Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problemele cu clima/ac w203,intrebari si raspunsuri

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Te salut, daca te referi la unitatea de comanda din bord, cel cu butoane si afisaj de unde setez clima, atunci seria pe care a dat programul pe baza WIN-ului este: A 209 830 03 85.
    Apropo de fumul negru cand cuplez clima, e normal sa scoata fum mai mult ca doar are sarcina mai mare motorul cand se invarte si compresorul de clima.
    Ca cat setezi sa bage frig mai mare, cu atat creste si sarcina de lucru al compresorului.
    Dar fum negru nu ar avea nevoie sa scoata absolut deloc, verifica injectoarele, eventual turbo.
    Succes.
    Last edited by Jacob; 07-08-2012, 11:24 AM.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

    Comment


    • #32
      Da, mă refer la unitatea de comandă din bord și eu nu am certitudinea că este cea originală . Este oare posibil dacă unitatea pe care o am eu pe mașină (W 203 cdi an fabricație 2001 -WDB2030041A117450), ar fi de pe un motor mai mare decât al meu(2148) să îi compenseze mai multă motorină decât ar avea nevoie motorul meu de 2148 cmc ? Ești sigur că codul furnizat de tine este cel bun, întrucât am observat că toate codurile de piese la mine încep cu A 203, iar tu mi-ai postat codul A 209 830 03 85!

      Comment


      • #33
        Nici o sugestie !

        Comment


        • #34
          A203 830 02 85
          A203 830 07 85
          A209 830 03 85
          Acestea sunt codurile de piesa pentru unitatea de comanda a ta. Primul este piesa originala de la lansarea modelului, care mai apoi a suferit probabil ceva modificari si s-au schimbat codurile. Ultimul "update" la unitate poarta codul cu A209, dar in principiu toate 3 de mai sus se potrivesc.
          Este unitatea "luxury", ceea ce inseamna ca ai pe masina reglaje de temperatura si directionare a fluxului de aer independente pentru sofer si pasager, filtre cu carbune activ sub torpedou pentru zone poluate si display lcd pe unitate, comparativ cu unitatea standard care nu are aceste optiuni.
          Unitatea de pe un C270 la care am gasit un VIN are codurile
          A203 830 04 85
          A203 830 12 85
          Demonteaza din nou unitatea si vezi exact ce cod are care incepe cu A20x...
          Tu ai zis ca ai vazut un alt cod acolo care nu are a face cu codul MB. Poate o fi codul producatorului.
          Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

          Comment


          • #35
            Pentru intrebarea lui gmaihai 24 : raspuns. Daca stau cu ea turata la semafor 5 min la 2000. porneste ventilatorul pentru ca urca temperatura motorului si da baga rece....
            Alte idei?

            Multumesc anticipat.
            Nici o intrebare nu este stupida atata timp cat nu stii raspunsul

            Comment


            • #36
              Salut ,
              Sunt posesorul unui W203 /2000 si in urma cu 6 luni m-am lovit de aceias problema daca am inteles bine din ce s-a postat mai sus . Problema mea era de genul ca : oricum as fi directionat aerul de clima (sus, jos , frontal, parbriz) o mare cantitate de aer rece ar fi fost directionata la picioare involuntar . Mai exact punctele directionate la piciaore erau : picior dr. sofer si picior st. pasager.
              Am efectuat o diagnoza si am constatat ca motorasul M2/15 (motoras amestec aer rece+cald) avea parghia rupta foto . In momentul in care este rupta parghia amestecul de aer (cald+rece) nu se mai efectueaza iar pentru a nu distruge si altele ,, baieti destepti din Germania'' au pus o protectie in sensul ca motorasul isi pierde reperele de curse de rotire si intra in protectie .
              Aceasta este si problema colegului:@haddess - legata de fluxul de aer.
              Toate aceste amanunte, ca sa nu va mai plictisesc le cunosc f.f. bine intrucat am facut operatiunea de inlocuire a motorasului M2/15 singur prin luna decembrie iar timpul de lucru este de 10-12 ore .
              Dupa demontarea bordului si inlocuirea PARGHIEI de la motoras se va monta totul la loc.
              Atentie !!!!! Dupa ce a fost efectuata operatiunea de inlocuire si a fost montat totul la loc trebuie sa punetri STAR-ul pentru reconfigurare motorase (fiecare motoras trebuie sa stie cate curse trebuie sa faca la stanga sau la dreapta in momentul in care primeste comanda ) altfel el nu functioneaza . Pret reconfigurare motorase la reprezentanta Autoklass 180 lei . Am atasat doua poze cu masina mea desfacuta, o poza cu fluxul de aer + identificare motorase si parghiile buclucase .
              Am uitat sa va spun motivul pentru care am trecut la la efectuarea reparatiei in regim propriu intrucat reprezentanta pentru reparatie mi-a cerut ( sper ca stati jos ... 3400 fara T.V.A.). Cand am auzit le-am urat numai de bine.
              Ps. daca vreti sa va luati de schimbat acest motoras M2/15 aveti nevoie de 10-12 ore si rabdare cat cuprinde .
              Spor la treaba si multa bafta.

              DSC01824.jpg

              DSC01828.jpg

              Comment


              • #37
                Scuze, dar nu am putut sa atasez toate imaginile .

                parghii (640x480).jpg

                pozitie motorase (640x414) (640x414).jpg

                zona amplasare motoras M2-15 (450x600).jpg

                Comment


                • #38
                  Am avut și eu aceeași problemă cu motorașul de direcționare aer, însă toată treabă nu a durat mai mult de două ore . Menționez că motorașul cu probleme la mine a fost în spatele cd playerului și are codul A 203 820 16 42. Dacă pui contactul și ții mâna pe motorașe îți poți da seama 100% care este cel defect. Resetarea am făcut-o cum am văzut că era postat pe site cu acele butoane apăsate și pot să spun că bagă aer pe toate direcțiile, în funcție de reglajul pe care îl faci, deci fără tester star .

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by sn78ten View Post
                    Am avut și eu aceeași problemã cu motorașul de direcționare aer, însã toatã treabã nu a durat mai mult de douã ore . Menționez cã motorașul cu probleme la mine a fost în spatele cd playerului și are codul A 203 820 16 42. Dacã pui contactul și ții mâna pe motorașe îți poți da seama 100% care este cel defect. Resetarea am fãcut-o cum am vãzut cã era postat pe site cu acele butoane apãsate și pot sã spun cã bagã aer pe toate direcțiile, în funcție de reglajul pe care îl faci, deci fãrã tester star .
                    Salut @sn78ten,
                    Codul de motoras trecut de catre tine este perfect si sunt 6 bucati identice. Motorasul inlocuit de catre tine este M2/21 care directioneaza fluxul de aer prin consola, catre pasagerii din spate (vezi imaginea ) si intradevar inlocuirea lui se poate face fara sa demontezi jumate de masina . Eu in schimb nu am ajut norocul tau intrucat parghia de la motorasul M2/15 era rupta si trebuia inlocuita pentru a putea efectua amestecul de aer cald si aer rece . Dupa cum se vede in imagine pentru scoaterea motorasului M2/15 si inlocuirea parghiei este nevoie sa demontezi tot bordul, deoarece motorasul buclucas este sub acea protectie metalica (vezi imaginea cu explicatiile).
                    Nu am inteles cum ai facut reconfigurarea motoraselor de clima - resetarea din butoane ???.
                    Te rog sa ne spui daca vrei cu se face acasta reconfigurare a motoraselor, ca pe viitor daca are nevoie un coleg sa nu fie nevoit sa mearga la ,,colegii binevoitori de la reprezentanta ca mine si sa dea aproape 200 de lei ''
                    Numai bine,

                    Comment


                    • #40
                      Salut
                      Am un c200 cdi din 2002, si am am o problema cu clima. Nu-mi porneste tot timpul. Ce am observat ca atunci cand nu porneste, nu imi functioneza nici ventilatorul de la radiator. Cand se incalzeste si motorul, porneste ventilatorul si imi baga si aer rece. Alta remarca este ca ventilatorul mu isi mai face treptele de viteza, adica merge costant indferent de ce temperatura ii cer eu pe aer si indiferente de ce temperatura este afara, merge constant cand porneste. Am fost la un electrician si mia spus cam repede(fara prea multe cercetari) ca este modulul electronic al ventilatorului si ca trebuie sa schimb ventilatorul cu totul ca separat nu vine, dar este cam scump. Imi pute-ti recomanda si altceva?

                      Comment


                      • #41
                        Nu are nimeni nici o recomandare?

                        Comment


                        • #42
                          gore1981 -acelasi raspuns l-am primit si eu. Dar sincer nu m-am agitat sa il schimb. Problema ta e identica cu a mea.avem aceeasi masina. Dar...ar mai putea fi si senzorul de temperatura de sub radiatorul de clima.Care citeste tempereatura freonului (la mine pe star vreo 59 de grade)-ceea ce este foarte mult pentru ca ventilatorul nu merge.

                          Sper sa mai gasim niste raspunsuri..problema mea este ca nu am timp sa mai alerg sa rezolv problema.

                          Daca gasesti vreo rezolvare sau il schimbi nu uita sa Postezi.

                          Comment


                          • #43
                            Aproape am rezolvat problema. Am gasit in MH un tester original de MB, si la o scanare mi-a iesit senzor presiune freon(adica cel de sub radiator). Cand am desfacut scutul, senzorul era rup. Acum astept sa-mi vina un senzor original, dureaza 4-6 zile. Mersi mult.

                            Comment


                            • #44
                              La scanare cu tester non-MB nu a dat eroare ?

                              Comment


                              • #45
                                gore1981- nu uita sa postezi cand schimbi senzorul de presiune(freon ) cel de sub radiator. Eu am aceeasi problema ca si tine.

                                Mie mi-a dat eroare pe STAR (mb original)
                                -Senzorul de presiune nu comunica cu CAN-ul masinii si automat nu porneste ventilatorul.
                                -De curiozitate -la mers inafara localitatii baga aer rece?

                                Merci anticipat.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF