Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema Motor c180

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Motor c180

    Va salut. Am o problema cu motorul si chiar nu imi pot da seama ce poate fi. Cand o pornesc merge totul in parametri normali pana sa se incalzeasca sau sa apas pedala de acceleratie dar dupa ce se incalzeste tremura motorul foarte tare si cand vreau sa plec scoate un zgomot inecat de parca e "tractor" pana la 1800 - 2100 ture si merge "in suturi" , in toba se aude ca si cum s`ar ineca. Cand o accelerez un pic mai tare (2500-2800 ture in sarcina) parca se rupe ceva,trosneste si chiar nu imi dau seama ce ar putea fi . Azi am desfacut capacul de la bujii si am gasit ulei cu apa pe marina bujiei nr. 1 si 3. Poate cineva sa imi dea un sfat sau cum as putea rezolva problema? Va multumesc
    Mercedes Benz C180 `96 CP 122

  • #2
    Nici o parere sau un sfat?
    Mercedes Benz C180 `96 CP 122

    Comment


    • #3
      Incepe si tu si verifica bujii, fise, curata clapeta,cauta sa nu pierzi aer pe la vreun traseu de vacuum, da-i putin ''cox'' cu frana de motor, apoi daca nu se rezolva baga un tester si vezi ce poti sa mai aflii.

      Comment


      • #4
        Va salut. Deocamdata sa rezolvat , bujiiile erau de vina. Le`am schimbat si acum merg la o tura sa vedem cum se prezinta. Numa` bine
        Mercedes Benz C180 `96 CP 122

        Comment


        • #5
          dupa ce ai schimbat bujiile au mai aprut probleme?
          am acelasi model ca si tine,si aceleasi simptome,am schimbat bujiile,a mers super cam 2 saptamani si dupa aceeasi problema
          trosnitul respectiv de care ziceai mai sus,provine de la fise,care dau curent dar bujia nu reactioneaza,apa este din cauza condensului,iar uleiul din motor
          iti spun cum s-a rezolvat la mine:am desfacut chiuloasa si in motor(banuiesc ca e tot in 16v),patul supapei de la bujia 1 si 3 avea calamina depusa si supapa nu mai inchidea bine,am refacut patul supapei si acum e brici.
          cost 160 de lei garnitura de chiuloasa+60 de lei 4 bujii beru

          Comment


          • #6
            La mine acelas defect a fost,am schimbat fisele,bujiile,cand defapt injectoarele de la 1 si 4 se blocau mecanic,le-am da jos le-am suflat cu aer,bineinteles actionate electric,puse sus,masina merge super(sunt in domeniu)

            Comment


            • #7
              Salut...am si eu o problema asemanatoare si nu reusesc sa ii dau de cap.E vorba de oscilatia relantiului.Am curatat clapeta,am verificat daca am pierderi pe instalatia de vaccum si nimic.Pot sa zic ca are toane cand oscileaza si cand nu,de exemplu,ieri am pornit masina(dupa vreo 2 zile)si pana cand s'a incalzit a mers foarte frumos motorul,fara sa oscileze deloc acul turometrului.Cum s'a incalzit,cum a inceput sa imi oscileze turatia si sa tremure asa motorul.Ma poate ajuta cineva...

              Comment


              • #8
                Incearca sa verifici si motorasul pas cu pas care comanda clapeta de acceleratie.Numai bine si spor

                Comment


                • #9
                  Cum se verifica motorasul asta ca mam uitat asa putin la el si mie frica sal desfac, arata de parca nar trebui umblat in el, a desfacut cineva vreunul pana acum?

                  Comment


                  • #10
                    Aceeasi intrebare o am si eu stavros.Cum se face treaba asta? Ms.

                    Comment


                    • #11
                      Cand am dat jos clapeta de acceleratie defapt intreg corpul de clapeta ca sa o curat ca era jale ce era acolo am dat-o cu tot cu motoras.Apoi i-am scos mufa din el si apoi l-am detasat de corp la banc cu imbus de 6 parca nu mai tin exact minte.De curiozitate am desfacut si motorasul.Are o parte electronica ca un circuit ceva nu prea ma pricep si o parte mecanica de antrenare cu niste rotite din plastic in interiorul acestuia(ca la un ceas- o rotita o antreneaza pe cealalta) dispuse pe 2 fusuri canelate.De verificat partea mecanica nu cred ca e greu, se poate vedea la ochi iar la partea electronica se poate masura dar numai de cineva care se pricepe.Din ce am mai auzit cica ar mai aparea probleme de cablaj/conectica la acest motoras, cica s-ar distruge firele si invelisul acestora datorita imbatranirii.PS: a se verifica garnitura de etansare la corpul clapetei la demontare, la mine era cam distrusa si am inlocuit-o.E rau daca e o etansare precara acolo.Sper ca am fost de ajutor.Bafta si spor la treaba.

                      Comment


                      • #12
                        Ms de sfaturi...cum se mai incalzeste putin o sa incerc sa vad daca fac ceva.La mine,unde se imbina clapeta de acceleratie nu avea nici o garnitura.Mi s'a parut cam dubios si am pus silicon acolo,deci daca e ceva,probabil e din cutia motorasului.Sper sa ii dau de cap.

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF