Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme casetofon C200

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme casetofon C200

    Salut. As dori si eu un sfat. Am probleme cu casetofonul de la un C200 din 2004. Daca scot siguranta sau borna casetofonul imi functioneaza. Dupa 3 porniri ale masinii, indiferent daca acestea sunt facute la distante mari de timp sau mici, acesta nu mai porneste. Am scos casetofonul si l-am dus la electricieni si nu are nimic ars in el, condensatorii sunt ok nu sunt umflati. De la ce anume ar putea fi problema. Ma gandesc ca daca el ar avea ceva nu ar functiona deloc. Atunci cand scot siguranta sau borna el isi ia un fel de reset, dar de ce ma tine doar timp de 3 porniri. Intr-un timp cautam altul dar ma gandesc sa nu dau banii degeaba pe el, sa imi faca la fel.Cei de la reprezentanta Pitesti nici nu m-au bagat in seama, au spus sa-mi iau altul si gata.
    Sunt recunoscator pentru orice sugestie sau sfat. Va multumesc! O zi buna

  • #2
    La electronisti trebuie dus,nu la electricieni.Pe masa la electricieni a fost testat aparatul,adica a fost pornit/oprit de mai multe ori sa se vada daca face la fel? Ca din cate spui tu,dupa trei incercari ar trebui sa faca la fel si pe masa de lucru...
    W202 elegance / 1.8 benzina,1993

    Comment


    • #3
      E adevarat .. ei mi-au spus ca din punctul lor de vedere (asta insemnand condensatori umflati, circuite arse sau mici sigurante prin el ) totul este ok. Au spus ca nu l-au putut porni sa vada daca functioneaza, probabil e vre-o siguranta de-a casetofonului sa porneasca doar pe masina. Cert e ca l-am montat la loc si a functionat dupa aceleasi criterii. Astazi am cercetat mai amanuntit si am observat ca mai are un panou de sigurante in stanga bordului. Am gasit pe net si apoi acolo schita sigurantelor. Eu stiam doar de cele din fata si din portbagaj. Casetofonul si navigatia merge pe 2 sigurante. Una in fata (albastra de 15A) si una in bord (visinie tot de 15 A parca) si amandoua sunt inregula. Pe cea din bord daca o scot si o bag la loc nu reporneste casotofonul, schema asta functioneaza doar la cea din fata . Am auzit pe cineva ca nu ar fi bun plusul continuu. Sincer nu ma pricep. Firele sa le urmaresc daca sunt intrerupte, roase sau neizolate nu am cum sa verific. E crima curata. Totul e facut cu cap, taiat la fix. Nimic nu e mai lung decat trebuie, sunt calculate din fir a par. Ce am vazut eu asa cu ochiul liber si neprofesionist e ca ar fi ok. E curat la toate tablourile sigurantelor, nimic nu e oxidat, nimic nu e ros sau topit.
      Daca te ajuta la ceva, in ideea ca mi-ai putea da un alt sfat e ca inainte de a se manifesta asa, de a nu mai porni, vre-o 2 luni de fiecare data cand porneam masina casetofonul pleca pe germana. Doar casetofonul, nu si bordul.
      Multumesc pentru postare si daca mai ai si alte idei sau sfaturi sunt gata sa le incerc.
      O zi buna!

      Comment


      • #4
        Eu iti recomand totusi sa-ti duci aparatul la un service de reparatii electronice,defapt du-te cu masina cu tot sa-ti verifice baietii alimentarea casetofonului.Daca alimentarea casetofonului este in regula,atunci aparatul are ceva probleme,dar asta nu poti stii sigur,decat dupa verificarea amanuntita a conexiunilor.Sunt convins ca te vei linisti,dupa ce vei auzi un diagnostic corect.E mult mai mai sanatos decat vorba in vant si presupuneri care mai de care...Si te rugam sa revii cu solutionarea problemei,asta ne ajuta pe multi dintre noi!
        W202 elegance / 1.8 benzina,1993

        Comment


        • #5
          Daca nu ma insel, am vazut o data la mine cand faceam o testare cu Star-ul niste teste pe care le facea pentru casetofon. Nu stiu exact ce anume verifica Starul, in privinta acestuia, dar poate ar trebui sa incerci sa vezi ce erori da. Poate e o problema de "sincronizare" sau recunoastere...nu stiu cum sa zic.. Daca apuca sa porneasca banuiesc ca nu se opreste si nu da nici o eroare. In cazul asta nu vad sa fie nici o problema cu cass-ul in sine.
          Last edited by haddess; 09-27-2011, 20:35 PM.
          Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

          Comment


          • #6
            Astazi mi-a fost facut un diagnostic cu STAR si a semnalat 2 coduri de eroare:
            1. D117 - Configuratie prescrisa-reala diferita a inelului MOST
            2. D101 - Componenta MOST in pozitia 1 semnaleaza intrerupere a inelului. (Componenta MOST vazuta in directia deplasarii luminii, inaintea careia a fost recunoscuta intreruperea inelului)
            Sincer sa fiu sunt mai inceata ca inainte. Cu astea ma poate ajuta cineva?

            Comment


            • #7
              Originally posted by BadKid View Post
              Astazi mi-a fost facut un diagnostic cu STAR si a semnalat 2 coduri de eroare:
              1. D117 - Configuratie prescrisa-reala diferita a inelului MOST
              2. D101 - Componenta MOST in pozitia 1 semnaleaza intrerupere a inelului. (Componenta MOST vazuta in directia deplasarii luminii, inaintea careia a fost recunoscuta intreruperea inelului)
              Sincer sa fiu sunt mai inceata ca inainte. Cu astea ma poate ajuta cineva?
              Ai magazie de CD si/sau modul pt telefon original?
              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


              www.mbretrofit.ro

              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

              Comment


              • #8
                Cu siguranta ca are magazie pe fibra optica si am impresia dupa descrierea codurilor ca un fir este intrerupt sau una din mufe nu este bine impinsa. Componenta 1 este cass-ul, componenta 2 este magazia de cd, componenta 3 nu stiu exact cu ce se mananca (dar este denumita VCS/HFU), 4 este unitatea tele aid, 5 este navigatia din portbagaj si 6 este amplificatorul. Toate sunt legate intre ele (formand un inel) prin fibra optica (MOST)compusa din doua fire (unul pentru trimiterea semnalului catre celelalte "aparate", celalalt pentru primirea semnalului de la ele). Daca vrei se face un inel incepand cu componenta 1 (cass-ul) care trimite semnale optice catre componenta 2, doiul trimite catre 3, treiul catre 4, samd pana la 6 care returneaza semnalul inapoi la cass pe celalalt fir. La tine zice in felul urmator: casetofonul semnaleaza o intrerupere a acestui cerc fie printr-un fir rupt deoarece firele optice sunt FOARTE sensibile la indoituri fie printr-o mufa iesita de undeva. Verifica mufele optice din spatele cass-ului si din spatele magaziei de cd-uri si zi-ne ce ai gasit. De asemeni zi-ne si ce alte optiuni din cele 6 care formeaza "inelul" ai pe masina ta.
                Last edited by haddess; 09-28-2011, 21:52 PM.
                Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                Comment


                • #9
                  In plus fata de cele de mai sus trebuie mentionat ca orice sistem pe fibra optica al masinii (de ex. magazia de cd) are o functie de monitorizare a continuitatii acestui inel, iar atunci cand este detectata o intrerupere a acestuia este declansat automat un reset general al dispozitivului in speranta ca astfel vor fi rezolvate problemele de comunicare cu celelalte componente din "inel". Asta explica de ce pornea la tine in limba germana pentru ca era limba "default" a cass-ului.
                  Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by haddess View Post
                    componenta 3 nu stiu exact cu ce se mananca (dar este denumita VCS/HFU).
                    Este voice control sistem/hands free unit, deci practic este telefonul.
                    Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                    Comment


                    • #11
                      Intradevar, cred ca ai dreptate, el incearca prin reset sa rezolve problema. Am gasit pe net, din link in link un manual pt MOST System. Adresa mea de e-mail e vio_avm@yahoo.com pt cine il doreste. E pt clasa C si E. Am gasit pe acolo schema pe unde ar veni firele de fibra optica. Ele la un moment dat se imbina sa spun asa. Am gasit in portbagaj, la telefon, sub scaun in dreapta, la bord. Le-am desfacut in ideea de a vedea daca undeva nu face contact, sau alta problema dar nu am gasit nimic. Am mai dat casetofonul la niste baieti dar nu au reusit nimic. Am verificat si toate sigurantele. Una in spate (la pozitia 52) nu intra si nu iese curent din ea, indiferent daca e motorul pornit sau oprit. Pe schema scrie START ENABLE. O sa mai incerc cu toate ca nu mai am speranta. Nu ii dau de cap si multi nu vor sa se bage.
                      Cum o sa-i dau de cap , daca o sa-i dau, o sa revin cu solutia. Pana atunci incerc orice sugestie si sfat, asta daca nu am devenit stresant
                      Multumesc pt ajutor. Tot am mai aflat ceva. O zi buna

                      Comment


                      • #12
                        Revin . Eu am pe a mea telefon, navigatie si ma rog ,,, casetofonul in sine. Magazie de cd-uri nu am. M-am uitat la mufe. Sunt bine prinse. Ma gandesc ca poate e intrerupt cablul intre imbinari si asta cred ca ar insemna sa demontez toata masina.

                        Comment


                        • #13
                          salut,am si eu o problema asemanatoare, mercedes c 203 an 2001, am pe masina un cd-player alpine (ida-x001)si nu mai vrea sa se mai aprinda dintr-o data.A mai patit cineva asa ceva?Va multumesc!!!

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by gelu867 View Post
                            salut,am si eu o problema asemanatoare, mercedes c 203 an 2001, am pe masina un cd-player alpine (ida-x001)si nu mai vrea sa se mai aprinda dintr-o data.A mai patit cineva asa ceva?Va multumesc!!!
                            Salut! Ai incercat sa verifici siguranta din spatele casetofonului?

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by razvan1985 View Post
                              Salut! Ai incercat sa verifici siguranta din spatele casetofonului?
                              Eu am rezolvat problema schimband casetofonul. Am gasit un model similar dar la care nu-i mergea cd-playerul. Am schimbat cu unitatea de cd-player de la mine si acum functioneaza. Probabil al meu avea vre-o problema pe la procesor sau in placa de baza.
                              MULTUMESC TUTUROR PENTRU SFATURI SI SUGESTII!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF