Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

C 220 diesel (W202) - EPC

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • C 220 diesel (W202) - EPC

    Salut!
    Am un C 220 diesel din 96, pompa de injectie Lucas. L-am luat cu EPC aprins (se tureaza greu, merge balbait si nu are putere). Adica la pornit normal (asteptat sa se stinga bujiile) ramanea EPC aprins. Daca o porneam direct (fara sa astept sa se stinga bujiile), pornea fara EPC aprins. EPC se mai aprindea si in mers, cand trebuia sa apresc motorul si sa-l repornesc. Dupa ce am rasfoit forumul, am ajuns la concluzia ca trebuie sa repar pompa. Buuuun....reparat pompa de injectie.
    Acum masina porneste normal, doar ca, pana cand nu trece temperatura de 85 de grade, se mai aprinde EPC. La repornire e totul in regula.
    Care este problema?
    Eroarea pe care o da este P1228 - Injection pump quantity stop. Si mai e ceva anormal: cantitatea de motorina pe rotatie arbore cotit este 14. Valoarea normala (asteptata de calculator) este 34.
    Am verificat cantitatea de motorina de la returul injectoarelor si la 4 minute de mers motorul, cu spriturile de rigoare, abia au ajuns intr-o sticluta 2 picaturi de motorina. Este normal sa dea asa putina motorina pe retur? Sau pompa chiar da prea putina motorina?

  • #2
    Te salut, problema tot din pompa de injectie provine, nu ai descris prin ce a constat repararea pompei, dar sigur tot din el ai problemele actuale.
    EPC se aprinde doar cand e problema de alimentare cu combustibil, sau cand se duce calculatorul motorului, dar astea se duc foarte rar.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

    Comment


    • #3
      Jacob, merci pentru raspuns.
      Nu stiu in ce a constat reparatia. Am dus-o la un nene si a zis ca i-a schimbat niste electro-valve si a reglat-o. Era foarte dereglata.
      Calculatorul a fost inspectat cu lupa, sa nu aiba circuite reci. Doar ca sa stau eu linistit ca nu e de acolo. Arata ca nou.
      Si eu tot la pompa tind sa ma opresc. Dar e normal sa dea asa putina motorina pe retur la injectoare?

      Comment


      • #4
        Salut
        reparatia unei pompe Lucas din pacate nu se poate face la "un nene". Trebuie stand special - si din cate stiu eu sunt doar vreo 2 in toata tara. Unul este la rune srl dar dupa cum spune si numele te ruineaza aia si parca mai era unul pe la Brasov dar nu sunt foarte sigur. Una peste alta cauta o pompa sh pentru ca alta varianta nu cred ca vei gasi. Toate w202 diesel echipate cu poampa Lucas au avut probleme cu ea din pacate.

        Comment


        • #5
          Pai nenea asta are stand Delphi. Stiu cum lucreaza ca am mai facut la el niste injectoare de Megane. Iar povestile ca "nu se poate repara", ca "trebuie nu stiu ce scula de 500000 de euro" ....nu le cred. E o amarata de pompa cu doua circuie electronice si 4 electro-valve.
          La Rune imi cereau 550 lei numai demontat-montat pompa. Plus 250 lei diagnosticare. Sunt niste jepcari.
          Pe mine ma interesa daca tot spre pompa sa ma indrept. Ca imi ia 3 ore sa o dau jos si inca 3 sa o pun la loc.
          Oricum, merci pentru raspuns.

          Comment


          • #6
            Ca tot am deschis subiectul cu demontat-montat pompa de injectie, hai sa particip si eu la bunastarea forumului. Am cautat informatia asta de mi-au sarit ochii, si pana la urma am aflat de la un mecanic. Cum se pune pompa de injectie la punct (time alignment):
            1. se caleaza pompa - surubul din lateralul pompei de sub conducta de retur
            2. se pozitioneaza motorul la 14,5 grade dupa OT
            3. se strange surubul care fixeaza pinionul de axul pompei

            Poate mai are cineva nevoie de informatia asta.

            Comment


            • #7
              Nu poate sa-mi raspunda nimeni daca e normal sau nu sa colectez doua picaturi de motorina din returul injectoarelor dupa 4 minute de accelerari?

              Comment


              • #8
                Mie la motor de 2000 cu sigurata in timpul ala colectez mai multa motorina. Ca o idee am avut furtunul pe retur de la injector la filtru spart si am avut un consum de aproximativ 12-14 la 100 de km, pe cand normal consumul la drumul respectiv e de 6,3 la 100. Am gasit cand am oprit ca aveam dara de motorina dupa mine doar un chibrit mai trebuia...
                Numa bine.

                Comment


                • #9
                  Merci, spurlos.
                  Deci intr-adevar pompa nu da suficienta morina. Trebuie sa o dau jos sa o duc din nou la nenea.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by dalezian View Post
                    Merci, spurlos.
                    Deci intr-adevar pompa nu da suficienta morina. Trebuie sa o dau jos sa o duc din nou la nenea.
                    Capul hidraulic...sau cu ii spune?! ....io desfacand o pompa Lucas de la un renault...am ajuns la acel element rotativ traversat de niste palete finute de otel....elementul rotativ este dintr-un plastic casant in forma excentrica.

                    Sa ma corecteze cineva daca nu este asa.
                    Concluzie : "nenea" trebuie sa bage partile mecanice care dezvolta presiune,toate noi!

                    Ca sa fiu inteles...nu sunt mecanic de specialitate...sint impatimit si desfac totul din pasiune.
                    Hitler lebt durch Mercedes-Benz

                    Comment


                    • #11
                      O s-o dau jos si ma duc sa stau langa el sa vad ce face. Mai ales ca mi-a dat si garantie.

                      Comment


                      • #12
                        Sa ne ti la "curent" cu ce face nenea pe acolo...e bine de stiut cate un nene din asta priceput insa ma gandesc sa nu investesti bani de pomana pe la nenea ala si tot la o pompa sh sa ajungi.

                        Comment


                        • #13
                          Va tin la curent cu ce fac si sper sa-i dau de cap. Banii oricum i-am dat. Macar sa o rezolv. Cred ca sapt viitoare o desfac.

                          Comment


                          • #14
                            Am avut si eu probleme cu "vestita" pompa Lucas,ami pierdea motorina si mirosea a SMA.Am decis s-o repar,mai ales ca toata lumea spunea ca,in cazul meu,e foarte simplu e un semering,ceva.Am schimbat tot ce se putea schimba si n-a mai functionat.Am cumparat una sh si a rezistat 6 luni.Reconditionarea unei astfel de pompe e foarte scumpa si nu compenseaza asa ca am cautat in Germania.Toti mecanicii cu care am discutat au o parere foarte proasta de tipul asta de pompe.Atunci am decis sa montez o pompa Bosch in linie,care sunt renumite in fiabilitate.Mentionez ca tb schimbate injectoarele(Lucas functioneaza la 135 bari si Bosch la 115) si pinionul de la distributie.

                            Comment


                            • #15
                              M-am gandit si eu la varianta asta, dar am cutie automata si nu se poate (sau se poate cu foarte multe modificari?!?!?!). Cutia trebuie sa stie regimul de mers al motorului si il afla din calculator. Daca chimb pompa, cutia nu mai afla nimic si da erori.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF