Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

w204 c200 cdi fum alb

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • w204 c200 cdi fum alb

    Vreau sa stiu daca a mai patit-o careva .
    MB w204 c200 cdi 2008 - 57 000 km reali .
    Urcand o rampa destul de accentuata , cu 40 km/h in tr 2 a ,
    deodata a inceput sa scoata fum alb ca un furnal .
    Am oprit , am intors o , scotea la fel aproape si la relanti .
    Prima idee a fost ca s-a dus turbina , si sa chem un trailer .
    Am pornit o totusi dupa 10 min , am ajuns pe o suprafata dreapta sa pot verifica uleiul , era mai jos de jumatate . Dar sincer nu l verificasem de mult , are 10 000 de la revizie , nu stiu unde era exact . Am luat o spre casa , am mers 150 km , 100-120-140 km/h , fum alb nu mai scotea , uleiul am impresia ca nu a mai scazut mai mult decat era scazut .

    Motorul e resoftat , si de ceva saptamani a inceput sa dea mai mult fum negru decat de obicei .

    O sa ma duc zilele acestea la un tester , dar totusi sunt curios daca uleiul va mai scadea sau daca va mai apare aceiasi problema .
    Nu am simtit lipsa de putere , zgomote anormale , consum marit sau altceva .
    Am uitat sa verific nivelul lichidului de racire , dar acul l am urmarit , nu s a supraincalzit .

    Inainte de a urca rampa , o alergasem putin Brasov - Predeal .

  • #2
    E posibil sa fie o problema de la epuratorul de gaze, cum este si problema mea. Scoate doar uneori fiindca in restul timpului, uleiul se acumuleaza in DPF, iar la regenerare, este ars.

    Comment


    • #3
      cred ca e posibil , si mai cred ca e o stransa legatura si cu faptul ca urcam o rampa foarte accentuata .


      dar zi mi te rog , cand scoate la tine scoate fff mult ?
      Last edited by kty_racing; 09-05-2011, 07:28 AM.

      Comment


      • #4
        Originally posted by E200CDI View Post
        E posibil sa fie o problema de la epuratorul de gaze, cum este si problema mea. Scoate doar uneori fiindca in restul timpului, uleiul se acumuleaza in DPF, iar la regenerare, este ars.
        Atentie, la regenerare uleiul din DPF nu se arde! Impreuna cu cenusa se omogenizeaza intr-un fel de smoala care odata cu racirea evacuarii se intareste si nu prea se mai spala.

        Chiar si in procedura oficiala de verificat/regenerat DPF, prima conditie este LIPSA scurgerilor de ulei in evacuare.

        Am la atelier un DPF provenit de la o masina tunata care a spart turbina si care nu a mai putut fi spalat. O sa incerc sa il sectionezz si sa postez pozele.
        Last edited by cl600; 09-05-2011, 09:05 AM.
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #5
          Originally posted by kty_racing View Post
          cred ca e posibil , si mai cred ca e o stransa legatura si cu faptul ca urcam o rampa foarte accentuata .


          dar zi mi te rog , cand scoate la tine scoate fff mult ?

          La mine nu este foarte vizibil (datorita cantitatii neinsemnate banuiesc), odata seara a scos exagerat, vizibil cand am mers sportiv pe regenerare.


          Bun, dar dupa inlocuirea epuratorului, motorul mergand normal, ma astept sa nu mai aiba acest miros ingrozitor de ulei ars. Ma astept sa se curete in timp orice alte depuneri.

          Comment


          • #6
            Din ce am observat chiar astazi cand am demontat DPF, are o problema serioasa. Este erodat in zona de intrare a jetului de gaze, fapt pentru care bucatzelele au invadat restul fagurelui, infundand traseul. Acum, solutia la care m-am gandit, ar fi taierea cilindrului, inversarea monolitului astfel incat jetul sa bata in partea ne atinsa a acestuia.

            Comment


            • #7
              mi au spus ca nu i nimic in neregula , au verificat tot , si ca e posibil sa fi fost o genereare a sistemului de recirculare al gazelor sau ceva de genul , nu am retinut prea bine .

              Comment


              • #8
                Ai esapament dintr-o bucata cromata ovala? sau sunt 2 tevi clasice paralele taiate la unghi tangent cu bara? Cand mai face lucrul acesta , trage pe dreapta si observa:
                - lungimea tevilor in comparatie cu lungimea lor cand motorul e rece
                - mirosul, daca este intens, de ardere
                - mersul general al motorului daca este mai..nelinistit/sub presiune
                Acestea ar fi simptomele regenerarii filtrului de particule.

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF