Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme relantiu cu AC pornit

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme relantiu cu AC pornit

    Salut
    Am un C180 din 94 W202 si am ajuns la disperare, nici un mecanic nu-i da de cap.Poate a mai patit cineva ceva asemanator sau i-mi da o idee.
    Masina in sarcina (in viteza 2,3 etc) merge perfect, in momentul in care o scot pe liber are uneori fluctuatii mici ale turometrului adica cade un pic(f putin) si isi revine, asta cu AC oprit, daca pornesc AC cand o scot pe liber acul turometrului cade sesizabil dar isi revine iar cand o dau pe gaz (instalatie secventiala omologata) moare motorul , turometrul cade si nu-si mai revine.
    Se intampla mai ales dupa ce motorul se incalzeste un pic.La rece pot folosi AC-ul pe gaz dar f putin, pana se incalzeste motorul un pic.
    Poate ma poate ajuta cineva cu o idee ceva
    Multumesc.
    C 180 122 CP '94
    www.PescarInOltenia.ro

  • #2
    Salutare, pe benzina tot asa face?
    Daca nu, inseamna ca nu are putere suficienta gazul, sau nu e reglata cum trebuie.
    Daca si fara AC fluctueaza putin acul turometrullui la relanti, inseamna ca undeva e problema cu instalatia de gaz.
    Sa vedem ce spun colegii care au GPL montat pe masina.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

    Comment


    • #3
      Da si pe benzina toat asa face, doar ca turometrul cade un pic si isi revine, dar pot merge cu AC-ul, iar pe gaz se amplifica totul si moare motorul.

      PS - Cei de la gaz au zis ca instalatia nu are nimic , merge in parametri normali.
      C 180 122 CP '94
      www.PescarInOltenia.ro

      Comment


      • #4
        Inseamna ca undeva e problema cu relantiul, nu merge motorul in parametri normali la relantiu.
        Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
        Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

        Comment


        • #5
          scuze ca ma bag dar orice instalatie GPL are si filru care trebuie schimbat, la fel cred ca are si filtru pentru carburant care si ala se mai schimba si deasemenea si filtru de aer. toate schimbate si puse noi poate tezolvi problema puterii motorului
          Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
          Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
          Onorez comenzi si in Bucuresti
          Tel. 0736375626 Marian

          Comment


          • #6
            Originally posted by Jacob View Post
            Inseamna ca undeva e problema cu relantiul, nu merge motorul in parametri normali la relantiu.
            motorul la relantiu merge bine nu are decat foarte foarte putin fluctuatii ale turatiei (30-40 tur) deci foarte putin si foarte rar.

            Originally posted by nora-marian View Post
            scuze ca ma bag dar orice instalatie GPL are si filru care trebuie schimbat, la fel cred ca are si filtru pentru carburant care si ala se mai schimba si deasemenea si filtru de aer. toate schimbate si puse noi poate tezolvi problema puterii motorului
            instalatia este in garantie, are toate filtrele schimbate (doua sunt) si filtru de aer e schimbat

            problema este ca atunci cand motorul se incalzeste un pic si din mers o scot pe liber cade turometrul si uneori isi revine (rar) si de cele mai multe ori opreste motorul-asta pe gaz cu AC-ul pornit
            pe benzina cu AC-ul pornit, cade la fel turometrul da mai putin si isi revine - deci pot merge cu ea.
            pe gaz se amplifica orice problema - daca rezolv ca pe benzina sa mearga ok fara fluctuatii ale turometrului sunt sigur ca si pe gaz va merge.
            am verificat "clapeta de aer" era curat acolo , am mai curatat dar nimic am verificat furtunele de vacum dar nimic , am pus tester-ul pe dar nimic si nici un mecanic nu stie ce are.

            aaa si inaca ceva - pe gaz la relantiu merge cu AC-ul pornit OK - deci problema este cand e in sarcina si o scot pe liber nu se stabilizeaza relantiul si se opreste motorul.
            Last edited by ElNino; 08-23-2011, 08:39 AM.
            C 180 122 CP '94
            www.PescarInOltenia.ro

            Comment


            • #7
              Din informatiile date de tine .....tind sa cred ca ai o problema cu furtunele de vacum....cauta si vezi care sunt imbatranite / ciupite si schimba-le.
              Nu omite nici un furtun care poate sa-ti traga aer fals.....adica pleaca de la faruri pana la inchidere....acelasi defect l-am avut si eu cu un furtun de la far stanga ....si sa rezolvat mai taraneste.....l-am infundat cu un surub.........

              Comment


              • #8
                Si am uitat....curata si celebra clapeta cu un sprai si o carpa....cu siguranta nu strica....dar daca nu inchide bine....in cardasie cu vre-un furtunete vagabond ai senzatia ca sa dus motorul....nu mai sta la relanti si cand o scoti pe liber tinde sa ''moara''( cel putin asa a fost la mine.....nu este o regula... )

                Comment


                • #9
                  tot la furtune ma gandesc si eu. am gasit unul din cauza caruia nu mai mergea "motorasul" de la faruri. clapeta e curata.
                  maine mai incerc cu un mecanic.
                  multumesc.
                  C 180 122 CP '94
                  www.PescarInOltenia.ro

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF