Ajutor. Am un C200 kompressor, an fabricatie 2004,W203 cu cutie automata.
Am luat-o de la reprezentanta din Germania. Dupa ce am alimentat prima data in Romania (asta era prin 2008) s-a aprins martorul engine motor. Am incercat pe la toti furnizorii de benzina si se intampla aleator (se stinge, apoi se aprinde). Acum de vreo luna nu s-a mai stins. Masina tremura la relanti si tin frana apasata.
Am fost la tester si a gasit doua coduri de eroare:27 si 41. Am inteles ca 27 este rateu aprindere cilindrul 1 si 41 amestec masa aer la limita maxima. Am pus bujii noi si mare lucru nu s-a intamplat. Mecanicul a mai facut cateva masuratori si mi-a spus ca din calculator nu vin 5 volti la debitmetru si aprinderea la cilindrul 1 are intreruperi tot din calculator (a masurat cu un oscilograf). A masurat si firele intre calculator si debitmetru si nu sunt intrerupte.
A mai patit careva acest defect?
Poate calculatorul sa-si revina daca este facut un upgrate de soft? S-au trebuie schimbat calculatorul?
Astept vesti de la voi.
Respect
Am luat-o de la reprezentanta din Germania. Dupa ce am alimentat prima data in Romania (asta era prin 2008) s-a aprins martorul engine motor. Am incercat pe la toti furnizorii de benzina si se intampla aleator (se stinge, apoi se aprinde). Acum de vreo luna nu s-a mai stins. Masina tremura la relanti si tin frana apasata.
Am fost la tester si a gasit doua coduri de eroare:27 si 41. Am inteles ca 27 este rateu aprindere cilindrul 1 si 41 amestec masa aer la limita maxima. Am pus bujii noi si mare lucru nu s-a intamplat. Mecanicul a mai facut cateva masuratori si mi-a spus ca din calculator nu vin 5 volti la debitmetru si aprinderea la cilindrul 1 are intreruperi tot din calculator (a masurat cu un oscilograf). A masurat si firele intre calculator si debitmetru si nu sunt intrerupte.
A mai patit careva acest defect?
Poate calculatorul sa-si revina daca este facut un upgrate de soft? S-au trebuie schimbat calculatorul?
Astept vesti de la voi.
Respect
Comment