Salutari.
detin un w202 250 td.
problema este urmatoarea: in timpul mersului, ramane masina accelerata constant, chiar daca am ridicat piciorul de pe pedala de accel. (asemanator pilotului).
asta ar fi o simtoma.
o alta figura care oface masina, este ca atunci cand cald frana (dupa ce am debreiat), creste singura turatia pana la rosu.
singura metoda de a reduce turatia, este sa trec intr-o treapta inferioara, frana masinv, pana cand ajung sub 1000rotatii.
cand ajung putin sub 1000 de rotatii, apare fenomenul de "deblocare" a acceleratiei.
este ca si cum as calca pe frana , la o masina cu pilot.
chiar nu stiu care ar putea fi cauza.suspectez cititorul de pozitie al pedalei de accel.
are cineva cunostinta daca pe diagnoza, pot afla daca a luat-o pe aratura, acest traductor de pozitie?
multumesc anticipat!
detin un w202 250 td.
problema este urmatoarea: in timpul mersului, ramane masina accelerata constant, chiar daca am ridicat piciorul de pe pedala de accel. (asemanator pilotului).
asta ar fi o simtoma.
o alta figura care oface masina, este ca atunci cand cald frana (dupa ce am debreiat), creste singura turatia pana la rosu.
singura metoda de a reduce turatia, este sa trec intr-o treapta inferioara, frana masinv, pana cand ajung sub 1000rotatii.
cand ajung putin sub 1000 de rotatii, apare fenomenul de "deblocare" a acceleratiei.
este ca si cum as calca pe frana , la o masina cu pilot.
chiar nu stiu care ar putea fi cauza.suspectez cititorul de pozitie al pedalei de accel.
are cineva cunostinta daca pe diagnoza, pot afla daca a luat-o pe aratura, acest traductor de pozitie?
multumesc anticipat!
Comment