Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W202 merge turata in ralanti

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W202 merge turata in ralanti

    Am un c180 din1994 1800cm bezina +gpl ,in septembrie am schimbat bucsele de la puntea spate si am efectuat unele reparatii la caroserie :tablarie si am fost nevoit sa scot acumulatorul din masina.A ramas fara cumlator cam 2 saptamani.
    Dupa ce am terminat am remontat toate ,pornesc masina iar ralantiul nu scade sub1200-1300 de ture,in sarcina amerge bine are putere trage normal atat pe gaz cat SI PE BENZINA.Sunt cazuri cateodata cand il pornesc ralantiul este la valori normale .Daca are cineva vreo idee ce ar putea fi de vina ????????va rog sa ma ajutati .

  • #2
    Va salut !

    Verificati corpul clapeta,
    Verificati furtunele de vacum, toate, sa nu aiba pierderi de vacum.

    La corpul clapeta, unde intra cablul de acceleratie, are niste angrenaje si niste parghii.

    In partea de jos este un mic contactor, care la relantii trebuie sa fie apasat, pe el apasa o parghie in forma de L, daca acea parghie este stramba sau cablul de acceleratie este prea intins, contactorul nu va fi apasat si relantiul va fi mare.

    Pun o poza sa va da-ti seama mai bine

    Astea sunt 2 cauze generale pentru care sta relantiul la turatii mari.

    -Corp clapeta
    -Vacum

    Ar fi bun pus un tester pe motor, sa vedeti daca nu sunt ceva erori.

    Toate cele bune !
    Attached Files
    W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
    http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

    Comment


    • #3
      Salut, sti cumva daca am pierdere la vacumul de la reglajul farurilor afecteaza si motorul ?

      Comment


      • #4
        Multumesc ptr sfaturi am sa incerc,cum ati explicat

        Comment


        • #5
          Cea mai mare problema este ca nu stiu daca in Targu Mures are cineva tester ptr mercedes,si este dispus sa faca o testare
          Last edited by ciucurescu; 10-17-2011, 16:48 PM.

          Comment


          • #6
            Originally posted by ciucurescu View Post
            Cea mai mare problema este ca nu stiu daca in Targu Mures are cineva tester ptr mercedes,si este dispus sa faca o testare
            Ati incercat la Aliat Targu Mures? Ei trebuie sa aiba tester Star Diag,care este pentru Mercedes-uri.


            P.S. Nu cumva masina are numarul de inmatriculare MPR?

            Stima!
            W202 elegance / 1.8 benzina,1993

            Comment


            • #7
              Nu am incercat la Aliat Presupun ca au niste PRETURI.Dar incercarea moarte nu are ,asa ca o sa ma interesez la ALIAT ,dar dupa spusele multora sunt .......??!?!?!?!?Masina nu are numarul MPR

              Comment


              • #8
                FRATILOR am fost la ALIAT din Targu Mures pretul pentru o diagnosticare ECU costa 500ron Jaf la drumul mare!!!!!!!!!!!!

                Comment


                • #9
                  Macar ai rezolvat ceva daca tot ai dat atatia bani?De ce nu ai intrebat inainte cat te costa?
                  1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                  2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                  Si o panarama de scuter

                  Comment


                  • #10
                    Nu am lasat masina numai am intrebat acolo de la un domn la ghiseul relatii clienti

                    Comment


                    • #11
                      Eu cred ca totusi ar trebui curata clapeta de acceleratie si verificat mechanismul cablului de acceleratie,plus cablul in sine.Si eu am patit o data,dupa aproximativ 1 saptamana de nepornit motorul,avea tendinda sa urce relantiul peste 1200,dar dupa cateva accelerari mai bruste si-a revenit,de aici trag concluzia ca este ceva la clapeta de acceleratie.Unde locuiti in Tg. Mures? Poate va pot ajuta...
                      W202 elegance / 1.8 benzina,1993

                      Comment


                      • #12
                        Daca vei pune testerul pe ea cu siguranta iti va da corp clapeta acceleratie sau in cel mai rau caz cum imi da mie partea electrica a clapetei de acceleratie care de fapt regleaza relantiul . Mie mai imi dadea si senzor temperatura lichid racire si dupa ce l-am schim,bat relantiul si-a revenit la normal. Nu functiona din cauza ca motorul are 2 senzori de temperatura apa unul care arata temperatura in bord si unul care trimite informatia la calculator despre temperatura apei si in functie de acest senzor calculatorul iti regleaza relantiul automat.
                        Sper ca te ajuta un pic informatiile care le-am oferit si sper ca nu am gresit cu raspunsurile.
                        “Democracy is a process by which the people are free to choose the man who will get the blame.”
                        Dr. Laurence J. Peter

                        Comment


                        • #13
                          Unde este pozitionat acel senzor si cat te-a costat afacerea?!

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by ice83 View Post
                            Daca vei pune testerul pe ea cu siguranta iti va da corp clapeta acceleratie sau in cel mai rau caz cum imi da mie partea electrica a clapetei de acceleratie care de fapt regleaza relantiul . Mie mai imi dadea si senzor temperatura lichid racire si dupa ce l-am schim,bat relantiul si-a revenit la normal. Nu functiona din cauza ca motorul are 2 senzori de temperatura apa unul care arata temperatura in bord si unul care trimite informatia la calculator despre temperatura apei si in functie de acest senzor calculatorul iti regleaza relantiul automat.
                            Sper ca te ajuta un pic informatiile care le-am oferit si sper ca nu am gresit cu raspunsurile.
                            Sti cumva daca partea electri ca de la corp clapeta este defecta ,se poate schimba separat sau trebuie sa schimbi tot corpul (cu clapeta cu tot) ?

                            Comment


                            • #15
                              Cativa colegi au avut bunavointa si au pus un link cu un manual pt jucariile noastre. Pe undeva pe acolo descrie procedura de reanvatare ecu , dupa ce lasi masina nepornita foarte mult timp sau scoti bateria. Iar asta implica la prima pornire, rotirea volanului maxim stanga/dreapta de 4 ori , pornirea tuturor consumatorilor electrici, si apoi turarea intre 2000 si 4000. Sper sa nu fi uitat ceva da i-mi este greu sa caut acum....oricum era pe undeva pe la sfarsitul materialului, pe la intretinere. ..... poate fi o rezolvare.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF