care vorbesc romaneste ...

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Orvo View Post
                              Corect ! Cum zicea si automaticul, toti schimba uleiul la motor pe banda rulanta si cu discutii interminabile despre marci de vascozitati care mai de care, dar de cutie nu-si aduce nimeni aminte, decat atunci cand doare ... si scuze de offtopic, dar prea mi-a placut asta cu stricatul automaticelor la astia care vorbesc romaneste ...
                              Multe se intampla celor ce vorbesc romaneste....dar nu este cazul sa exagerati....nici sa deviem de la subiect

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF