Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ulei la Bujii

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ulei la Bujii

    Va salut domnilor. Spre marea mea surpriza am desfacut capacul de la bujii si daca tot am dat jos furtunul de aer am curatat si clapeta de acceleratie .
    Dupa ce am desfacut capacul am gasit ulei pe langa primele 3 bujii, mai accentuat la 1-a si a 2-a, de vreo 6-7 ani nu am umblat la bujii, nu mi`au facut probleme. Care ar putea fii cauzele si ce probleme imi aduce acel ulei de la bujii la motor, ce sa dereglat sau ce se va deregla/strica pe viitor.
    Va salut !!!
    Mercedes Benz C180 `96 CP 122

  • #2
    Nimeni nu ma ajuta???? Un sfat orice ca sa stiu ce sa fac sau macar la ce sa ma astept... Multumesc
    Mercedes Benz C180 `96 CP 122

    Comment


    • #3
      Nu știu care ar putea fi problema cu uleiul și cum a ajuns pe acolo, dar 7-8 ani nu e cam mult pentru bujii. Nu se schimbă la 4 ani maxim, sau chiar mai puțin?

      Eu schimbam la fosta mașină aproape anual.

      Între schimburile de ulei e nevoie de completare?
      ...

      Comment


      • #4
        Uleiul de la bujii ar trebui sa fie de la garnitura de la capacul de la tacheti (sau cum s-o numi)deci nu e mare problrma ,se rezolva zic eu cu o garniture noua.

        Comment


        • #5
          Buna ziua tutoror.De obicei umezeste cu ulei o bujie care nu lucreaza in parametri normali.Schimba bujiile si mai urmareste fenomenu si ai sa vezi ca dispare.Cu stima.

          Comment


          • #6
            Cati km. ai facut cu aceste bujii in cei 6-7 ani ?. Stiam ca , indiferent de cum functioneaza motorul , bujiile se schimba la un anumit numar de km. .
            Spui ca ai ulei "pe laga bujii" . Dar restul motorului este curat ? . Ai prelingeri de ulei mai sus de bujii ? .
            Daca restul motorului este perfect curat si ai ulei numai in zona bujiilor mi se pare un lucru extrem de grav .
            Asteptam precizari ; eventual poze cu motorul si cu starea bujiilor demontate de pe masina .

            Comment


            • #7
              Am patit-o si eu

              Originally posted by Uniqu View Post
              Nimeni nu ma ajuta???? Un sfat orice ca sa stiu ce sa fac sau macar la ce sa ma astept... Multumesc
              Am patit si eu asa ceva numai ca la Alfa nu la mercedes. Mie imi inunda primele doua bujii. Indifernet ce am facut nu s-a rezolvat decat dupa ce am facut schimbul de ulei. Pentru ca era un ulei foarte prost, cel pe care il pusesem completare a diluat extraordinar de mult ulei-ul lipsind-ul de vascozitate, era extrem de lichid, si mai ales cand se incalzea trecea in capatul bujiilor. Dupa ce am schimbat uleiul , filtrul, bujiile, si am curatat foarte bine camasile bujiilor, nu am mai avut probleme. Vezi isa si daca nu cumva iti mananca ulei, pt ca la mine s-a intamplat dupa ce am completat cam cu 1.5 litri in doua randuri.

              Comment


              • #8
                Fara nici un fel de discutii garnitura la capacul culbutori este distrusa,in nici un caz nu este de la vreun ulei prost sau chestii de genu(exclus),o spun din proprie experienta,cand am cumparat masina aveam ulei si peste fisele de la bujii,masina mergea rau,fura curent pe acolo ca naiba,am schimbat garnitura,ceea ce nu este chiar usor de tot,dar intr-un final totul este ok!

                Comment


                • #9
                  Va salut domnilor si imi cer scuze pentru intarziere (am fost plecat cu familia). Uleiul este Mobil 1 5w-30 full sintetic. Acum cateva saptamani au inceput sa apara si mici scurgeri de ulei si pe motor dar nu pe partea cu galeria ci pe partea cu clapeta de acceleratie. Nu am stiut ca bujiile trebuiesc schimbate dupa un anumit nr. de km si cam in toti acesti ani am facut aprox 50-55.000 km deoarece mai mult umblu cu masina de servici. Nu am probleme la pornire nici pe timp de iarna nici pe timp de vara, porneste la sfert de cheie (probabil multi nu o sa creada). Problema cu uleiul cred ca este o problema mai putin grava si precizez ca mi`am dat seama de chestia asta din spusele colegilor de mai sus. O sa merg sa imi cumpar o garnitura de chiuloasa si cea de la bujii si chiar in acest week-end o sa revin cu un raspuns pentru toti si cu poze.
                  Mai am o mica intrebare : daca restific chiuloasa supapele nu vor avea de suferit in viitor?
                  Numai bine !!!
                  Mercedes Benz C180 `96 CP 122

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Luxian View Post
                    Nu știu care ar putea fi problema cu uleiul și cum a ajuns pe acolo, dar 7-8 ani nu e cam mult pentru bujii. Nu se schimbă la 4 ani maxim, sau chiar mai puțin?

                    Între schimburile de ulei e nevoie de completare?
                    Mai tot timpul inainte sa plec cu masina verific uleiul,apa,lichidul servo,lichid frana si pentru prima data am fost nevoit sa completez cu 200-250 grame ulei la motor si asta sa intamplat Vineri (12/08/2011).
                    Numai bine !!!
                    Last edited by Uniqu; 08-17-2011, 23:26 PM.
                    Mercedes Benz C180 `96 CP 122

                    Comment


                    • #11
                      Scuza-ma ca te intreb , De ce vrei sa rectifici si sa schimbi garnitura de la chiuloasa? Cred ca iti trebue numai garnitura de sus de la tacheti. Daca te pricepi un pic poti sa o desfaci chear tu si sa o shimbi. Desfa-o si asigurate ca ea e de vina inainte sa o schimbi, cred ca prezinta rupturi.

                      Comment


                      • #12
                        nu umbla la garnitura de chiulasa nu are nici cea mai mica legatura cu problema ta schimba mai intii bujiile si vezi dua aceea daca mai ai probleme pentru ca bujiile au niste garnituri metalice si e foarte posibil ca la tine neschimbindule de atitia ani acestea sa fie de vina succes si fara alte probleme

                        Comment


                        • #13
                          Tocmai am schimbat garnitura de la capacul de la culbutori din acelasi motiv , adica aveam 3 bujii care stateau in ulei ., pachetul in care era garnitura avea si 4 simeringuri care vin la bujii , dar nu se schimba prea usor si trebuie o presa, sa nu incerci sa le bagi cu tubulara ca o sa le strici.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF