Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Martor engine motor aprins la C200 kompressor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Martor engine motor aprins la C200 kompressor

    Ajutor. Am un C200 kompressor, an fabricatie 2004,W203 cu cutie automata.
    Am luat-o de la reprezentanta din Germania. Dupa ce am alimentat prima data in Romania (asta era prin 2008) s-a aprins martorul engine motor. Am incercat pe la toti furnizorii de benzina si se intampla aleator (se stinge, apoi se aprinde). Acum de vreo luna nu s-a mai stins. Masina tremura la relanti si tin frana apasata.
    Am fost la tester si a gasit doua coduri de eroare:27 si 41. Am inteles ca 27 este rateu aprindere cilindrul 1 si 41 amestec masa aer la limita maxima. Am pus bujii noi si mare lucru nu s-a intamplat. Mecanicul a mai facut cateva masuratori si mi-a spus ca din calculator nu vin 5 volti la debitmetru si aprinderea la cilindrul 1 are intreruperi tot din calculator (a masurat cu un oscilograf). A masurat si firele intre calculator si debitmetru si nu sunt intrerupte.
    A mai patit careva acest defect?
    Poate calculatorul sa-si revina daca este facut un upgrate de soft? S-au trebuie schimbat calculatorul?
    Astept vesti de la voi.
    Respect
    reparatiicompresoarehttp://reparatiicompresoare.ro

  • #2
    Dat fiind faptul ca poate fi o problema de finete ar fi recomandat sa o pui pe tester Star (tester original de Mercedes) si o sa iti spuna exact ce o doare ca sa nu mai bajbai.
    Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

    Comment


    • #3
      Mesajele de eroare sunt date de un tester STAR, iar mecanicul chiar stie carte ... dar aici ne-am blocat.
      reparatiicompresoarehttp://reparatiicompresoare.ro

      Comment


      • #4
        Sper sa nu ma insel dar codurile date de tine ( 41 si 27 ) nu sint coduri de mercedes , uite un link cu toate codurile folosite de mercedes
        Your Trusted Partner in Automotive Electronics Repairs Important Notice: Changes in Service Provider Dear Valued Customer, We understand that you may have been redirected here from BBA-Reman, and we'd like to take this opportunity to inform you about the exciting changes happening. we are committed to elevating your ex

        Comment


        • #5
          Dupa ce am vazut lista cu coduri, am sunat mecanicul si mi-a spus ca are tester BOSCH cu soft ESI[tronic]. Mi-a spus ca exista echivanete intre coduri. M-am uitat pe net sa vad ce stie sa faca acest tester si am vazut ca nu este chiar o "chinezarie" ... dar totusi nu este STAR care-i dedicat pentru Mercedes.
          Oricum astept pareri, opinii si solutii de la voi pentru acest bec check engine (care este cel mai complex circuit de verificare).
          Despre upgrate de soft ce ziceti?
          reparatiicompresoarehttp://reparatiicompresoare.ro

          Comment


          • #6
            Ai incredere in ce iti spun colegii: o testare cu STAR te costa 50-60 lei (nu la reprezentanta unde e 120). Martorul "check engine" are o gramada de cauze pentru care se poate aprinde, si unele nu-s tocmai ieftin de remediat. Decat sa schimbi piese "din auzite" eu zic mai bine sa o pui pe star care iti spune exact ce are. Si noteaza TOATE codurile de eroare stocate si actuale.
            Bineinteles ca discutia poate sa ramana deschisa la nivel de dat cu presupusul. De exemplu eu as suspecta sonda lambda.
            Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

            Comment


            • #7
              Kompressoarele nu se inteleg bine cu benzina proasta din romania. Cum nu e bine sa pui aditivata, e recomandat sa pui de 95, care nu e cea mai grozava. Martorul ala o sa stea mereu aprins. Eu l-am sters din tester, si apoi, la alimentare, s-a aprins iar.

              Comment


              • #8
                La alimentare ? si ce cod ti-a dat ? Deobicei la alimentare nu e bine sa se puna benzina pina la buza , daca masina are euro 2 sau 3 cum e la voi precis are un sistem de captare a gazelor din rezervor , daca bagi benzina multa in loc de vapori intra lichid pe conducta si satureaza sitemul , sistemul in general nu are un senzor dar ECM-ul detecteaza un amperaj crescut la pompa de aer si aprinde check engine sau martorul .
                ...mi-a trebuit o fisa pina am inteles expresia de martor ..)

                Comment


                • #9
                  Nu apare dupa fiecare alimentare cu benzina. Prin alimentare sa nu se inteleaga plinul cu benzina.
                  Legat de coduri de Mercedes am gasit un manual intreg cu erori (107 pagini). Este in format pdf si se poate descarca de aici:
                  http://dieselpower.cz/jettameister/s...iagnostics.pdf

                  Aici am gasit si codurile 27 si 41.
                  Am sa caut si o testare pe STAR.
                  reparatiicompresoarehttp://reparatiicompresoare.ro

                  Comment


                  • #10
                    sa mai discutat pe tema asta,nu este neaparat ce credeti..schimba bobinele si o sa fie totul ok,mai intai verifica si fisele...cost total 300Ron...le poti schimba singur,ai 2 bobine,una pt pistoanele 1 si 4 ,iar a doua pentru pistoanele 2 si 3

                    Comment


                    • #11
                      Ma ajuta cineva ?? cu acest VIN WDB2030401F11746

                      Multumesc!

                      Comment


                      • #12
                        Salut!Am o problema,am fost la un mecanic prieten,curgea apa(antigel) a luat filtru de aer jos,am pornit masina asa sa vedem unde curge si cand a pus totul la loc ramane aprins martorul cu motorul(check engine).Scrie 'no malfunctions' merge perfect doar ramane aprins martorul.Ce pot sa fac?La reprezentanta sau la un service cat costa sa stergi o eroare?Multumesc anticipat.

                        Comment


                        • #13
                          Nu stie nimeni?Oare pot sa umblu la meniul secret?

                          Comment


                          • #14
                            Poti sa umblii in meniul secret, dar nu vei putea sterge nimic. De obicei Check Engine se stinge dupa cativa zeci de kilometrii, in conditiile in care nu exista o problema reala.

                            Comment


                            • #15
                              Mersii de raspuns.Scrie tot timpul 'NO MALFUNCTION',sper sa se stearga singur..

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF