Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

ajutor..nu porneste si consum mare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ajutor..nu porneste si consum mare

    Buna....va cer ajutorul ca nu stiu ce poate sa fie problema....
    Am un MB din 98' w202 cdi 125 de cai automatik.
    Aveam un consum in jur de 8 la suta combinat si in regin de autoband cu viteze intre 130 si 150 de km/h un consum de 6.5!
    dar de vreo 2 saptamani masina are un consum de 10.5 in regin de autoband ....iar pornirea la rece face in felul urmator: porneste la prima cheie dar dupa 2 secunde masina se opreste.....apoi tot incerc sa dau la automat si daca am noroc sa nu se descarce bateria porneste dar repet f greu.
    deci pornire grea si consum exagerat. mentionez ca motorul merge la fel de frumos si acceleratia nu sa schimbat cu nimic!
    imi cer scuze ptr mesajul lung dar vreau sa fiu cat mai inteles. astept orice varianta
    mercedes ever

  • #2
    Salut! Exact problema asta am avut-o eu anul trecut, tot asa cand a venit vremea rece, prin decembrie cand temperaturile au scazut sub 0 grade. Tot asa, porneam masina, o lua la sfert si murea in 2 secunde, iar apoi dupa multe incercari, reuseam sa o mai pornesc... La un moment dat nu mi-a mai pornit deloc si am fost nevoit sa o duc pe platforma la reprezentanta unde i-au facut teste de 500 ron si nu mi-au dat niciun verdict. Au spus ca nu se alimenta si au trebuit sa ii schimbe filtrul... De atunci mi s-a mai intamplat o data la vreo -11 grade sa nu porneasca, dar cand s-a mai incalzit a pornit. Nici acum nu stiu ce problema a avut si astept cu groaza vremea rece sa vad daca mai face asa. Mentionez ca la consum nu erau probleme, consuma la fel ca inainte. Astept sa vad ce rezolvare gasesti!
    P.S Masina mea C200 cdi 2001

    Comment


    • #3
      La fel am patit si eu cand a fost frig. Dar eu am gasit furtunu de motorina putin uzat pe unde pica si tragea aer. L`am inlocuit am bagat motorina in filtru ca era gol si ...sfert de cheie !
      C220 S202
      Mercedes 4 EveR!

      Comment


      • #4
        Dar interesant la mine ca atunci cand ii dau curent porneste mai usor nu mia stiu ce poate fii ...imi este frica il pun pe tester nu imi zice nimic
        !!!!! voi ce ziceti ce sa verific cum sa fac?
        D3op la tine a crescut consumu daca a prins aer undeva?
        mercedes ever

        Comment


        • #5
          Aceeasi problema am avut-o si eu anul trecut. De vina a fost pompa de inalte, am schimbat garniturile din ea si nu am mai avut probleme cu ea pana acuma. Acuma vad ca a inceput sa curga motorina dar porneste si merge normal, dar curge motorina foarte multa pe la pompa.

          M-a costat manopera 250 lei si garniturile 200 lei. Acuma trebuie sa schimb iara garniturile.

          Sigur e pompa si la tine. bafta

          Comment


          • #6
            @fane_satar

            Sincer nu pot sa iti zic daca mi`a crescut consumul pt ca nu imi indica bine in primu` rand si eu il tin tot plin sa nu raman pe drum, plus ca am avut mai multe probleme cu ea de la injectoare pana la cutie de la senzoru de frana pana la cel de pe pompa de injectie.

            M-am c`am saturat de masinuta asta sincer la cate belele face ! )
            C220 S202
            Mercedes 4 EveR!

            Comment


            • #7
              si unde ii situata pompa de inalta presiune la mine w202 cdi din 99?
              mercedes ever

              Comment


              • #8
                pompa injectie = pompa inalte?
                mercedes ever

                Comment


                • #9
                  Originally posted by fane_satar View Post
                  Salut! Exact problema asta am avut-o eu anul trecut, tot asa cand a venit vremea rece, prin decembrie cand temperaturile au scazut sub 0 grade. Tot asa, porneam masina, o lua la sfert si murea in 2 secunde, iar apoi dupa multe incercari, reuseam sa o mai pornesc... La un moment dat nu mi-a mai pornit deloc si am fost nevoit sa o duc pe platforma la reprezentanta unde i-au facut teste de 500 ron si nu mi-au dat niciun verdict. Au spus ca nu se alimenta si au trebuit sa ii schimbe filtrul... De atunci mi s-a mai intamplat o data la vreo -11 grade sa nu porneasca, dar cand s-a mai incalzit a pornit. Nici acum nu stiu ce problema a avut si astept cu groaza vremea rece sa vad daca mai face asa. Mentionez ca la consum nu erau probleme, consuma la fel ca inainte. Astept sa vad ce rezolvare gasesti!
                  P.S Masina mea C200 cdi 2001
                  Cu aceasta problema ma confrunt eu acum si pot sa-ti spun ca mecanicul a rezolvat problema dupa ce a luat prin eliminare posibilele defecte date de acest simptom respectiv injectoare ,valva regulatoare si senzor presiune rampa iar cauza era acest senzor de presiune motiv ptr care masina fie pornea la prima cheie dupa care nu mai pornea fie nu pornea decat dupa ce dadeam de cateva ori la automat.O alta cauza posibila mai era debitmetrul dar l-a scos din ecuatie in momentul in care i-am spus ca il schimbasem de circa 6 luni nou,despre pret pot sa-ti spun ca nu am gasit mai ieftin de 490 ron iar la reprezentanta era 620 ron la modelul meu w 203 c class 270 cdi.Vizavi de sfaturile userului LAVA mai degraba intreaba-l de impozite ca le cunoaste mai bine decat partea mecanica.O seara buna si sper sa te ajute ce ti-am spus.

                  Comment


                  • #10
                    multumesc f mult de raspuns....dar problema urmatoare am gasitop)) inca nu am duso la mecanic ca nu are timp...dar intre timp a inceput sa imi porneasca masina la prima cheie.....problema e ca masina cand ii parcata oblig ma refer cat botu masinii sta mai jos decat spatele porneste))) si cand invers face figuri din nou.....ati mai auzit asa ceva????
                    mercedes ever

                    Comment


                    • #11
                      dar tia crescut consumu daca senzoru de presiune rampa era bulit??? consum mai mare sau cum se manifesta???
                      mercedes ever

                      Comment


                      • #12
                        dar oricum am auzit atatea commenturi incat nici nu mai am curaj sa o duc la test nici la mecanic nici nu stiu ce sa ii fac!!!!
                        mercedes ever

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by lava View Post
                          Aceeasi problema am avut-o si eu anul trecut. De vina a fost pompa de inalte, am schimbat garniturile din ea si nu am mai avut probleme cu ea pana acuma. Acuma vad ca a inceput sa curga motorina dar porneste si merge normal, dar curge motorina foarte multa pe la pompa.

                          M-a costat manopera 250 lei si garniturile 200 lei. Acuma trebuie sa schimb iara garniturile.

                          Sigur e pompa si la tine. bafta
                          ....Cred ca ai dreptate am dus o la mecanic si a zis ori ii senzoru ori pompa de inalte...dar el presupune sa ii schimb pompa ca a inceput sa fie unsa cu motorina.....bine el a zis sa schimb fiind austriac aici toate se schimba)))) asa ca ma duc eu acasa si vad ce ii de facut.....dar am inteles ca este ceva ventilator in rezervor care sa raceasca motorina sa nu se strice pompa....poate fi adevarat???
                          mercedes ever

                          Comment


                          • #14
                            La mine acuma persista problema la pompa...am schimbat garniturile si tot curge, dar porneste si merge normal. O sa mai incerc sa schimb odata garniturile si daca tot curge, trebuie schimbata.

                            Anul trecut am mai schimbat senzorul de la axul cu came...poate o fi si ala de vina. A fost 100 ron.

                            Nu am auzit de vre-un ventilator la rezervor...e prima data.

                            Daca a inceput sa fie unsa inseamna ca, curge motorina pe la garnituri, sfatul meu e sa incerci sa le schimbi, poate te scuteste de cateva sute de euro...daca nu, ia ca pierzi 50 de euro acuma risti...

                            Deci am cheltuit 450 Ron si m-a mai dus un an...dar sincer regret ca am dus-o la mecanicul ala, pentru ca de atunci am avut mai multe probleme la ea. Acuma mai incerc sa schimb odata garniturile...poate am noroc.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF