Salut. Problema mea: s-a stricat compresurul de clima de pe masina,ideea este ca nu baga rece cand i se cere, Uneori ,dar rar. Am verificar instalatia de scurgeri,ulei,freon si este fara probleme. Cantitatea de freon este cea indicata in carte la fel si cea de ulei. Acum unii spun ca de vina ar fi compresorul,altii drier-ul (care nu stiu unde este - este o "tija" de aprox. 30 cm si prezinta un filtru tubular parca).
Dilema este ca daca cumpar compresor second,nu beneficiez de garantia lui in sine ca piesa si costa si 250 de E , apoi mai este varianta compresorului nou,care,original este destul de scump; ar mai fi varianta comresorului reconditionat care beneficiaza de garantie lumitata dar este mai accesibil la pret dar intervine indoiala de "produs second curatat si vandut ca bun".
Si...ca sa mai pun o problema : stie toata lumea ca,compresoarele de pe w203 (modele 6 SEU 17c si 7 SEU 17c) nu au ambreaj ci o electrovalva astfel ca ele se invart mereu,lucru care duce la defectarea prematura ; as vrea sa mai aflu si alte pareri de la oameni cu experienta mai vasta daca as putea ca pe w203 sa montez compresorul de pe w 202,si anume modelul 7 SBU17c care are aceeasi prindere fizica,aceleasi prinderi pt. conducte,aceeasi mufa de conectare electrica dar fara acea alectrovalva cu circuit inchis.
7SBU 17C este copresorul clasic,cu ambreaj si vine montat pe C220 cdi w202(pana in anul 2000). De mentionat ca preturile difera,acestea din urma fiind mai ieftine.
Cine citeste...rog sa isi dea o parere. Orice parere/informatie este binevenita.
Dilema este ca daca cumpar compresor second,nu beneficiez de garantia lui in sine ca piesa si costa si 250 de E , apoi mai este varianta compresorului nou,care,original este destul de scump; ar mai fi varianta comresorului reconditionat care beneficiaza de garantie lumitata dar este mai accesibil la pret dar intervine indoiala de "produs second curatat si vandut ca bun".
Si...ca sa mai pun o problema : stie toata lumea ca,compresoarele de pe w203 (modele 6 SEU 17c si 7 SEU 17c) nu au ambreaj ci o electrovalva astfel ca ele se invart mereu,lucru care duce la defectarea prematura ; as vrea sa mai aflu si alte pareri de la oameni cu experienta mai vasta daca as putea ca pe w203 sa montez compresorul de pe w 202,si anume modelul 7 SBU17c care are aceeasi prindere fizica,aceleasi prinderi pt. conducte,aceeasi mufa de conectare electrica dar fara acea alectrovalva cu circuit inchis.
7SBU 17C este copresorul clasic,cu ambreaj si vine montat pe C220 cdi w202(pana in anul 2000). De mentionat ca preturile difera,acestea din urma fiind mai ieftine.
Cine citeste...rog sa isi dea o parere. Orice parere/informatie este binevenita.
Comment