Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

nu se tureaza peste 3000

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nu se tureaza peste 3000

    Salut tuturor. Am un MB c200 CDI din 2002, si astazi mam pomenit ca nu se mai tureaza peste 3000 de ture. Aceiasi problema am mai avut-o si acum o luna si pentru ca eram pe drum, am tras pe dreapta, am oprit motorul, am scos cheia din contact si dupa pornire nu au mai fost probleme. Astazi nu a ma-i frut sa se rezolve asa; am oprit si am scos cheia cred ca de 10 ori si nimic; de fiecare data merge bine circa 20 de secunde apoi se plafoneaza iar la 3000 de ture. Am fost la mecanic, mi-a verificat alimentarea(returul pe injectoare,presiunea in pompa si presiunea in rampa) si e ok. A ma-i verificat si pe la turbo, si nimic. In final mi-a zis ca crede ca e ceva electric sisa merg la un tester sa vad ce iese. Voi ati mai intalnit o asemenea problema, si ce imi recomanda-ti? Mentionez ca si acum o luna ca si astazi, a facut problema asta cand mi se aprindea becul de motorina(eram pe minim), dar poate este doar o coicidenta.Mersi.

  • #2
    salut! eu am un w210 e220 diesel.masina mea a fost taxi pe dincolo,are in jur de 600 de mii de km,si aveam aceasi problema.Am intrebat in stanga-dreapta,unii ziceau ca nu stiu,altii ca e boala a mertzanelor.In fine,de vreo 2 luni mi-am facut revizia,si la insistenele unor prieteni,am decis sa folosesc produsele metabond(a nu se considera reclama)nu sunt nici vanzator nici distribuitor. Am folosit tratament pt motor,aditiv pt ulei,si aditiv pt combustibil,gama completa.M-a costat undeva in jur de 450 de ron toata treaba,dar chiar vroiam sa vad daca e pe bune sau vrajeala.
    Si dupa cateva sute de km,3-4 sute,am observat ca masina are alt sunet,alt sprint,etc,iar de o vreme incoace se si tureaza pana la 5-6 mii,fara nici o problema.
    Asadar,pot sa spun ca mi-am rezolvat problema foarte ok,cu aceste produse,si le recomand tuturor.

    Comment


    • #3
      Ok Gore
      Masina ta intra in Limp mode , adica ECU a deetectat o problema si nu vrea sa sa se producaprobleme mai mari si aplica turatia programata sau viteza programata ,, deci 3000 de ture e limita , asta e bine ,, neaparat fa-ti un scan deja ai sau ar trebui sa ai check engine sau service soon aprins.
      Sa-r putea sa fie codul P2015 Intake Manifold Runner Position Sensor si uita-te la galeria de admisie pe o partesi vezi ca e un motor care actioneaza o clapeta , poate sa fie clapeta rupta, motorul ars sau bratul, oricum trebuie scoasa galeria afara daca e asta.
      Oricum fa-i scanul ( OBD) si spune-mi ce iese si mai vorbim , chestia e ca eu nu m auit numai la ultimile postari dracu asta de forum daca activez instat email notification nu-mi spune cind cineca rasp/ la postare

      Comment


      • #4
        mersi razvy, astazi merg la lucru iar sambata merg la un tester si vad ce imi spune si va spun atunci. Ciudat este ca atunci cand o pornesc timp de ceva timp, adica cat merg cu treapta 1 si 2, merge bine, se tureaza , dupa care parca intra o protectie si o plafoneaza la 3000. Daca opresc motorul si scot cheia si pornesc din nou, acelasi lucru. Din momentul in care o plafoneaza la 3000, nici in relantiu nu se mai tureaza peste 3000. Oricum vad sambata, mersi inca odata.

        Comment


        • #5
          De ce nu va cumparati un tester nu inteleg, il folosesti de 2 x si si-a scos banii vezi ce coduri ai cureti coduri , acasa am vre-o doua .

          Comment


          • #6
            @gore1981: Testerul e sfânt în situația ta. razvy64 avea dreptate în primul post, sunt multe defecte care pot să facă motorul să intre în limp mode.

            @razvy64: Un tester pentru Mercedes nu e chiar așa ieftin încât să se merite cumpărat pentru uz personal. Softul de reprezentanță e aproximativ 1000 euro și compatibil ar fi Carsoftul, care cred că e undeva pe la 200 euro, deci nu prea merită din moment ce o diagnoză e 50 lei. Dacă ai găsit tu ceva mai ieftin...
            ...

            Comment


            • #7
              Fa o proba cu un debitmetru de aer imprumutat de la cineva cu aceeasi masina. S-ar putea sa fii placut surprins. Verifica deasemeni si filtrul de aer.
              Last edited by haddess; 10-21-2011, 18:53 PM.
              Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

              Comment


              • #8
                Vreun fasait/suierat se aude?la fel se intampla si la mine prima oara tragea de rupea si deodata hop la 3000rpm...eu am avut un furtun spart la admisie,am scapat ieftin!!

                Comment


                • #9
                  Am fost la tester si mi-a iesit codurile P1481 Bujii (de care stiam ca sunt arse sau releul), P1187 Monitorizare presiune rampa (am masurat-o si e buna, arata 320 pe fiecare injector si 1500 la iesirea din pompa), P1664 Supraincalzire parte electronica (habar nu am ce insemna si daca ma pute-ti ajuta), P1636 Ventilator racire alimentare/masa circuit defect, P0100 Debitmetru (film cald). A sters primele erori iar dupa inca o scanare ia dat rezultatele de mai sus. Tipul de la tester mi-a recomandat sa merg cu ea asa pana pe luni, ca sa mai fac niste km, apoi sa revin sa o punem iar pe tester.
                  Mecanicul mi-a spus ca este posibil ca debitmetru sa-si fi pierdut din functii, sa nu mai lucreze in parametrii normali, de unde apare si codul P1187. Dar sa vedem luni ce ma-i iese pe tester.
                  Alta persoana mi-a recomandat sa scot + de la acumulator, sa-i dau la automat ca sa se descarce toti condesatorii, dupa care sa pun plusul la loc (adica sa resetez calculatorul). Voi ce ma-i recomanda-ti?
                  Multumesc ptr. sfaturi.

                  Nu am niciun sfasait sau alte zgomote, filtru de aer are 4000 km pe asfalt iar in bord nu am aprins decat becul de bujii, care era aprins de mult, dar nu am apucat sa verific bujiile decat pe tester si imi apareau arse.
                  Last edited by Luxian; 10-31-2011, 10:46 AM.

                  Comment


                  • #10
                    Buna chestia asta cu + scos si dat la automat.Ai sa te trezesti ca bulesti alte module.Ia si rezolva problema normal , fara inventii romanesti.Cand golesti condensatorii , de exemplu , acea descarcare poate afecta si mcu-uri , fapt care duce la pierderea sincronizarii dintre anumite calculatoare.

                    Comment


                    • #11
                      Am rezolvat masina. Am fost la tester si mi-a dat tot debitmetru. Am inlocuit debitmetru si acum merge perfect.

                      Comment


                      • #12
                        Trebuia sa schimbi debimetru din prima.

                        P1664 era cu alias 008 la urma sau 002?
                        Pe semne ca ai probleme si la heater booster. La iarna o sa se incalzeasca destul de greu motorul.
                        Originally posted by gore1981 View Post
                        Am fost la tester si mi-a iesit codurile P1481 Bujii (de care stiam ca sunt arse sau releul), P1187 Monitorizare presiune rampa (am masurat-o si e buna, arata 320 pe fiecare injector si 1500 la iesirea din pompa), P1664 Supraincalzire parte electronica (habar nu am ce insemna si daca ma pute-ti ajuta), P1636 Ventilator racire alimentare/masa circuit defect, P0100 Debitmetru (film cald). A sters primele erori iar dupa inca o scanare ia dat rezultatele de mai sus. Tipul de la tester mi-a recomandat sa merg cu ea asa pana pe luni, ca sa mai fac niste km, apoi sa revin sa o punem iar pe tester.
                        Mecanicul mi-a spus ca este posibil ca debitmetru sa-si fi pierdut din functii, sa nu mai lucreze in parametrii normali, de unde apare si codul P1187. Dar sa vedem luni ce ma-i iese pe tester.
                        Alta persoana mi-a recomandat sa scot + de la acumulator, sa-i dau la automat ca sa se descarce toti condesatorii, dupa care sa pun plusul la loc (adica sa resetez calculatorul). Voi ce ma-i recomanda-ti?
                        Multumesc ptr. sfaturi.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by gore1981 View Post
                          Am fost la tester si mi-a iesit codurile P1481 Bujii (de care stiam ca sunt arse sau releul), P1187 Monitorizare presiune rampa (am masurat-o si e buna, arata 320 pe fiecare injector si 1500 la iesirea din pompa), P1664 Supraincalzire parte electronica (habar nu am ce insemna si daca ma pute-ti ajuta), P1636 Ventilator racire alimentare/masa circuit defect, P0100 Debitmetru (film cald). A sters primele erori iar dupa inca o scanare ia dat rezultatele de mai sus. Tipul de la tester mi-a recomandat sa merg cu ea asa pana pe luni, ca sa mai fac niste km, apoi sa revin sa o punem iar pe tester.
                          Mecanicul mi-a spus ca este posibil ca debitmetru sa-si fi pierdut din functii, sa nu mai lucreze in parametrii normali, de unde apare si codul P1187. Dar sa vedem luni ce ma-i iese pe tester.
                          Alta persoana mi-a recomandat sa scot + de la acumulator, sa-i dau la automat ca sa se descarce toti condesatorii, dupa care sa pun plusul la loc (adica sa resetez calculatorul). Voi ce ma-i recomanda-ti?
                          Multumesc ptr. sfaturi.
                          Vezi ca daca ai heater booster-ul obosit, adica oprit in scurt sau ceva si mai e si pus pe "auto" la "setari" in bord o sa ai neplacuta surpriza sa nu-ti mai porneasca masina deloc. Eu am patit. Atunci te duci la setari si-l pui pe "off". Apoi poate-l si repari. Eu inca n-am facut-o!

                          Comment


                          • #14
                            Poate ma ajuta-ti si-mi explica-ti ce insemna heater booster si ce trebuie sa fac. Mersi

                            Comment


                            • #15
                              Modelul CDI este o masina care consuma putin si datorita acestui lucru nu degaja o caldura necesara sa poata incalzi interiorul masinii in timpul iernii ( sau vara daca ninge si folosesti cauciucuri de iarna ))) ) si atunci fabricantul ia adaugat un sistem electric care ajunta / suplimenteaza sistemul de incalzire al masinii , sistemul functineaza electric si banuiesc ca are un consum ridicat care necesita alternator bun si baterie buna , ce poti sa ii faci ? nu prea ai ce i face inafara daca exista un filtru care trebuie sa il tii curat sau sa fie schimbat ( nu stiu daca are sau nu fitru )

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF