Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Trage dreapta cand merg si mai tare cand franez

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trage dreapta cand merg si mai tare cand franez

    Salutare

    Am observat ca mb meu trage dreapta si cand franez trage si mai tare...am reglat unghiurile de 2 ori...prima oara la Pegeot si dupa 2 zile tot tragea dar mai incet,asa am decis sa o duc la un meserias renumit in neamt...a reglat si el unghiurile dar acuma dupa 3 luni a inceput sa traga din nou...cand franez trage tare de tot....plus cand iau viraj dreapta pe la 110 la ora incepe sa vibreze...la fel si cand franez de la 110 incepe sa vibreze...

    Imi poate da cineva cateva sfaturi sau sa-mi zica de la ce poate fi ?


    Multumesc mutl


    masina: mb c200 cgi kompressor sportcoupe
    Last edited by Luxian; 04-02-2012, 08:39 AM.

  • #2
    E greu de spus ,, pot fi mai multe cauze , sper ca anvelopele sint umflate uniform si arata uniform fara gilci sau tumori
    Ridica masina si verifica jocuri in roata 9-3 / 6-12 , invirte roata vezi daca freaca ceva , verifica rulmentul ( condu masina incet 20km /h si trage de volan stinga dreapta si asculta , daca auzi hiriiala la curba e rulmentul , volan dreapta =rulment stinga) , nu mai cheltui banii aiurea pina nu ai totul in ordine, ma mir ca maimutele alea de la service nu ti-a verivicat masina inainte de geometrie.
    Last edited by razvy64; 10-18-2011, 23:26 PM.

    Comment


    • #3
      Originally posted by razvy64 View Post
      E greu de spus ,, pot fi mai multe cauze , sper ca anvelopele sint umflate uniform si arata uniform fara gilci sau tumori
      Ridica masina si verifica jocuri in roata 9-3 / 6-12 , invirte roata vezi daca freaca ceva , verifica rulmentul ( condu masina incet 20km /h si trage de volan stinga dreapta si asculta , daca auzi hiriiala la curba e rulmentul , volan dreapta =rulment stinga) , nu mai cheltui banii aiurea pina nu ai totul in ordine, ma mir ca maimutele alea de la service nu ti-a verivicat masina inainte de geometrie.
      Multumesc pnt raspuns

      cei de la Pegeot au verificat dar au pus mana,adica un deget pe chestiile astea negre din imagine:


      presupun ca era piesa asta...era ceva asemanator,ma refer la cele 2 cutii din capat negre...a pus degetul mare pe plasticul ala si a zis ca are ceva in cutie dar dupa aea masina mergea bine,nu am avut probleme,doar dupa 3 luni a inceput sa traga dreapta si sa vibreze...Am verificat cum ai zis tu cu 20 km / h dar nu se aude nimic,inafara de pompa servo,adica aud vajaitul ala cum lucreaza pompa servo sau cureaua aea...altceva la 20 km / h nu aud nimic,doar cand franez volanul se duce treptat spre dreapta ca acul de la ceas ala de secunde,asa se duce volanul...treptat

      Multumesc mult

      Comment


      • #4
        CE vad eu in poza este sistemul servo Rack and Pinon , ce au verificat este daca ai joc in capatul de bara iterior , exista doua interior si exterior . de obicei cel exterior, moare primul dar si ala se duce , asa arata

        Daca masina are tractiune pe fata verifica daca cizma de cauciuc de la axa nu scuipa vasilina si ajunge pe disc .
        Ce mai poti sa faci e sa dai rotile jos si sa scoti placutele sa cureti bine sa verifici daca etrierii isi fac treaba corect si ultima e sa aerisesti conductele.

        Comment


        • #5
          uita-te la placutele de frana si la discuri, pe fata; o placuta blocata pe disc iti poate face masina sa traga dreapta, si iti poate strica si discul - de aici vibratii la franare
          Piese auto pentru Mercedes. Uleiuri MOTUL.
          adi@europeanparts.ro
          0726.772.083

          Comment


          • #6
            Colegu' dar de ce mi-ai uschit emblema?

            Comment


            • #7
              Salutare

              Discurile pe fata si pe spate deja am facut comanda (brembo) dar as vrea sa comand si bratele cele exterioare si cele interioare,doar ca nu stiu cum sa le caut sa vad cum arata...

              @razvy64 masina are tractiune pe spate...

              @adispan placutele sunt bune si nu sunt blocate dar eu am comandat deja discurile...ca erau cam ruginite si mancate unde au ventilatia...

              @codreanu fara sa vreau )

              Multumesc mult

              Comment


              • #8
                Ok ... hai sa mai recapitulam odata , in primul rind fa frina pe o suprafata dreapta , pe sosea e greu de spus , de obicei soseaua are un unghi spre dreapta (cel putin pe aici) sa se scurga apa , ..stiu exagerez cu explicatiile astea dar vreau sa fi sigur ca intradevar trage dreapta la frinare .
                .Ce mai poti face este sa dai fiecare etrier jos si verifica suruburile de prindere sint doua pe etrier , au pe exterior mansoane de cauciuc , acolo trebuie sa fie curat luna si gresate , exista vaselina speciala pentru aplicatia asta http://www.qualitydist.net/per-20353.html burdufele de cauciuc sa fie 100% daca sint crapate schimbale, etrierul trebuie sa culiseze pe suruburile astea , placutele trebuie sa culisesze usor cind le montezi , ai grije la rotile din spate cind bagi pistoanele inapoi ca sa-r putea sa le invirti cind le presezi de obicei la dreapta , aer pe conducta , verifica luciul discurilor vezi pe interior sa-r putea sa nu faci contact in intregime , verifica placutele sa fie uniform uzate, invirte de roata inainte sa desfaci etrierul sa fi sigur ca nu ai vreunul gripat, joc la roata in rulment ... toate astea iti poate cauza ceea ce tu descrii .
                Daca ai comandat discurile cind le montezi curata bine intreaga suprafata de contact a discurilor cu fuzeta sau cum ii spune .. aplica un strat f subtire de antisize greese inainte sa le montezi , la fel curata jeanta pe interior cu smirghel un vine in contact cu discurile la fel aplica un strat subtire de vaselina antisize , curata discurile cu spray dgresant sa nu impregnezi placutele cu vaselina daca ai pus miinile unse pe ele, lucreaza curat si cu atentie , verifica fiecare aspect si garantat nu vei mai avea probleme.
                Daca ai facut schimb de rulmenti in trecut si NU au fost strinsi cu cheie dinamometrica refa treaba ca lumea la valoarea nominala data fabricat si ultimul lucru presiunea in cauciucuri sa fie =a.
                succes .

                bratele alea se cheama capete de bara , cele din interior se uzeaza mai greu , in engleza se cheama TIE RODS END si sint OUTER si INNER .
                ....A um am recitit ,, zici ca vibreaza cind tragi de volan drepta la viteza ?...verifica jentile sa nu cumva sa ai vreuna indoita si cauciucurile sa nai vre-o gilma / defect...
                Last edited by razvy64; 11-05-2011, 07:06 AM.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by razvy64 View Post
                  Ok ... hai sa mai recapitulam odata , in primul rind fa frina pe o suprafata dreapta , pe sosea e greu de spus , de obicei soseaua are un unghi spre dreapta (cel putin pe aici) sa se scurga apa , ..stiu exagerez cu explicatiile astea dar vreau sa fi sigur ca intradevar trage dreapta la frinare .
                  .Ce mai poti face este sa dai fiecare etrier jos si verifica suruburile de prindere sint doua pe etrier , au pe exterior mansoane de cauciuc , acolo trebuie sa fie curat luna si gresate , exista vaselina speciala pentru aplicatia asta http://www.qualitydist.net/per-20353.html burdufele de cauciuc sa fie 100% daca sint crapate schimbale, etrierul trebuie sa culiseze pe suruburile astea , placutele trebuie sa culisesze usor cind le montezi , ai grije la rotile din spate cind bagi pistoanele inapoi ca sa-r putea sa le invirti cind le presezi de obicei la dreapta , aer pe conducta , verifica luciul discurilor vezi pe interior sa-r putea sa nu faci contact in intregime , verifica placutele sa fie uniform uzate, invirte de roata inainte sa desfaci etrierul sa fi sigur ca nu ai vreunul gripat, joc la roata in rulment ... toate astea iti poate cauza ceea ce tu descrii .
                  Daca ai comandat discurile cind le montezi curata bine intreaga suprafata de contact a discurilor cu fuzeta sau cum ii spune .. aplica un strat f subtire de antisize greese inainte sa le montezi , la fel curata jeanta pe interior cu smirghel un vine in contact cu discurile la fel aplica un strat subtire de vaselina antisize , curata discurile cu spray dgresant sa nu impregnezi placutele cu vaselina daca ai pus miinile unse pe ele, lucreaza curat si cu atentie , verifica fiecare aspect si garantat nu vei mai avea probleme.
                  Daca ai facut schimb de rulmenti in trecut si NU au fost strinsi cu cheie dinamometrica refa treaba ca lumea la valoarea nominala data fabricat si ultimul lucru presiunea in cauciucuri sa fie =a.
                  succes .

                  bratele alea se cheama capete de bara , cele din interior se uzeaza mai greu , in engleza se cheama TIE RODS END si sint OUTER si INNER .
                  ....A um am recitit ,, zici ca vibreaza cind tragi de volan drepta la viteza ?...verifica jentile sa nu cumva sa ai vreuna indoita si cauciucurile sa nai vre-o gilma / defect...
                  Foarte interesant si chiar ma bucur ca mai sunt si persoane care explica cu amanuntu !!! Numa` bine
                  Mercedes Benz C180 `96 CP 122

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by razvy64 View Post
                    Ok ... hai sa mai recapitulam odata , in primul rind fa frina pe o suprafata dreapta , pe sosea e greu de spus , de obicei soseaua are un unghi spre dreapta (cel putin pe aici) sa se scurga apa , ..stiu exagerez cu explicatiile astea dar vreau sa fi sigur ca intradevar trage dreapta la frinare .
                    .Ce mai poti face este sa dai fiecare etrier jos si verifica suruburile de prindere sint doua pe etrier , au pe exterior mansoane de cauciuc , acolo trebuie sa fie curat luna si gresate , exista vaselina speciala pentru aplicatia asta http://www.qualitydist.net/per-20353.html burdufele de cauciuc sa fie 100% daca sint crapate schimbale, etrierul trebuie sa culiseze pe suruburile astea , placutele trebuie sa culisesze usor cind le montezi , ai grije la rotile din spate cind bagi pistoanele inapoi ca sa-r putea sa le invirti cind le presezi de obicei la dreapta , aer pe conducta , verifica luciul discurilor vezi pe interior sa-r putea sa nu faci contact in intregime , verifica placutele sa fie uniform uzate, invirte de roata inainte sa desfaci etrierul sa fi sigur ca nu ai vreunul gripat, joc la roata in rulment ... toate astea iti poate cauza ceea ce tu descrii .
                    Daca ai comandat discurile cind le montezi curata bine intreaga suprafata de contact a discurilor cu fuzeta sau cum ii spune .. aplica un strat f subtire de antisize greese inainte sa le montezi , la fel curata jeanta pe interior cu smirghel un vine in contact cu discurile la fel aplica un strat subtire de vaselina antisize , curata discurile cu spray dgresant sa nu impregnezi placutele cu vaselina daca ai pus miinile unse pe ele, lucreaza curat si cu atentie , verifica fiecare aspect si garantat nu vei mai avea probleme.
                    Daca ai facut schimb de rulmenti in trecut si NU au fost strinsi cu cheie dinamometrica refa treaba ca lumea la valoarea nominala data fabricat si ultimul lucru presiunea in cauciucuri sa fie =a.
                    succes .

                    bratele alea se cheama capete de bara , cele din interior se uzeaza mai greu , in engleza se cheama TIE RODS END si sint OUTER si INNER .
                    ....A um am recitit ,, zici ca vibreaza cind tragi de volan drepta la viteza ?...verifica jentile sa nu cumva sa ai vreuna indoita si cauciucurile sa nai vre-o gilma / defect...
                    Va salut!V-am trimis un PM cu o problema oarecum asemanatoare.Multumesc anticipat ptr raspuns.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by razvy64 View Post
                      Ok ... hai sa mai recapitulam odata , in primul rind fa frina pe o suprafata dreapta , pe sosea e greu de spus , de obicei soseaua are un unghi spre dreapta (cel putin pe aici) sa se scurga apa , ..stiu exagerez cu explicatiile astea dar vreau sa fi sigur ca intradevar trage dreapta la frinare .
                      .Ce mai poti face este sa dai fiecare etrier jos si verifica suruburile de prindere sint doua pe etrier , au pe exterior mansoane de cauciuc , acolo trebuie sa fie curat luna si gresate , exista vaselina speciala pentru aplicatia asta http://www.qualitydist.net/per-20353.html burdufele de cauciuc sa fie 100% daca sint crapate schimbale, etrierul trebuie sa culiseze pe suruburile astea , placutele trebuie sa culisesze usor cind le montezi , ai grije la rotile din spate cind bagi pistoanele inapoi ca sa-r putea sa le invirti cind le presezi de obicei la dreapta , aer pe conducta , verifica luciul discurilor vezi pe interior sa-r putea sa nu faci contact in intregime , verifica placutele sa fie uniform uzate, invirte de roata inainte sa desfaci etrierul sa fi sigur ca nu ai vreunul gripat, joc la roata in rulment ... toate astea iti poate cauza ceea ce tu descrii .
                      Daca ai comandat discurile cind le montezi curata bine intreaga suprafata de contact a discurilor cu fuzeta sau cum ii spune .. aplica un strat f subtire de antisize greese inainte sa le montezi , la fel curata jeanta pe interior cu smirghel un vine in contact cu discurile la fel aplica un strat subtire de vaselina antisize , curata discurile cu spray dgresant sa nu impregnezi placutele cu vaselina daca ai pus miinile unse pe ele, lucreaza curat si cu atentie , verifica fiecare aspect si garantat nu vei mai avea probleme.
                      Daca ai facut schimb de rulmenti in trecut si NU au fost strinsi cu cheie dinamometrica refa treaba ca lumea la valoarea nominala data fabricat si ultimul lucru presiunea in cauciucuri sa fie =a.
                      succes .

                      bratele alea se cheama capete de bara , cele din interior se uzeaza mai greu , in engleza se cheama TIE RODS END si sint OUTER si INNER .
                      ....A um am recitit ,, zici ca vibreaza cind tragi de volan drepta la viteza ?...verifica jentile sa nu cumva sa ai vreuna indoita si cauciucurile sa nai vre-o gilma / defect...
                      Wow Foarte frumos

                      Oricum eu am deja cam toate pnt roti Jante noi + toate 4 cauciucuri noi...cele din fata aveau deja 2 petice...una pe stanga si una pe dreapta...astept rulmenti acuma cei de pe fata si cei de pe spate...

                      Va tin la curent dupa ce am schimbat tot,voi vedea atunci cu jante si cauciucuri noi + discuri,daca va mai trage dreapta...capetele de bara sunt schimbate noi...cei de la Pegeot atunci meau zis ca are joc bara din burduf.

                      Comment


                      • #12
                        Salutare

                        Am revenit cu detalii....

                        Am schimbat cam tot la roti adica: telescoape + discuri + placute + jante si cauciucuri noi...
                        Cand franez numai trage dreapta...adica numai trage cam deloc dreapta decat daca strada e stramba...dar problema cu vibratiile la 110 nu a disparut din contra acu face cam pe la 90 km/h...o fi din cauza jantelor ca am pus de 18" inloc de 17 ?

                        Multumesc

                        Comment


                        • #13
                          E foarte probabil sa ai uzata flansa de la cardan, acesta intrand in rezonanta la un anumit numar de ture.Schimband diametrul jantelor la o turatie mai mica ai o viteza mai mare. Asta plecand de la prezumtia ca rotile nu sunt deformate si ca sunt echilibrate.
                          Cumva dupa o anumita viteza vibratia dispare?

                          Comment


                          • #14
                            Da vibratia dispare dupa 10 km/h acuma dispare pe la 100 km/h inainte aparea la 110 km/h si disparea pe la 115km/h 120,cam asa

                            Mersi mult

                            Comment


                            • #15
                              Din pacate din nou a aparut acea vibratie la franare,cu discuri noi dar acuma numai vibreaza stanga--dreapta,ci vibreaza cand pun frana fata--spate..adica cand franezi parca pierde din franare si ma leagana inainte si inapoi ...o fi din nou de la discuri ?

                              Multumesc

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF