De curand am achizitionat un Mercedes c220 cdi, sportcoupe, varianta de 143 de cai, automata.
Pe autostrada din Germania pana in Romania mi-a arata pe bord media de consum de 5,9% iar in realitate am avut 7%. Am bagat aditiv pentru diesel de la Kent, gandindu-ma ca ii va face bine la consum, dar dupa o saptamana daca opream motorul si il porneam dupa cateva minute se oprea fara motiv si trebuia sa ii dau cheie de minim 7-10 ori pana sa porneasca.
Povestindu-i asta unui prieten mi-a recomandat Metabond, am incercat sa vad daca se schimba ceva si nema, mai rau, se oprea si mai des si dura si mai mult pana sa il fac sa porneasca.
Am dus masina in service si am constatat ca am un injector blocat, l-am curatat, am schimbat partea electrica si a doua zi mi-a facut iar probleme asa ca l-am dus in service sa imi curete toate injectoarele si am constat cu stupoare sa aproape se blocase si acel injectorul curatat si inca unul.
Dupa toate astea am aflat ca 2 din injectoare sunt diferite de cele originale, unul este de Vito si celalat nu stiu de ce.
Acum cand o alerg, imi arata consum in exterior 9,1% cand o alerg, inainte imi arata maxim 6 si ceva.
Cand am adus-o oglinda din dreapta se lasa in jos atunci cand dadeam in marsalier, acum se misca in dreapta si ramane asa.
Inca o chestie care ma deranjeaza este faptul ca masina a avut navigatie mica si telefon in dotare, dar nu le-a mai avut cand am cumparat-o. Ah da, si km au fost dati inapoi(asa spun cei de la service, pentru ca volanul este prea uzat si in computerul de bord sunt cam arsi pixelii)
Acum va intreb pe voi, ce puteti sa-mi spuneti in legatura cu injectoarele si softul masinii.
Astept pareri, multumesc!
Pe autostrada din Germania pana in Romania mi-a arata pe bord media de consum de 5,9% iar in realitate am avut 7%. Am bagat aditiv pentru diesel de la Kent, gandindu-ma ca ii va face bine la consum, dar dupa o saptamana daca opream motorul si il porneam dupa cateva minute se oprea fara motiv si trebuia sa ii dau cheie de minim 7-10 ori pana sa porneasca.
Povestindu-i asta unui prieten mi-a recomandat Metabond, am incercat sa vad daca se schimba ceva si nema, mai rau, se oprea si mai des si dura si mai mult pana sa il fac sa porneasca.
Am dus masina in service si am constatat ca am un injector blocat, l-am curatat, am schimbat partea electrica si a doua zi mi-a facut iar probleme asa ca l-am dus in service sa imi curete toate injectoarele si am constat cu stupoare sa aproape se blocase si acel injectorul curatat si inca unul.
Dupa toate astea am aflat ca 2 din injectoare sunt diferite de cele originale, unul este de Vito si celalat nu stiu de ce.
Acum cand o alerg, imi arata consum in exterior 9,1% cand o alerg, inainte imi arata maxim 6 si ceva.
Cand am adus-o oglinda din dreapta se lasa in jos atunci cand dadeam in marsalier, acum se misca in dreapta si ramane asa.
Inca o chestie care ma deranjeaza este faptul ca masina a avut navigatie mica si telefon in dotare, dar nu le-a mai avut cand am cumparat-o. Ah da, si km au fost dati inapoi(asa spun cei de la service, pentru ca volanul este prea uzat si in computerul de bord sunt cam arsi pixelii)
Acum va intreb pe voi, ce puteti sa-mi spuneti in legatura cu injectoarele si softul masinii.
Astept pareri, multumesc!
Comment