Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema sonda de nivel din rezervorul de combustibil

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema sonda de nivel din rezervorul de combustibil

    as mai avea o rugaminte la cei care se pricep sau care a trecut prin asta,tot la w202 din 94 ,benzina,de cand am luat masina plimb 30 de litri de benzina degeaba mereu, cand aproape sa ajung la jumatea rezervorului trebuie sa bag in peco caci nu stiu cand pot sa raman fara benzina ,prima data sa oprit cand acul era coborat cu 2milimetri sub linia ce indica jumatea rezervorului dar dupa aia am mai ramas de 2 ori in "pana prostului"si acul inca nu coborase sub linia respectiva.am inteles ca e ceva legat de sorb,nu coboara sau ceva de genul,aveti idee? se poate cumpara numai sorbul ala? se schimba greu? trebuie dat rezervorul si taiat sau ecva de genu ca sa introdulc alt sorb sau pur si simplu are locul lui si daca dau rezervorul e usor de schimbat ,acum m-am obisnuit cu ea asa dar in afara de asta si aerul conditionat e sg lucru care nu e perfect in rest imi place sa am mare grija de ea si asi vrea sa rezolv si problemele astea 2.am scris o intreaga poveste ,acum sa vad cine are rabdare sa citeasca atat. scuze

  • #2
    fuel reservoir

    Originally posted by seby_77 View Post
    as mai avea o rugaminte la cei care se pricep sau care a trecut prin asta,tot la w202 din 94 ,benzina,de cand am luat masina plimb 30 de litri de benzina degeaba mereu, cand aproape sa ajung la jumatea rezervorului trebuie sa bag in peco caci nu stiu cand pot sa raman fara benzina ,prima data sa oprit cand acul era coborat cu 2milimetri sub linia ce indica jumatea rezervorului dar dupa aia am mai ramas de 2 ori in "pana prostului"si acul inca nu coborase sub linia respectiva.am inteles ca e ceva legat de sorb,nu coboara sau ceva de genul,aveti idee? se poate cumpara numai sorbul ala? se schimba greu? trebuie dat rezervorul si taiat sau ecva de genu ca sa introdulc alt sorb sau pur si simplu are locul lui si daca dau rezervorul e usor de schimbat ,acum m-am obisnuit cu ea asa dar in afara de asta si aerul conditionat e sg lucru care nu e perfect in rest imi place sa am mare grija de ea si asi vrea sa rezolv si problemele astea 2.am scris o intreaga poveste ,acum sa vad cine are rabdare sa citeasca atat. scuze

    Eu la mine am facut de cateva ori plinul la rand si s-a remediat singur.
    Ar mai fi varianta sa desfaci sonda sa o curati.
    succes
    steen

    Comment


    • #3
      cica ala dinainte ,dadea lumea cu parerea ca merge cu putina bezina in rezervor si de asta face asa dar eu numai cu plinul merg , si facand destul de des suceava la cateva zile fac plinul deci de 2 ani minim un plin pe saptamana ,cam as avea cateva plinuri facute,asa ca raman la varianta cu sonda,se da greu jos? ai dat-o tu sau la service?

      Comment


      • #4
        Asta este la tine, dupa cum vezi in rezerrvor pentru nivelul de combustibil este folosit un fel de plutitor, trebuie scos si curatat de mizeriile care-l blochiaza. Unul nou costa in jur de 300 RON, dar nu la reprezentanta.

        Last edited by orca; 03-25-2008, 13:44 PM.
        .. ________ ..
        o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
        (Oo\==/oO)
        ..U...............U.
        Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
        http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

        Comment


        • #5
          raman dator inca odata ,merci mult stie cineva si pe unde se scoate?

          Comment


          • #6
            sonda

            Originally posted by seby_77 View Post
            cica ala dinainte ,dadea lumea cu parerea ca merge cu putina bezina in rezervor si de asta face asa dar eu numai cu plinul merg , si facand destul de des suceava la cateva zile fac plinul deci de 2 ani minim un plin pe saptamana ,cam as avea cateva plinuri facute,asa ca raman la varianta cu sonda,se da greu jos? ai dat-o tu sau la service?
            La mine -280 E -este in spate stg. (cum privesti din spate) deasupra rezervorului. Iti trebuie o fixa sau inelara de 46 . Se desface piulita si se scoate sonda.Ai grija in prealabil sa scoti minusul de la baterie sau papucii de la sonda sa nu faca flama ca esti in contact cu rezervorul , nu fumezi ,sa nu produci scantei,de regula rez .trebuie sa fie gol.De asemeni nu ciocanesti nimic prin preajma ...!!
            La fixarea la loc ai grija sa strangi la inceput piulita cu mana pt. ca e foarte fina ,dupa care continui cu cheia .

            multus sporus au travahos
            steen

            Comment


            • #7
              Capacul asta are aproximativ marimea unui disc CD (DVD) trebuie sa-l observi pe rezervor.
              .. ________ ..
              o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
              (Oo\==/oO)
              ..U...............U.
              Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
              http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

              Comment


              • #8
                da .exact

                Originally posted by pulmann View Post
                Capacul asta are aproximativ marimea unui disc CD (DVD) trebuie sa-l observi pe rezervor.
                exact ...trebuie sa observi o piulita hexagonala din aluminiu si 2 fire care ies din ea ...
                steen

                Comment


                • #9
                  E boala generala asta la w202. Nici la mine nu indica exact dar nu e nici asa grava problema. Dar destul incat o data am asteptat sa se aprinda becul ca sa alimentez, bec care de obicei se aprindea, si am ramas in pana prostului. La w202 rezervorul e sub bancheta din spate. Sonda aia e pe partea dreapta, sub burta masinii si o recunosti ca e cam de marimea unui CD intradevar in care intra o mufa negra.
                  Last edited by florineasca; 03-25-2008, 15:21 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Si eu am o treaba asemanatoare, in mod normal imi arata bine, dar cand fac plinul se da acul peste cap si mi se aprinde becul ca si cum nu as avea benzina, apoi dureaza cam o zi pana imi arata ce trebuie, urca treptat pana ajunge la pozitita de sus.

                    Si eu banuiesc ca e de la plutitorul ala, dar nu m-am bagat.

                    Comment


                    • #11
                      multumesc la totzi chiar acum cobor sa vad ce se poate face

                      m-am uitat astazi dar subt bancheta, si probabul trebuie sa ma uit pe sub masina ,dar am nevoie de o rampa si nu am mai avut astazi timp sa ajung sa o urc pe rampa ,las poate am maine timp de asta caci vreu sa o rezolv neapaarat
                      Last edited by doktor4carz; 03-26-2008, 14:10 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Aceeasi problema

                        Exact aceeaşi problemă apare şi la maşina mea (W202 C200 din '94): cum coboară acul 1-2 mm sub linia ce indică jumătatea rezervorului, rămân fără benzină. Am înţeles că la modelul ăsta rezervorul ar fi împărţit în două (2 compartimente).....şi că ar fi 2 sonde (am citit pe alte forumuri de Mercedes-Benz)

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by vali982 View Post
                          Exact aceeaşi problemă apare şi la maşina mea (W202 C200 din '94): cum coboară acul 1-2 mm sub linia ce indică jumătatea rezervorului, rămân fără benzină. Am înţeles că la modelul ăsta rezervorul ar fi împărţit în două (2 compartimente).....şi că ar fi 2 sonde (am citit pe alte forumuri de Mercedes-Benz)
                          Ca e impartit in doua asa e. Prin mijlocul lui trece cardanul. Dar ca are doua sonde asta chiar nu mai stiu. O sa ma uit si eu de curiozitate.
                          Last edited by florineasca; 03-28-2008, 22:01 PM.

                          Comment


                          • #14
                            eu am trecut prin aceeasi situatie ca si tine ! rezervorul fiind compartimentat,functioneaza pe principiul vaselor comunicante.fiecare compartiment are cate un sorb(sonda)una(cea din dreapta) care duce benzina in rampa iar cealalta(din stanga) preia benzina retur si tine plin compartimentul din dreapta.cam asta e principul de functionare...cat despre ce am patit eu : am dat sondele jos(obligatoriu pe un canal)care se dau foarte usor iar la cea din stanga(care duce benzina in compartimentul din dreapta fiind ajutata de retur,practic cam are si un mic rol de pompa)aveam o conducta fisurata.sper ca la tine sa fie aceeasi problema si sa o poti repare cat mai repede.spor la treaba.

                            Comment


                            • #15
                              La mine problema este urmatoare :
                              de cateva zile nu mai imi indica nivelul la benzina decat atunci cand are chef ( sta acul jos de tot si dupa 10-20 de km se ridica la nivel , daca e sa raman fara banzina se aprinde becul galben - cand merge acul din prima ,cand isi revine dupa ceva km ) !
                              Problema e din sonda sau e vreun contact imperfect pe acolo ??? Este vorba de un mercedes w202 c180 , 1995 ! multumesc
                              W202, C180 elegance, 1995

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF