Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problemele cu clima/ac w203,intrebari si raspunsuri

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nu se aude. Acu ceva timp cand functiona bine cand puneam contactul se auzea acel tacanit in bord dar eu credeam ca e ceva de la cd-player.

    Comment


    • #17
      Atunci chiar ai o clapeta moarta. Au tzacanit rotitele din plastic probabil pana s-au tocit dintii si nu se mai aude. Si eu am aceeasi problema dar la mine restul functioneaza ok cu exceptia celei de la picioare care a ramas mereu deschisa. Am cam ramas fara idei...poate fi de la butonul de directionare? Ma gandesc ca nu face contact si poate de aceea cand i-ai dat sincronizare au lucrat, dar din buton nu. Chiar nu stiu ce sa zic.
      Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

      Comment


      • #18
        Am citit in topicul Tips&Tricks ca pentru resetarea clapetelor se foloseste recirculare si dezaburie LUNETA nu parbriz. Momentan nu am masina sa incerc si combinatia asta dar totusi care e corecta? Sau ambele variante sunt corecte din moment ce mie mi-a facut secventa de test si cu recisculare si dezaburire parbriz? De asemenea am citit ca daca secventa nu se opreste in 30 de secunde ar fi ceva defect

        Comment


        • #19
          Originally posted by Jorjel View Post
          Am citit in topicul Tips&Tricks ca pentru resetarea clapetelor se foloseste recirculare si dezaburie LUNETA nu parbriz. Momentan nu am masina sa incerc si combinatia asta dar totusi care e corecta? Sau ambele variante sunt corecte din moment ce mie mi-a facut secventa de test si cu recisculare si dezaburire parbriz? De asemenea am citit ca daca secventa nu se opreste in 30 de secunde ar fi ceva defect
          Cu cele 30 de secunde ai dreptate, desi parca ar dura mai mult, dar eu zic ca in maxim 2-3 minute trebuie sa le termine de "luat la mana". In privinta combinatiei recirculare-dezghetare luneta, daca o folosesti o sa vezi ca iti afiseaza niste coduri (cifre) care reprezinta diverse: voltaje, temperaturi ale senzorilor, presiuni de freon (nu mai stiu exact). Ala e un fel de self test pentru service, dar nu sincronizeaza clapetele.
          Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

          Comment


          • #20
            Pentru RevengerW203 : este posibil si mai mai mult ca sigur , sa fie defect senzorul de presiune, aflat in spatele barei din fata, senzor care comanda cuplarea si decuplarea compresorului. Aceasta posibila defectiune o poti vedea dupa ce pui un tester Mercedes pe ea. Eu am aceeasi problema la un W203, cu mentiunea ca, mie imi sta cuplat tot timpul compresorul iar in cabina este mai rece cu 2-3 grade decat temperatura selectata. Trebuie sa-l schimb pentru ca imi uzeaza compresorul prematur. De asemenea, testerul iti va arta daca compresorul functioneaza ( presiunea freonului, tempereatura freonului , etc.. - parametrii care se schimba cand accelerezi motorul. Repet, foloseste doar tester de reprezentanta. Succes!
            Pentru haddess: la fel te sfatuiesc si pe tine sa pui un tester de reprezentanta care iti va arata exact care clapeta este defecta ( va face un test al fiecarei clapete ), iar daca este vreuna defecta , atunci iti recomand cu tarie sa fie schimbata doar de cineva care a mai facut aceasta operatiune. Eu am avut de 2 ori probleme la aceeasi clapeta si anume, cea de la picioare sofer ( prima data a fost motorasul ars iar a doua oara , tija care actioneaza clapteta rupta ) , prima data fiind blocata pe inchis ( iarna imi inghetau picioarele ) iar a doua oara blocata pe deschis ( vara imi baga aerul conditionat la picioare si de aici se intelege disconfortul ). Succes!

            Comment


            • #21
              Tot aia e si la mine. Si la majoritatea cazurilor dupa cum am vazut pe aici si prin alte forumuri. Am sa ma uit cand ajung acasa in WIS sa vad unde e pozitionata. Am umblat acum cateva luni la un coleg de serviciu tot cu w203 in spatele cd player-ului si am reusit sa scot afara motorasul fara sa demontez bordul, si am impresia ca ala e cel care da la picioare, ca si lui ii tzacanea. Are inauntru niste rotite din plastic care se tocesc si trebuie schimbat motorasul cu totul. Clapeta nu parea sa aibe nimic. In cazul in care e parghia clapetei se impute treaba ca atunci trebuie demontat bordul. Daca e motorasul vinovat se rezolva fara bord dat jos.
              Attached Files
              Last edited by haddess; 11-19-2011, 15:30 PM.
              Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

              Comment


              • #22
                Originally posted by Dragos1978 View Post
                Pentru RevengerW203 : este posibil si mai mai mult ca sigur , sa fie defect senzorul de presiune, aflat in spatele barei din fata, senzor care comanda cuplarea si decuplarea compresorului. Aceasta posibila defectiune o poti vedea dupa ce pui un tester Mercedes pe ea. Eu am aceeasi problema la un W203, cu mentiunea ca, mie imi sta cuplat tot timpul compresorul iar in cabina este mai rece cu 2-3 grade decat temperatura selectata. Trebuie sa-l schimb pentru ca imi uzeaza compresorul prematur. De asemenea, testerul iti va arta daca compresorul functioneaza ( presiunea freonului, tempereatura freonului , etc.. - parametrii care se schimba cand accelerezi motorul. Repet, foloseste doar tester de reprezentanta. Succes!


                Pai in cazul in care vorbesti despre modelul w203...trebuie sa stii ca , compresorul de clima nu are ambreaj si se invarte mereu...el oricum se uzeaza prematur chiar daca sistemul de climatizare functioneaza perfect.
                Hitler lebt durch Mercedes-Benz

                Comment


                • #23
                  Bravo! Informatie marfa. Cine este in tema deja stie ce are de facut.
                  Originally posted by vizyboss View Post
                  Ti-am atasat 2 poze mai jos:

                  Comment


                  • #24
                    Stimati colegi..am si eu o mare dilema si s-ar putea sa ma lamureasca cineva dupa ce am citit posturile voastre.

                    Marea mea problema este ca la w203 din 2002 ..Nu imi porneste ventilatorul , cand masina este stationata la semafor, ca sa imi bage frig in masina.

                    De mentionat ca in mers masina baga un frig de ingheti.

                    Si acum intrebare: Nu cumva s-a dus senzorul de temperatura de sub radiator...cel din posturile anterioare , si nu da comanda ventilatorului pe loc sa porneasca si sa raceasca ventilatorul de clima????

                    Sau alta intrebare: Ventilatorul de clima (ma rog eu unul singur am) ...cine il comanda sa plece cand masina sta la semafor sa raceasca radiatorul de clima...?

                    Daca stie cineva as fi foarte multumit.

                    Va multumesc anticipat.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Jorjel View Post
                      Salutare!! Postez aici problema mea ca sa nu mai deschid alt topic. Daca s-a mai discutat imi cer scuze dar nu am gasit postul. De ceva vreme nu mai pot dirija aerul prin locul pe care il aleg eu. Indiferent ce selectez, la parbriz,la picioare, pe centrul aerul este suflat prin toate zonele cu aceeasi intensitate. Chiar daca dau rotita spre parbriz aerul este suflat cu aceeasi intensitate prin toate directiile. De la service mi s-a spus ca ar fi o clapeta blocata dar ca trebuie desfacut tot bordul si le este frica pentru ca nu au mai facut asa ceva.. Cine s-a mai intalnit cu problema asta ceva solutii? Stie cineva mai exact unde este amplasata acea clapeta
                      Salut
                      Sa nu te superi ca vin cu o asa banalitate: pe "auto" baga peste tot! Directiile sunt pastrate numai pentru cand functioneaza fara "auto" apasat.

                      Comment


                      • #26
                        Nu stie sa imi dea nimeni nici un sfat? ca am luat toate service-urile auto la "picior".

                        Comment


                        • #27
                          Probabil e stupid ce te intreb,dar,daca stai pe loc cu masina pornita si o ti accelerata ,sa zicem vreo 2000 de ture,baga aer rece?

                          Comment


                          • #28
                            Sunt posesorul unui w 203 cdi din 2001 și de curând am observat că în momentul în care eu cuplez clima din unitatea ce are inscripționat pe ea codul 18521Q16, masina âmi scoate fum negru pe evacuare. De asemenea am mai observat că dacă dau drumul la climă pe manual cu cât dau treapta mai mare cu atât mi se pare că scoate mai mult fum negru .Să fie oare problema de la injectoare sau este posibil ca unitatea ce comandă clima să fi fost înlocuită cu una second hand dar de pe o mașină cu un motor de 2.7 l și astfel calculatorul să citească acele valori și să compenseze cu mai multă motorină decât ar avea nevoie motorul meu de 2.2 l ?

                            Comment


                            • #29
                              Rog un cod pentru unitatea de comandă climă pentru un w 203 model 2001 CDI 2148 cmc serie șasiu WDB2030041A117450 .

                              Comment


                              • #30
                                Chiar nu mă poate ajuta cineva ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF