Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme pornire W202 DIESEL(220)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme pornire W202 DIESEL(220)

    Salut,

    Sunt posesorul unui C 220D(W 202) din '97.In aceasta dimineata am constatat ca motorul a pornit intrerupt(in 2 sa 3 pistoane),iar apoi si-a revenit in circa 5-10 secunde,insa martorul de BUJIE a stat aprin in bord 30 de secunde.In aceasta seara cand am plecat de la serviciu aceasi problema.
    Puteti sa imi spuneti daca ati intalnit aceasta problema si ce ar putea fi(ma gandesc ca sunt 2 probleme bujiile[sigur nu au fost inlocuite niciodata] sau releul)
    Aveti idee daca s scot usor bujiile?

    In cazul in care mai exista un subiect asemanator si nu am observat,imi cer scuze.

    Multumesc.

  • #2
    Salutare!
    Martorul bujie arsa se aprinde daca e arsa o bujie. Eu aveam 2 buji arse. Statea aproximativ 1 minut aprins dupa care se stingea. Acuma am 3 arse si nu se mai stinge deloc!
    Problema la mine e ca nu le pot scoate ca sunt date peste cap.
    Nu se dau greu jos poti sa o faci si tu acasa daca ai ceva chei.

    Verifica care e arsa si schimba`o. Dar cel mai bine schimbale pe toate !


    O seara placuta!
    C220 S202
    Mercedes 4 EveR!

    Comment


    • #3
      Saptamana trecuta le-am schimbat eu. Din 5 am putut sa schimb doar 4. La una din ele nu am insistat de teama sa nu se rupa. Acum porneste la sfert, dar dupa vreo 20 de secunde merge rotund motorul, in prima faza parca merge in 2 pistoane.
      Nu conteaza ce conduci, contaza cine te conduce.

      Comment


      • #4
        Schimba bujiile .

        Comment


        • #5
          Salut,

          Am cumparat astazi bujiile si am mers sa le inlocuiesc(la un service FORD-am un amic acolo;la CASA AUTO BUCURESTI este 200 lei ora de manopera si ma pune sa dau semnatura ca daca se rupe vreuna nu-si asuma responsabilitatea).Am constatat ca bujia de la cilindrul 1 este arsa(restul sunt ok).Au incercat baietii de fata cu mine(au dat cu degripant) de 3 ori(cu sint de raspundere) si le-a fost teama ca se rupe.
          La voi a opus rezistenta,sau s-a desfacut din prima?
          Nu stiu ce sa fac....Masina asta este super intretinuta de mine si nu am stare pana nu rezolv cea mai mica problema..

          Multumesc.

          Comment


          • #6
            Va salut, Bujiile sunt stranse din fabrica cu forta de 20 NM, acuma in timp de la caldura se mai calesc de aceea nu ies asa de usor.
            Eu inca nu am auzit ca la un scimb de bujii sa nu se rupa macar unul.
            Asta e riscurile meseriei.
            Trebuie mers la un servis unde nu se tem ca se rupe bujia, ci au si scule si pot sa-l scoata bucata ramasa in chiuloasa.
            Succes.
            Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
            Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

            Comment


            • #7
              Eu am mare succes cind folosesc impactul , cel mic de 1/4 ii dau aerul la jumate si daca nu iese pe invers ii dau si inainte de citeva ori , ii mai dau si cu penetrant adevarat, nu am mai rupt o bujie din 95' , la mina sint incapatinate uneori si nu se lasa scoase .

              Comment


              • #8
                O scula care ar putea sa ajute este asta : https://www.pricegrabber.com/storefr...4950/10145641/
                numai sa fii sigur ca e pe defacut pusa , e forte bune si o recomand fiecaruia care isi murdarestele miinile cu vaselina , e ieftina si nu necesita furtun de aer , un ciocan dat si slameste orice surub numai ca trebuie cumparate adaptoare 1/4 si 3/8 nu cred ca e o problema sa le gasiti acolo probabil Facom le are.

                Comment


                • #9
                  Salutare baieti,

                  Din toate incercarile,nu am reusit nimic.Maine o duc la un service BOSCH care imi va demonta qulasa si le va scoate pe toate(are si un atelier de strungarie).O sa revin cand iau masina si va spun rezultatul(sper sa fie pozitiv).Pentru a nu exista aceleeasi probleme,va recomand(ceea ce mi s-a spus si mie) sa le scoate o data pe an si se ung cu o vaselina speciala(rezista la peste 600 grade C) si nu mai reapare problema.Demontatul are rolul de indepartare a calaminei din capul electrodului .
                  Bujiile mele nu au fost schimbate de cand este masina(1997).

                  Multumesc pentru sfaturile voastre.

                  Comment


                  • #10
                    Salut,

                    Astazi am luat masina de la service.Am inlocuit si filtrul de motorina(tot vine iarna),cureau de agregate(era crapata)-acum masina merge stas.
                    Costul total-2000 lei(factura si garantie 12 luni)

                    Comment


                    • #11
                      Topicul se poate inchide.

                      Multumesc.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF