Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

ajutor am probleme cu un w204

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ajutor am probleme cu un w204

    in wekend dupa ce am mers circa 40 d km cu 130 d km cu pilot automat cand m am oprit la telepas sa platesc s a oprit motoru pur si simplu.dupa ce am reusit sa o pornesc si sa o duc pana in primul peco mi a aparut in bord ESP non funzionabile si mai jos s a aprins becul galben un fel de motorash. am crezut ca este filtru de motorina l am verificat si nu avea deloc motorina in el care este problema motorina mai aveam in rezervor cam 15 litri.dupa ce am lasat o o noapte acolo cam 12 ore a doua zi cand m am dus sa o pornesc nu a vrut dupa vreo 3 chei pornea se oprea pornea se oprea pan la urma a pornit si am reusit sa o iau din strada . un sfat va rog frumos daca se poate. multumesc

  • #2
    Originally posted by scarly View Post
    in wekend dupa ce am mers circa 40 d km cu 130 d km cu pilot automat cand m am oprit la telepas sa platesc s a oprit motoru pur si simplu.dupa ce am reusit sa o pornesc si sa o duc pana in primul peco mi a aparut in bord ESP non funzionabile si mai jos s a aprins becul galben un fel de motorash. am crezut ca este filtru de motorina l am verificat si nu avea deloc motorina in el care este problema motorina mai aveam in rezervor cam 15 litri.dupa ce am lasat o o noapte acolo cam 12 ore a doua zi cand m am dus sa o pornesc nu a vrut dupa vreo 3 chei pornea se oprea pornea se oprea pan la urma a pornit si am reusit sa o iau din strada . un sfat va rog frumos daca se poate. multumesc
    Cum s-a rezolvat?
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Posibil sa ai probleme cu sistemul care egalizeaza nivelul de motorina dintr-o parte a rezervorului in cealalta. Rezervorul este impartit in 2 deoarece prin "mijlocul" lui trece cardanul si e in rezervor un sistem care trece motorina dintr-o parte in cealalta. Daca sistemul de egalizare da rateu ramai cu motorina doar intr-o parte a rezervorului, iar din cealalta parte trage motorul pana se dezamorseaza instalatia. Incearca si fa-i plinul apoi amorseaz-o si cred ca o sa mearga. Martorul "check engine" (acel robinet) s-a aprins deoarece probabil ca s-au dezamorsat si pompele de joasa si de inalta presiune daca zici ca filtrul de motorina era "uscat". In timp ce dai la automat verifica si furtunele transparente de combustibil si vezi daca vine ceva pe ele. Cat despre ESP, daca reusesti si o pornesti vireaza stanga maxim, apoi dreapta maxim, dupa care s-ar putea sa dispara. Eroarea asta a dat-o probabil cand s-a oprit motorul si ai ramas fara curent. Ciudat ca nu a dat si EPC (Electronic Power Control) care apare de asemeni cand se opreste motorul din cauza proastei alimentari cu combustibil. Daca intr-adevar porneste dupa ce ii faci plinul, nu e o urgenta neaparat sa repari pompa de egalizare a nivelului din rezervor, ATATA VREME CAT MERGI CU EL IN PERMANENTA PLIN. Mai cauta pe forum ca s-a mai discutat problema asta la alte modele mai vechi ce-i drept.
      Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

      Comment


      • #4
        scuze ptr intarziere , da ramasesem fara motorina dar in bord imi indica ca mai pot merge 200 d km... am alimentat si dupa vreo 3 chei a pornit .multumesc baieti.E cu semne de intrebare ,trebuie sa o duc la mercedes sau pur si simplu la un mecanic sa vada care a fst prblma

        Comment


        • #5
          Parerea mea este ca poti sa verifici sistemele alea si sa le cureti singur acasa intai si daca tot nu merge apelezi la cineva priceput. Acum ori ai probleme cu pompa de egalizare ori cu sondele de nivel. Desfa-le si tu si vezi ce-i cu ele. Poate a prins ceva mizerie si s-a blocat sau a oxidat ceva. Verifica, curatza, ca n-ai ce sa strici daca umbli cu grija. Indiferent de defect tre sa fii constient ca la reprezentanta se schimba cu totul piesa, chiar daca e un defect minor si de regula costa mult.
          Last edited by haddess; 08-11-2011, 07:28 AM.
          Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

          Comment


          • #6
            Multumesc mult .Ai idee unde gasesc modul ptr deblocare dvd in mers..mai mult ptr videoclipuri nu stau sa vad filme.

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF