Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

defect al instalatiei de vacuum??????????

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • defect al instalatiei de vacuum??????????

    De cand am masina si ma tot informez de pe la dumneavoastra de pe aici am tot auzit despre probleme la instalatia de vacum. Poate ne puteti lamuri si pe noi astia care facem diferite reparatii cu ajutorul dumneavoastra:
    - cam in ce consta instalatia de vacum,
    - cam pe unde se gasesc furtunasele,
    - daca este o legatura intre vacumul de la faruri si cel de la motor
    - sau intre vacumul de la inchiderea centralizata si vacumul de la motor
    - pompa de vacum pentru inchidere este pompa care face vaccumul si la motor ????????????????

    Instalatia de vaccum se poate verifica simplu sau are furtunase pe sub bord sau pe sub motor?

    Avem nevoie de astfel de lamuriri si eventual poze sau schite ca sa intelegem mai bine.

    Cred ca problema cea mai arzatoare este care furtune fac vacumul de la motor, de unde pana unde merg.


    Va multumesc
    Last edited by fratele_roby; 09-25-2011, 12:57 PM.

  • #2
    Te salut, asa in repeziciune pot sa iti spun ca vacuumul pentru inchiderea centralizata lucreaza inependent fata de motor, este o pompita in portbagaj care isi face treaba.
    Vacuumul de la motor are legatura cu frana, cu reglajul farurilor, cu tetierele din spate cu sistemul de incalzire si la tine la benzinar cred ca si la motor face ceva.
    Acuma nu am timp sa caut in program instalatia, dar voi reveni cu schita daca nu o face altcineva pana atunci.
    Toate cele bune.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

    Comment


    • #3
      Multumesc, se pare ca trebuie sa va astept pe dumneavoastra poate o sa inteleg din schita pe care o aveti.

      Comment


      • #4
        Si pe mine ma intereseaza aceasta schita! Am sesizat un fasait usor la mersul motorului in relanti si cred ca de la vacuum vine!

        Comment


        • #5
          Pentru cine mai are acea schita sau ne poate explica in ce consta sistemul de vacuum de la motor noi inca asteptam.

          Comment


          • #6
            Furtunasul acesta ce se afla sub admisie face si el parte din sistemul de vacuum sau e altceva?
            Attached Files

            Comment


            • #7
              Salut, am o problema la reglajul de la faruri , daca il las pe 0 fluiera de zici ca este la oi , de ceva timp asta .Am 4000 cu maisna decand a inceput sa fluiere respectivul si acum ceva zile a picat si motorul , adica am incercat sa pornesc a invartit a dat sa porneasca si a murit .Daca am inteles eu bine franele , reglajul de faruri si motorul ar fi comul sistemul de vacum , de unde reiese ca eu avand probleme la reglaj poate imi afecteaza motorul !!!!, o sa incerc sa schimb vacumul de la reglaj sa vedem ce si cum poate asa o fi ???!!!!!

              Comment


              • #8
                Imi place ca aveti ambitie si vreti sa invatati , dar ar fi mai bine sa incepeti cu lucruri mai simple , in 2-3 vorbe va pot spune ca vacumul are legatura cu motorul la motoarele cu benzina sau nu are la motoarele pe diesel ,, un sistem de vacum este complex , si contine valve mecanice , electrice , actuatore , regulatoare , etc ,nici nu stiu cum sa le numesc sa ma intelegi mai bine .. nu va bagati minutele daca nu cunoste-ti sistemul f. bine , plus va trebuie si scule .

                ..parerea mea ..

                Comment


                • #9
                  Deci eu daca am probleme la reglajul de faruri (daca dau la o fluiera mai ales cand merg cu masina , cand accelerez dispare , daca schimb pe 3 se aude mai incet ) sa inteleg ca problema mea poate fi si de acolo

                  Comment


                  • #10
                    Eu mi-am schimbat un far si nu i-am mai bagat furtunele de la vacuum si acum nu imi mai merg nici tetierele,farurile stau in jos si dimineata nici relantiul nu imi mai sta...

                    Comment


                    • #11
                      Imi cer scuze ca nu am mai dat nici un semn la acest subiect, am primis ca o sa pun schema de la instalatie, dar din pacate nu pot, este complicat ca din program nu ma lasa sa copiez nimic, doar sa le scot la imprimanta, e mult de lucru si nu am timp.
                      Acuma instalatia de vacuum are legatura si cu mersul normal al motorului, deci ca urmare daca undeva aveti pierdere pe instalatie, trebuie remediata.
                      Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                      Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                      Comment


                      • #12
                        Zilele astea o sa incerc sa schimb sistemul acela de reglat firele (cutiuta cu rola de culiseaza in su-jos, ala este tus) si apoi o sa vad ce si cum . Problema asta cu reglajul de faruri a aparut acum 4000 km si cea cu relantiul de cateva zile -1 saptamana . Dupa ce schimb sistemul o sa va anunt daca a revenit la normal sau ba - sper sa fie de acolo

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF