Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

ploaia omoara electrica?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ploaia omoara electrica?

    Buna ziua!
    Intampin urmatoarea problema: dupa ploaia mare de ieri, cand masina W203, C200CDi din 2001 a fost parcata oarecum putin aplecata spre spate, la pornire am observat ca afara sunt cf senzorului 85grade C; am pornit motorul normal, apoi a aparut "nivel scazul lichid racire". Merg mai departe, apare "nivel scazul lichid stergatoare", apoi cu rosu: "alternator nefunctional". Opresc pt a vedea ce se intampla, ridic capota, nu observ nimic, apoi cand sa pornesc, nu mai vrea. Nu mai amorseaza, farurile raman aprinse, electroventilatorul pornea si el, varza generala.
    Deconectez bateria, apoi o conectez din nou, masina nu mai porneste, nici macar nu amorseaza, luminile de faza scurta palpaie, la fel bordul,aiureala, tot 85 grade afara. Am scos bornele de la baterie si-am lasat-o asa.
    Intrebare: ati mai patit? Unde sa ma bag ca sa usuc? O fi coincidenta?
    Nu cred, mai ales ca inainte de ploaie mergea f bine!
    Multumesc!

  • #2
    Salut. Verifica tablourile de sigurante si de la motor si din portbagaj sigur a intrat ceva apa pe acolo. Le scoti si sa dai cu spray de contacte.

    Comment


    • #3
      La problemele pe care le ai cel mai des e din cauza tabloului de sigurante din portbagaj.Vezi sa nu ai chederul de la portbagaj ciupit si sa intre apa dupa panoul lateral.

      Comment


      • #4
        Daca iti arata 85 de grade in bord se poate sa se fi ars senzorul de temperatura. E 85 RON la Autoklass. Stima! PS : simptomele pe care le-ai descris nu au treaba cu SAM-ul spate ,mai curand uita-te sub capota la calculatorul fata, asa am patit si eu si erau sigurantele arse!
        Last edited by nenat00; 06-26-2011, 15:39 PM.

        Comment


        • #5
          N-am facut astazi chiar tot ce trebuia, important este ca dupa uscare de o zi senzorul de temperatura s-a normalizat, arata "no malfunctions" la bord, dar la contact inca porneste electroventilatorul singur si nici vorba de amorsare! De pornit nici nu poate fi vorba! Farurile raman stinse dupa cuplarea bateriei...oo, progrese.
          Sincer sa fiu, mi-am piedut un pic increderea in masina asta; la o ploaie mai zdravana asa figuri, parca nu suna a marca serioasa...hmm, poate ca e la nervi spus; am mai mers si cate o zi intreaga pe ploaie si n-a fost nimic. Maine pe lumina ma apuc gospodareste si desfac compartimentele de sigurante si releuri.
          Va multumesc la toti 3!

          Comment


          • #6
            Si eu am patit la fel, am scos capacele de la tablou de sigurante de sub capota, am uitat sa le pun inapoi si am dus-o la spalat. Cand am scos-o...varza generala, erau toate becurile aprinse. Am lasat-o la uscat si si-a revenit la normal.

            Electrovenitilatorul nu stiu ce e ala...daca e termocupla (venitilatoru de la motor) atunci se poate sa ai o siguranta de 10 A arsa. Verifica la panoul de sub capota daca toate sigurantele de 10 A sunt bune(au culoare rosie).

            Motorul functioneaza normal chiar daca ti se aprinde electrovenilatorul ?

            Comment


            • #7
              Tocmai a zis , pornire nexam , iar electroventilatorul daca are siguranta arsa nu merge.

              Comment


              • #8
                Originally posted by lava View Post
                Si eu am patit la fel, am scos capacele de la tablou de sigurante de sub capota, am uitat sa le pun inapoi si am dus-o la spalat. Cand am scos-o...varza generala, erau toate becurile aprinse. Am lasat-o la uscat si si-a revenit la normal.

                Electrovenitilatorul nu stiu ce e ala...daca e termocupla (venitilatoru de la motor) atunci se poate sa ai o siguranta de 10 A arsa. Verifica la panoul de sub capota daca toate sigurantele de 10 A sunt bune(au culoare rosie).

                Motorul functioneaza normal chiar daca ti se aprinde electrovenilatorul ?
                Motorul nu merge, nu porneste! Dar acum revin cu amanunte: tot tabloul de sigurante si relee era practic imersat in apa. Se adunasera 2-3 litri in compartimentul din stanga opus bateriei. Tuburi de drenaj infundate. Probabil ca ceva inca era-n scurt cand se aprindea ventilatorul de la motor singur. Tot ce sper e sa nu se fi ars ceva. Acum am evacuat apa si am lasat-o fara curent sa se usuce. Revin.

                Comment


                • #9
                  Motorul nu porneste deoarece tabloul acela este plin cu apa.Asteapta sa se usuce,schmbi sigurantele arse si dupa ii dai o cheie! Stima! PS : nu te gandi la lucruri rele pana nu se usuca bine!

                  Comment


                  • #10
                    Am revenit: a pornit!
                    Doar ESP-ul nu functioneaza.
                    Morala: verificati periodic starea tuburilor de dren prin care se scurge apa! Daca se umple compartimentul sigurantelor si al releelor din stanga sus, aveti mari sanse sa innoptati acolo; se taie curentul la un scurt mai serios!! Frunzele si resturile de flori de tei fac foarte rau,infunda tuburile, aveti grija!

                    Comment


                    • #11
                      V-am spus, nu e problema ,va porni ! Cat despre ESP ,fiti fara grija si acesta isi va reveni ,incercati sa rotiti volanul maxim stanga dreapta ,apoi opriti motorul si reporniti-l si in ultima faza mai verificati si sigurantele de pe stanga bordului. Stima!

                      Comment


                      • #12
                        Isi va reveni si ESP`ul, la mine au ramas ESP`ul si SRS`ul aprinse...dar si-au revenit.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF