Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Trage dreapta cand merg si mai tare cand franez

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Daca tot schimbi tot ce se poate, inseamna ca doar racordurile de frana sunt de vina. Adica unul dintre ele are o obturare si nu mai transmite cum trebuie - in mod egal - presiunea. Nu mai cumpara toate nazbitiile! Doar curata-le pe cele care le ai. Fa-le tu ca te doare. Ailalti vor bani! Daca ai fost langa aia care au schimat, stii si cum.

    Comment


    • #17
      Originally posted by epurare_coco View Post
      Daca tot schimbi tot ce se poate, inseamna ca doar racordurile de frana sunt de vina. Adica unul dintre ele are o obturare si nu mai transmite cum trebuie - in mod egal - presiunea. Nu mai cumpara toate nazbitiile! Doar curata-le pe cele care le ai. Fa-le tu ca te doare. Ailalti vor bani! Daca ai fost langa aia care au schimat, stii si cum.
      Din pacate nu am fost langa el :| am fost doar sa eau masina de la un mecanic care mi la recomandat cineva,dar a fost prima si ultima oara...cand am luat masina aveam numai 3 discuri schimbate ca cica el nu a putut scoate suruburile la al 4-lea :| asa ca am mai tras o tura pe la un prieten mecanic roman sa imi schimbe si celalt disc ) si placutele pe discul ala,dar am mers numai putini km asa cu ea...
      La racoarde te referi la acele tuburi prin care trec lichidul de frana nu?alea ultimele de langa pistonul de frana nu? bucatica aea?

      Mersi mult pnt raspuns


      L:E nu am cumparat ce nu era necesar :| am avut nevoie de 2 amortizatoare (troncaneau),si dc sa schimb 2 la 300 si ceva euro cand am gasit MONROE cu 280 toate 4 si discurile ca erau ovalizate ....daca tii la MB-ul tau il intretii din scurt...
      Last edited by Portofel; 04-04-2012, 15:46 PM.

      Comment


      • #18
        Dupa ce schimbi, mergi undeva pe un drum drept, baga 70 pune frana nu prea violent, masoara cumva urma de franare. Poate gasesti o zona cu praf. Teoretic, ar trebui sa fie de aceeasi lungime. Chiar daca intra ABS-ul. Apoi mai spune-ne.

        Comment


        • #19
          Originally posted by epurare_coco View Post
          Dupa ce schimbi, mergi undeva pe un drum drept, baga 70 pune frana nu prea violent, masoara cumva urma de franare. Poate gasesti o zona cu praf. Teoretic, ar trebui sa fie de aceeasi lungime. Chiar daca intra ABS-ul. Apoi mai spune-ne.
          Am facut ceea ce ai zis tu cu franele pe un teren mai nisipos si au ramas toate 4 urme uniform si corecte...
          In seara asta am mers cu ea doar 1 km si mi sa aprins in bord SISTEM BRAKE,ABS si BAS apoi am stins motorul si l-am aprins din nou si a mai esit o eroaer cu ESP ...apoi am mai repetat odata aceasi chestie si a dispartu BRAKE si a ramas aprins doar beculetul portocaliu cu ABS si cel ESP pe ecran

          Multumesc de sfaturi

          Comment


          • #20
            Pune eroarea corect. Incearca sa speli masina bine pe la roti cu jet.
            Incearca resetarea stanga- dreapta volan maxim. Daca nu vrea nici asa, mergi la tester sa iti spuna care senzor a decedat. Un senzor este cam 2-300ron.
            Ps. Cu toate ca, parerea mea, Epurare face posturi de umplutura, nu este vina lui, se putea sa ti se intample oricum.

            Comment


            • #21
              Erorile zic asa: SYSTEM BRAKE NU ESTE DISPONIBIL la fell si pentru ESP...cel pentru BAS nu-mi aduc aminte ce scria (nu stiu ce inseamna BAS)...acu me-a venit in minte chestia cu spalatul,eri am spalat si masina,am fost la o spalatorie unde este totul automat...bagi masina si pe parte acealalta iese curata,buba este ca acea spalatorie este noua nouta si are un jet extrem de puternic mai ales la jante

              Comment


              • #22
                Originally posted by dialiv View Post
                Ps. Cu toate ca, parerea mea, Epurare face posturi de umplutura, nu este vina lui, se putea sa ti se intample oricum.
                Multumesc tinere. Cand eu lucram sisteme audio cu Rosu si Negru, matale nu erai nascut. De atunci s-au schimbat sistemele audio, unde se pare ca te pricepi si nu m-am bagat, desi era"umplutura". Simplu. Fara un audiometru profesional, Vasilica'.. nu realizeaza diferenta. Din '95 nu mai lucrez in audio-radioamatorism. Cum am mai spus deja, din '85 am invatat ca daca intr-un calculator normal (si nu de proces ca intr-o masina sau utilaj) caca bagi, caca iese. Crezi matale ca ma intereseaza ce spune calculatorul daca eu, respectiv colegul constata o anomalie? Pe mine ma intereseaza rezultatul. Ca si in cazul unui accidetnt. Oricata electronica ar fi pe masina. Pe coleg, trage dreapta. I-am sugerat SA MASOARE URMELE DE FRANARE. Raspunde - sunt corecte, pe nisip. Poti sa traduci umplutura mea? De aici sau aiurea?

                Comment


                • #23
                  In primul rand limbajul tau nu este adecvat. In al doilea rand intr.un mediu alunecos w203 fata de 202 cum ai tu are in plus si esp. Esp face ca masina sa mentina traiectoria volanului, chiar daca tractiunea este diferita pe fiecare roata. Daca tot ai fi vrut sa.i dai un sfat care se aplica mai mult la dacia, ai fi putut sa.i spui sa dezactiveze de tot(aproape) din meniul secret din bord- Esp dynamometer test Off si pe urma sa faca frane pe asfalt. Dar tu nu ai stiut asta pt ca 202-ul tau nu are asa ceva(am avut si eu).
                  Un sfat profi era sa.l trimiti la un stand de rar si sa.i faca testul de franare, costa 20-30ron.
                  Si in ultimul rand varsta ta mai mare nu o sa aiba legatura niciodata cu performanta. Te respectam ca ai apucat sa traiesti mai mult ca noi si Atat! Asta iti spune un tanar care a terminat psihologia, care se pricepe la sisteme audio, calculatoare, radioamatorism, cat de cat mecanica si ce mai vrei tu. Un golan educat si atat! Asa ca mai taie din ele!
                  Revenind la problema colegului, cand apare Unavailable, eu zic ca se poate sa fi murit un senzor. Asta iti poate spune un tester. Daca nu.ti merge unul nu.ti merge abs, esp, bas.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by dialiv View Post
                    1.In primul rand limbajul tau nu este adecvat. ???
                    2.Si in ultimul rand varsta ta mai mare nu o sa aiba legatura niciodata cu performanta. ???
                    3.Te respectam ca ai apucat sa traiesti mai mult ca noi si Atat!
                    4.Asta iti spune un tanar care a terminat psihologia, ???
                    5.care se pricepe la sisteme audio,
                    6.calculatoare,
                    7.radioamatorism,
                    8.cat de cat mecanica si ce mai vrei tu.
                    9.Un golan educat si atat!
                    10.Asa ca mai taie din ele!
                    11.Revenind la problema colegului, cand apare Unavailable, eu zic ca se poate sa fi murit un senzor. Asta iti poate spune un tester. Daca nu.ti merge unul nu.ti merge abs, esp, bas.
                    Ne-am inscris aici, postam, mai gresim, dar sper sa nu divagam.
                    Nota. In lumea reala exista efecte si cautam cauze. Mai intrebam. Parafrazand, cine nu are un batran (ca experienta si nu ca VARSTA), sa-si cumpere. Elementar este analiza cauzei si apoi actiunea de eliminare. Electronica doar ne poate ajuta sa castigam timp. Regret ca nu v-ati prezentat pana acum. In Moldova, expresia "matale" nu inseamna golan. Restul, undeva pe Off topic.

                    Comment


                    • #25
                      Imi pare rau ca trebuie sa poluam un topic care este in sine articulat pe o anumita problema.
                      Singurul care a divagat aici esti tu. Postul meu a fost plin de argumente pentru problema in cauza si doar partial ti.am raspus tie. Golan vine de la rebel in sensul de persoana care este impotriva cliseelor gen sunt mai batran ca tine si stiu mai bine. Suplimentar adaug ca de la o varsta sentimentul superioritatii este mai pregnant si cateodata total neintemeiat, unde se mai poate adauga ca si dupa acelasi prag de varsta toate subsistemele personalitatii intra in declin( referitor la performanta despre care vorbeam mai sus).
                      Experienta ta in discutia referitoare la problema este irelevanta ca sa nu zic zero(nu ai stiut cum influenteaza Esp-ul sistemul de franare in mediul alunecos prin simplul fapt ca tu nu ai asa ceva pe masina). Este ca si cum as da eu un sfat posesorilor de w211 care au Sbc eu neavand.
                      Cel mai simplu era sa comunici ceva de genul Imi cer scuze pentru sfatul prost pe care l.am dat, de fapt nici acum nu ai admis ca ai gresit si doar te.ai referit la modul general-impersonal/ "mai gresim" cand corect era "Am gresit".
                      Imi cer scuze inca o data si nu este nimic personal!
                      Numai bine.

                      Comment


                      • #26
                        Daca un coleg intelege ceva tehnic din aceasta discutie, inseamna ca ajuta la ceva. Problema expusa de coleg suna cam asa: "Am observat ca mb meu trage dreapta si cand franez trage si mai tare..." Strict, m-am referit la: efect - cauza - depistare. Orice sistem electronic exista pe masina, prima verificare si cea mai ieftina este starea mecanica. A placutelor, a discurilor de frana, conducte. Pe conducte nu exista senzori. Apoi urmeaza testarea electronica. La calitatea service-urilor din Romania, problemele semnalate de colegi in a rezolva o asa ceva si la cat cer, raman la parerea ca hai sa vedem daca nu putem face o ceva mai ieftin. Eu am refuzat o testare cand stiam cauza. Fiica-mea a mers la testare. Nici astazi, dupa 4 luni, nu are un raspus clar, necum o rezolvare.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by epurare_coco View Post
                          Daca un coleg intelege ceva tehnic din aceasta discutie, inseamna ca ajuta la ceva. Problema expusa de coleg suna cam asa: "Am observat ca mb meu trage dreapta si cand franez trage si mai tare..." Strict, m-am referit la: efect - cauza - depistare. Orice sistem electronic exista pe masina, prima verificare si cea mai ieftina este starea mecanica. A placutelor, a discurilor de frana, conducte. Pe conducte nu exista senzori. Apoi urmeaza testarea electronica. La calitatea service-urilor din Romania, problemele semnalate de colegi in a rezolva o asa ceva si la cat cer, raman la parerea ca hai sa vedem daca nu putem face o ceva mai ieftin. Eu am refuzat o testare cand stiam cauza. Fiica-mea a mers la testare. Nici astazi, dupa 4 luni, nu are un raspus clar, necum o rezolvare.

                          Chestia cu trasul dreapta am rezolvat-o era din discuri,dar acum dupa ce am schimbat si discuri noi si placute numai trage dreapta si numai,ma leagana stanga dreapta ci fata-spate plus meau esit erorile astea: BAS,ESP,ABS....Bas si Esp zice ca nu e disponibil iar la ABS imi zice sa ma duc in service

                          Corect: rezolvat-o, mi-au, iesit, nu mai.
                          Last edited by cutaresku; 05-08-2012, 14:32 PM.

                          Comment


                          • #28
                            Toate sistemele astea sunt legate intre ele si se bazeaza pe cei 6 senzori,4de la roti,unul de la volan si unul care masoara acceleratia laterala. Daca unul singur nu merge toate sistemele se dezactiveaza.
                            Mergi la un tester.
                            Pe mine ma ingrijoreaza leganatul fata-spate.
                            Daca zici ca toate piesele sunt noi, iti mai ramane sa faci o golire totala a circuitului de frana urmata de o clatire cu alcool tehnic si la sfarsit pus lichid nou de frana.
                            Daca nici asa nu.i dai de cap ma gandesc ca problema ar fi din pompa de Abs.
                            Pana sa te apuci de asta mergi la un stand rar si faci un test pentru frane ca sa vezi exact cum iti franeaza pe fiecare punte.
                            Daca ai discuri,placute,telescoape noi, indicii de franare pe fiecare punte(stanga-dreapta roata) trebuie sa fie la fel. Daca nu sunt aproximativ la fel este un indiciu bun ca este ceva in neregula.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Portofel View Post
                              dreapta si numai,ma leagana stanga dreapta ci fata-spate plus meau esit erorile astea: BAS,ESP,ABS....Bas si Esp zice ca nu e disponibil iar la ABS imi zice sa ma duc in service
                              meau...vai vai. Poate mi-au sau macar miau ca sa zicem ca a fost o chestie smechera.

                              Ti-a atras atentia mai sus un coleg sa verifici flansele la cardan. Eu as adauga bieletele antiruliu si bucsele la puntea spate. Asta in speranta ca tot ce s-a schimbat pe masina este bine facut iar amortizoarele sunt prinse la locul lor cum trebuie.

                              Intreb si eu de ce e mai usor sa desparti literele cu punct decat cu liniuta?
                              E220 cdi W210, 2001

                              E320 W210, 1997
                              C180 W202, 1994
                              W123 200D, 1978 cu inima de W124


                              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                              Comment


                              • #30
                                Pentru ca nu am calculator si postez din telefon. Ca sa nu schimb pagina la tastatura(de lene). Dar daca e deranjant pentru tine o sa incerc sa ma conformez

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF