Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

PROBLEMA MOTOR w203 2006 C220

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • PROBLEMA MOTOR w203 2006 C220

    Salutare!!! Am si eu o MARE problema cu C-ul meu. Masina este un c220 CDI din 2006 cutie automata. In mai anulul curent i-am imprumutat masina finului meu ca sa mearga pana la Barlad. A alimentat undeva langa Buzau si dupa inca vreo 10-15 km parcursi dupa alimentare masina a inceput sa "dea nas"(era pe pilot automat) moment in care el a incercat sa accelereze din pedala. Vazand ca da nas in continuare a oprit pe dreapta moment in care s-a oprit brusc si motorul ramanand doar martorii la ulei si ce mai ramne aprins in bord cand are doar contactul pus. A lasat-o 2-3 minute si a incercat sa o porneasca iar. Nu a pornit decat la a 3-4 cheie si mergea urat la relanti. Cand O trecea din N in D se oprea. Prima data cand s-a oprit motorul nu s-au aprins in bord nici un fel de becuri, abia dupa ce a incercat sa o porneasca de 2-3 ori si sa plece cu ea din loc s-a aprins Check Motor. In fine....Am adus-o pe platforma in Bucuresti si am dus-o la un unchi de al meu care este mecanic si lucreaza la un service mare din Bucuresti. Ideea este ca si in acest moment masina este inca in service si nu am reusit sa aflu ce are concret. Am inteles ca un piston este "gripat" si ca nu reuseste sa scoata injectorul. Per total tot ce am aflat pana acum este ca imi trebuie un piston un injector si garnitura de chiuloasa.Ideea este ca unchiu este in concediu in momentul asta si mai dureaza minim 2 saptamani pana probabil o rezolva. Asa ca vreau sa stiu daca a mai patit cineva ceva asemanator, daca este chiar atat de greu de scos un injector si daca imi recomandati un service in bucuresti bun, care sa-si faca treaba bine si sa coste si cat de cat ok, adica sa nu ma omoare cu reparatia cat as da pe un motor nou.

    In speranta ca voi primi niste raspunsuri doresc sa va multumesc anticipat si sa ma scuz daca nu am fost prea explicit in ceea ce priveste problema masinii dar nici eu nu prea am inteles.

  • #2
    "Asa ca vreau sa stiu daca a mai patit cineva ceva asemanator"


    Da, cei care au alimentat benzina in masina diesel....

    Comment


    • #3
      [QUOTE=vitotrans;210900
      Da, cei care au alimentat benzina in masina diesel....[/QUOTE]

      Exact la asta ma gandeam si eu. Ai scos tot ce aveai in rezervor sa vezi ce a alimentat omul? La o masina de 5 ani e aproape imposibil sa se gripeze pistonul de la sine, fie ea si Dacie.
      Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

      Comment


      • #4
        Exact asa a patit un prieten cu un Golf 4, a bagat benzina in loc de motorina.
        Dupa 10 kilometri de la peco a inceput masina sa nu mai traga, dupa care s-a oprit motorul si nu a mai vrut sa porneasca.
        Remedierea problemei a fost urmatoarea: am desfacut capacul de la sonda din rezervor, scos tot combustibilul, cu ocazia asta cu un burete am sters tot interiorul sa fie lacrima.
        Montat totul la loc si am schimbat filtrul de motorina.
        A luat-o din prima, de atunci merge brici fara probleme.
        Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
        Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

        Comment


        • #5
          Oricum benzina in motor diesel cdi e destul de nasol.
          Parca nu ar trebui sa fie dus si pistonul de la cateva chei dar sa zicem. Injectorul se poate rectifica cred.
          E220 cdi W210, 2001

          E320 W210, 1997
          C180 W202, 1994
          W123 200D, 1978 cu inima de W124


          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

          Comment


          • #6
            Originally posted by vitotrans View Post
            "Asa ca vreau sa stiu daca a mai patit cineva ceva asemanator"


            Da, cei care au alimentat benzina in masina diesel....
            Tin sa precizez ca masina a fost alimentata cu motorina nu cu benzina. Asta este clar. Cand a alimentat avea becul aprins si cand am dus masina in service era full rezervorul(cu motorina) Deci nu este problema de bagat benzina in motor diesel. Asa ca astept alte pareri.

            Originally posted by haddess View Post
            Exact la asta ma gandeam si eu. Ai scos tot ce aveai in rezervor sa vezi ce a alimentat omul? La o masina de 5 ani e aproape imposibil sa se gripeze pistonul de la sine, fie ea si Dacie.
            Rezervorul era plin cu MOTORINA. Nu stiu daca are vreo importanta ca era motorina de la Lukoil. Mie mi-a spus unchiul meu ca e un piston gripat. A intrebat pe cineva de la Mercedes(un mecanic) si a zis ca nu a avut niciodata un motor cu asemenea problema
            Last edited by Luxian; 09-07-2011, 07:21 AM.

            Comment


            • #7
              Originally posted by razvan1985 View Post
              Salutare!!! Am si eu o MARE problema cu C-ul meu. Masina este un c220 CDI din 2006 cutie automata. In mai anulul curent i-am imprumutat masina finului meu ca sa mearga pana la Barlad. A alimentat undeva langa Buzau si dupa inca vreo 10-15 km parcursi dupa alimentare masina a inceput sa "dea nas"(era pe pilot automat) moment in care el a incercat sa accelereze din pedala. Vazand ca da nas in continuare a oprit pe dreapta moment in care s-a oprit brusc si motorul ramanand doar martorii la ulei si ce mai ramne aprins in bord cand are doar contactul pus. A lasat-o 2-3 minute si a incercat sa o porneasca iar. Nu a pornit decat la a 3-4 cheie si mergea urat la relanti. Cand O trecea din N in D se oprea. Prima data cand s-a oprit motorul nu s-au aprins in bord nici un fel de becuri, abia dupa ce a incercat sa o porneasca de 2-3 ori si sa plece cu ea din loc s-a aprins Check Motor. In fine....Am adus-o pe platforma in Bucuresti si am dus-o la un unchi de al meu care este mecanic si lucreaza la un service mare din Bucuresti. Ideea este ca si in acest moment masina este inca in service si nu am reusit sa aflu ce are concret. Am inteles ca un piston este "gripat" si ca nu reuseste sa scoata injectorul. Per total tot ce am aflat pana acum este ca imi trebuie un piston un injector si garnitura de chiuloasa.Ideea este ca unchiu este in concediu in momentul asta si mai dureaza minim 2 saptamani pana probabil o rezolva. Asa ca vreau sa stiu daca a mai patit cineva ceva asemanator, daca este chiar atat de greu de scos un injector si daca imi recomandati un service in bucuresti bun, care sa-si faca treaba bine si sa coste si cat de cat ok, adica sa nu ma omoare cu reparatia cat as da pe un motor nou.

              In speranta ca voi primi niste raspunsuri doresc sa va multumesc anticipat si sa ma scuz daca nu am fost prea explicit in ceea ce priveste problema masinii dar nici eu nu prea am inteles.
              Schimba, de urgenta service-ul!
              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


              www.mbretrofit.ro

              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

              Comment


              • #8
                Originally posted by razvan1985 View Post
                Tin sa precizez ca masina a fost alimentata cu motorina nu cu benzina. Asta este clar. Cand a alimentat avea becul aprins si cand am dus masina in service era full rezervorul(cu motorina) Deci nu este problema de bagat benzina in motor diesel. Asa ca astept alte pareri.
                Sa nu crezi ca vorbesc din rautate.Este doar o greseala foarte des intalnita, in caz ca imprumuti masina la cineva.Se intampla in felul urmatormu intra la benzinarie, baga pistolul, cu benzina, ca asa e el obisnuit(poate are, a avut masina pe benzina, sau umbla cu motocicleta).Dupa cateva secunde isi da seama ce a facut, sau observa angajatul de la benzinarie, si-l atentioneaza.Si acuma:vai doamne, ce sa fac?????Suna un prieten, care se pricepe, care il sfatuieste sa faca un plin de motorina peste benzina, ca doar a intrat putin, si oricum mai demult iarna obisnuiam sa bagam un pic de benzina la motorele diesel, sa nu inghete motorina.N-are nimic.Sau il sfatuieste la fel angajatul de la benzinarie.Si omul ce sa faca, baga un plin de motorina.
                Porneste la drum, si dupa cateva minute nu intarzie nici rezultatul.Pentru ca un motor cdi nu este la fel cu dizalul din 82 cu pompa de inalte mecanica, care baga sa arda motorina amestecata cu ulei, pacura si tot ce se gasea de ars.Desigur se poate ca gresesc, este doar o parere, mai mult o deductie din sirul pieselor care trebuiesc schimbate.Solutia ti-a dat-o colegul CL600:schimba urgent service-ul. asa ceva e inacceptabil.

                Avem noi o zicala:masina si nevasta NU SE IMPRUMUTA.

                Comment


                • #9
                  Si eu am patit exact acelasi lucru, a bagat un coleg de munca vre-o 30 de litri de benzina peste motorina(in jur de 10 litri mai aveam in rezervor). Nici nu am apucat sa ies din Repsol si s-a si oprit motorul...ii mai dau o cheie si nimic, noroc ca m-am gandit ca poate a alimentat benzina in loc de motorina si ghici ce? Cand ma uit pe bon era benzina noroc ca nu am mai dat la cheie ca poate pateam si eu ca tine.

                  Cum spun si colegii...schimba service-ul si daca ai asemenea probleme la motor te-as sfatui sa o duci la un service serios (reprezentanta) mai bine dai 4-500 lei in plus si e totul ok...decat sa mai platesti odata aceeasi manopera si piese...ai si garantie si iti spun si exact din ce cauza s-a intamplat.

                  Ar trebui sa verifici si rezervorul sa vezi daca are cumva benzina in el, poate finu tau te-a mintit in legatura cu asta.

                  Comment


                  • #10
                    Ce se intampla cu benzina in motor CDI ? dar cu motorina in motor CGI? care dintre cele doua situatii ar fi mai grava?

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by razvan1985 View Post
                      Per total tot ce am aflat pana acum este ca imi trebuie un piston un injector si garnitura de chiuloasa.

                      Mai rar sa se gripeze un piston asa de-aiurea.Oricum , numai mare nu e service-ul ala daca nu pot scoate injectorul.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by vitotrans View Post
                        Sa nu crezi ca vorbesc din rautate.Este doar o greseala foarte des intalnita, in caz ca imprumuti masina la cineva.Se intampla in felul urmatormu intra la benzinarie, baga pistolul, cu benzina, ca asa e el obisnuit(poate are, a avut masina pe benzina, sau umbla cu motocicleta).Dupa cateva secunde isi da seama ce a facut, sau observa angajatul de la benzinarie, si-l atentioneaza.Si acuma:vai doamne, ce sa fac?????Suna un prieten, care se pricepe, care il sfatuieste sa faca un plin de motorina peste benzina, ca doar a intrat putin, si oricum mai demult iarna obisnuiam sa bagam un pic de benzina la motorele diesel, sa nu inghete motorina.N-are nimic.Sau il sfatuieste la fel angajatul de la benzinarie.Si omul ce sa faca, baga un plin de motorina.
                        Porneste la drum, si dupa cateva minute nu intarzie nici rezultatul.Pentru ca un motor cdi nu este la fel cu dizalul din 82 cu pompa de inalte mecanica, care baga sa arda motorina amestecata cu ulei, pacura si tot ce se gasea de ars.Desigur se poate ca gresesc, este doar o parere, mai mult o deductie din sirul pieselor care trebuiesc schimbate.Solutia ti-a dat-o colegul CL600:schimba urgent service-ul. asa ceva e inacceptabil.

                        Avem noi o zicala:masina si nevasta NU SE IMPRUMUTA.
                        Sunt de acord in totalitate cu ce zici...doar ca aici e un pic mai diferita problema...cel caruia i-am imprumutat masina este finul meu...care are tot o masina diesel si in plus nu se pune problema de bagat benzina peste diesel si apoi vazand ca a gresit sa face asa cum ai zis tu mai sus, sa bage plin de motorina si poate merge asa. Adica am 100% incredere ca nu a bagat benzina. Se pricepe la masini destul de mult si daca facea o astfel de greseala constientiza riscul si sunt convins ca nu mai pleca cu ea de acolo fara platforma sau fara sa scoata ce a bagat in rezervor sa curete/schimbe filtrul de motorina si asa mai departe. Masina a fost imprumutata pt ca era o urgenta si..in cazuri de genu asta nu se mai pune problema.
                        Last edited by razvan1985; 09-08-2011, 17:35 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by grigorean View Post
                          Mai rar sa se gripeze un piston asa de-aiurea.Oricum , numai mare nu e service-ul ala daca nu pot scoate injectorul.
                          Nu cred ca service-ul este de vina , cat lipsa timpului ca sa se ocupe de masina a rudei mele.

                          Comment


                          • #14
                            In cazul in care nu a intrat benzina in rezervor inseamna ca finul tau este un om EXTREM de ghinionist... sau tu... sa se gripeze un piston de Mercedes chiar la el inseamna ca el este acel 1 la 1 milion.
                            Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by haddess View Post
                              In cazul in care nu a intrat benzina in rezervor inseamna ca finul tau este un om EXTREM de ghinionist... sau tu... sa se gripeze un piston de Mercedes chiar la el inseamna ca el este acel 1 la 1 milion.
                              Crede ca explicatia asta este...ESTE CEL MAI GHINIONIST OM PE CARE L-AM CUNOSCUT. A plecat cu masina mea pt ca lui ii picase ambreiajul la a lui. Si daca ai avea timp sa iti povestesc cate a patit cu masina lui in decursul unei luni...crede-ma ca toti o sa ziceti ca s-a intamplat ce s-a intamplat pt ca este EXTREM DE GHINIONIST.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF