Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema AC w202 220D '95

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema AC w202 220D '95

    Am incarcat instalatia de AC cu freon,dar compresorul porneste 3-4 secunde si se deconecteaza.Am pus-o pe tester,si ami da eroare senzori temperaturi interioare,adica indica 14 grade.Unde sunt amplasati senzorii in discutie.
    Multumesc anticipat.

  • #2
    Va salut, unul dintre senzori care masoara temperatura din habitaclu (interiorul masinii) este situat sus in plafoniera langa oglinda retrovizoare.
    Celalat senzor se afla in bord undeva pe radiatorul de clima la ala e mai greu accesul.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

    Comment


    • #3
      Originally posted by Jacob View Post
      Va salut, unul dintre senzori care masoara temperatura din habitaclu (interiorul masinii) este situat sus in plafoniera langa oglinda retrovizoare.
      Celalat senzor se afla in bord undeva pe radiatorul de clima la ala e mai greu accesul.
      Asa este.I-am localizat pe amindoi si i-am probat.Totul OK.Totusi programul de diagnoza ami arata ca mai exista inca 2 senzori de temperatura,care ar indica +14 grade in masina si din acest motiv se deconecteaza compresorul.

      Comment


      • #4
        Nimeni nimic???

        Comment


        • #5
          Salut. Senzorii respectivi nu au legatura cu decuplarea sau cuplarea compresorului. Au legatura doar cu temperatura pe care o are aerul in momentul in care intra in masina. Daca e cald vine aer rece, daca e frig vine aer mai cald insa compresorul trebuie sa porneasca. Clima automata sau manuala? Trebuie sa masori daca iti vine tensiune constanta pe compresor. Daca da - ceea ce eu ma indoiesc ar putea fi defecta bobina din compresor. Alimentezi cu 12v compresorul si vezi daca asa porneste. Daca cupleaza mergi mai departe cu investigatia plecand de la compresor, senzor presiune ( in momentul in care scoti mufa ar trebui sa cupleze ventilatoarele din fata), prea mult freon in instalatie si ajungand pana la comanda aerului conditionat din masina ( eu cred ca de aici este problema). Cupleaza o singura data 3 secunde sau incearca sa cupleze de mai multe ori cate 3 secunde? Daca il alimentezi separat cu 12 v si face acelasi lucru ai compresorul defect.

          Comment


          • #6
            Originally posted by mdvpaul View Post
            Salut. Senzorii respectivi nu au legatura cu decuplarea sau cuplarea compresorului. Au legatura doar cu temperatura pe care o are aerul in momentul in care intra in masina. Daca e cald vine aer rece, daca e frig vine aer mai cald insa compresorul trebuie sa porneasca. Clima automata sau manuala? Trebuie sa masori daca iti vine tensiune constanta pe compresor. Daca da - ceea ce eu ma indoiesc ar putea fi defecta bobina din compresor. Alimentezi cu 12v compresorul si vezi daca asa porneste. Daca cupleaza mergi mai departe cu investigatia plecand de la compresor, senzor presiune ( in momentul in care scoti mufa ar trebui sa cupleze ventilatoarele din fata), prea mult freon in instalatie si ajungand pana la comanda aerului conditionat din masina ( eu cred ca de aici este problema). Cupleaza o singura data 3 secunde sau incearca sa cupleze de mai multe ori cate 3 secunde? Daca il alimentezi separat cu 12 v si face acelasi lucru ai compresorul defect.

            Am reincarcat instalatia,am verificat presiunea-totul OK.Am schimbat senzorul de presiune(fara nici o schimbare).Am schimbat senzorul din plafoniera.Am schimbat modulul de comanda din bord(cel cu 2 rotitze si 4 butoane).Am deconectat senzorul de sub volan si ami da pe tester -47 grade,cind al conectez indica +34 grade.Am pus compresorul pe direct;cupleaza si baga aer rece,creste presiunea in circuit.Dar nu-l pot lasa pe direct deoarece pot aparea alte probleme.Pe tester totul da OK,numai 2 senzori interiori indica +14 grade si nu reusesc sa-i localizez.Am deconectat si mufa de la senzorul de presiune,ventilatoarele pornesc normal.Un mecanic ami comenta ca ar trebui sa porneasca intr-o viteza mica si pe urma sa treaca pe viteza mare.Deci cu toate schimbarile compresorul cumpleaza 3 secunde dupa care se deconecteaza ,iar dupa ceva timp cupleaza iarasi 3 secunde si ciclul se repeta.Nu mai inteleg unde poate fi problema.

            Comment


            • #7
              Parerea mea este ca ai prea mult freon in instalatie sau ai ceva infundat pe instalatia respectiva. Nu are rost sa umbli la senzori - nu este de la ei.
              Am patit si eu acelasi lucru in urma cu 2 sau 3 ani. Cupla 3 secunde apoi decupla, incerca din nou sa cupleze compresorul 3 secunde decupla din nou. Am mers la cineva care are scule adevarate si mi-a spus in 2 minute ca am prea mult freon - a scos tot freonul si uleiul, a pus cat trebuie, a curatat instalatia, a spalat radiatorul si a mers perfect dupa. Apropo toate astea au inceput dupa ce am fost la cineva sa imi incarce instalatia cu freon - a pus mai mult decat trebuia insa el sustinea ca totul e ok si ca problema este din alta parte.
              Last edited by mdvpaul; 06-28-2011, 11:35 AM.

              Comment


              • #8
                Originally posted by mdvpaul View Post
                Parerea mea este ca ai prea mult freon in instalatie sau ai ceva infundat pe instalatia respectiva. Nu are rost sa umbli la senzori - nu este de la ei.
                Am patit si eu acelasi lucru in urma cu 2 sau 3 ani. Cupla 3 secunde apoi decupla, incerca din nou sa cupleze compresorul 3 secunde decupla din nou. Am mers la cineva care are scule adevarate si mi-a spus in 2 minute ca am prea mult freon - a scos tot freonul si uleiul, a pus cat trebuie, a curatat instalatia, a spalat radiatorul si a mers perfect dupa. Apropo toate astea au inceput dupa ce am fost la cineva sa imi incarce instalatia cu freon - a pus mai mult decat trebuia insa el sustinea ca totul e ok si ca problema este din alta parte.
                Ce inseamna "scule adevarate"??

                Comment


                • #9
                  Eu am avut aceeasi problema ca si tine - cel putin din descriere. Am fost la diversi meseriasi care se ocupau cu umplerea instalatiilor cu freon doar ca pe langa asta faceau si alte lucrari la masini - practic era vb de un service auto. Am cateva cunostinte despre cum are trebui sa functioneze o instalatie de aer conditionat si care sunt principiile acesteia numai ca atunci chiar nu intelegeam ce e defect - pentru ca practic nu era nimic defect dar compresorul nu pornea ( pornea 3 secunde apoi decupla, pornea din nou 3 secunde decupla din nou). Am plecat la apoi la un un service care se ocupa numai de aer conditionat la masini - nu mecanica, nu vopsitorie etc. Erau 2 ingineri acolo care in cateva minute mi-au spus care e defectul - radiatorul de la clima trebuia curatat ( au dat cu jet puternic de apa pe el ), au curatat instalatia cu ceva solutie si au pus freon atata cat era necesar. Despre scule nu pot sa iti spun mare lucru - in orice caz nu aratau ca incarcatorul clasic cu freon care il vezi la orice service ( principiul de functionare e acelasi) insa ei cred ca si intelegeau ce se intampla acolo nu doar apasau niste taste.

                  Comment


                  • #10
                    Era sa uit . Mi-au schimbat si filtrul dezumidificator ( sau uscator) - butelia de langa farul stang. Mi-au spus ca trebuie schimbat la 2 ani si al meu era cel din fabricatie astfel incat am noroc ca instalatia mai functioneaza si ca nu am compresorul defect.
                    O parare autorizata despre filtrul respectiv care sunt convins ca este schimbat de foarte putina lume mai jos:

                    In primul rand trebuie sa stim, ca exista doua tipuri de sisteme de aer conditionat. Unul are valva de expansiune termostatica, iar celalalt are valva cu orificiu fix (un fel de diuza). Daca este sistem cu valva termostatica, atunci sistemul va avea filtru dezumidificator, daca este sistem cu valva cu orificiu fix, atunci va avea filtru acumulator. w202 are sistem cu valva termostatica si filtru dezumidificator. Acest lucru este foarte important, pentru ca filtrele dezumidificatoare au un timp de viata de 2 ani, chiar daca niste ,,mesteri mecanici'' spun altceva. Fiecare autoturism are o pierdere anuala intre 5-20% indiferent daca este logan sau BMW seria 7. Deci la o pierdere de 20% sistemul AC este inca sanatos. Dar unde iese gaz si ulei, acolo intra aer si apa. Gazul refrigerant cand trece prin valva de expansiune evapora rapid ajungand la -26 grade. Se formeaza dop de gheata din apa din circuit, iar intr-o zi de vara calduroasa presiune poate creste pana la 18bari, sau chiar mai mult, daca ventilatorul nu reuseste sa reduca prin racire. In acest caz compresorul va hurui, iar motorul de la care compresorul ,,suge'' cca 5-6kw va creste si el turatia.

                    Comment


                    • #11
                      Eu am avut aceeasi problema ca si tine - cel putin din descriere. Am fost la diversi meseriasi care se ocupau cu umplerea instalatiilor cu freon doar ca pe langa asta faceau si alte lucrari la masini - practic era vb de un service auto. Am cateva cunostinte despre cum are trebui sa functioneze o instalatie de aer conditionat si care sunt principiile acesteia numai ca atunci chiar nu intelegeam ce e defect - pentru ca practic nu era nimic defect dar compresorul nu pornea ( pornea 3 secunde apoi decupla, pornea din nou 3 secunde decupla din nou). Am plecat la apoi la un un service care se ocupa numai de aer conditionat la masini - nu mecanica, nu vopsitorie etc. Erau 2 ingineri acolo care in cateva minute mi-au spus care e defectul - radiatorul de la clima trebuia curatat ( au dat cu jet puternic de apa pe el ), au curatat instalatia cu ceva solutie si au pus freon atata cat era necesar. Despre scule nu pot sa iti spun mare lucru - in orice caz nu aratau ca incarcatorul clasic cu freon care il vezi la orice service ( principiul de functionare e acelasi) insa ei cred ca si intelegeau ce se intampla acolo nu doar apasau niste taste.
                      Era sa uit . Mi-au schimbat si filtrul dezumidificator ( sau uscator) - butelia de langa farul stang. Mi-au spus ca trebuie schimbat la 2 ani si al meu era cel din fabricatie astfel incat am noroc ca instalatia mai functioneaza si ca nu am compresorul defect.
                      O parare autorizata despre filtrul respectiv care sunt convins ca este schimbat de foarte putina lume mai jos:

                      In primul rand trebuie sa stim, ca exista doua tipuri de sisteme de aer conditionat. Unul are valva de expansiune termostatica, iar celalalt are valva cu orificiu fix (un fel de diuza). Daca este sistem cu valva termostatica, atunci sistemul va avea filtru dezumidificator, daca este sistem cu valva cu orificiu fix, atunci va avea filtru acumulator. w202 are sistem cu valva termostatica si filtru dezumidificator. Acest lucru este foarte important, pentru ca filtrele dezumidificatoare au un timp de viata de 2 ani, chiar daca niste ,,mesteri mecanici'' spun altceva. Fiecare autoturism are o pierdere anuala intre 5-20% indiferent daca este logan sau BMW seria 7. Deci la o pierdere de 20% sistemul AC este inca sanatos. Dar unde iese gaz si ulei, acolo intra aer si apa. Gazul refrigerant cand trece prin valva de expansiune evapora rapid ajungand la -26 grade. Se formeaza dop de gheata din apa din circuit, iar intr-o zi de vara calduroasa presiune poate creste pana la 18bari, sau chiar mai mult, daca ventilatorul nu reuseste sa reduca prin racire. In acest caz compresorul va hurui, iar motorul de la care compresorul ,,suge'' cca 5-6kw va creste si el turatia.

                      Multumesc mult!Foarte bine explicat!Acum,cel putin,stiu ce am de facut.Nu cred ca prin zona Sucevei exista vreun atelier care sa se dedice exclusiv instalatiilor de aer conditionat auto,asa ca voi incerca chiar eu sa-l remediez.Poate ati amintesti ce solutie au folosit ptr curatarea instalatiei si care e cantitatea optima de freon ptr Mercedes w202.Ce presiune ar trebui sa aiba in instalatia primara?
                      Un salut

                      Comment


                      • #12
                        Ce posibilitati am ,in RO,sa cumpar filtrul dezumidificator ptr w202?

                        Comment


                        • #13
                          Se gaseste la orice magazin de piese.Nu e un OZN filtrul.Dar asa este , si eu cand am vrut sa il schimb si le-am explicat motivul se uitau la mine ca la un prost care nu stie ce si cum e cu o instalatie de A/C.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Amadeus34 View Post
                            Ce posibilitati am ,in RO,sa cumpar filtrul dezumidificator ptr w202?
                            Am vrut eu sa-l cumpar luna trecuta de la autokarma.ro si era destul de ieftin....parca pana in 200 ron..( nu original)vezi ca au un program de cautat piese.....cat sa-ti carpesti masina pana iei ceva original....merge

                            Comment


                            • #15
                              Multumesc mult!Foarte bine explicat!Acum,cel putin,stiu ce am de facut.Nu cred ca prin zona Sucevei exista vreun atelier care sa se dedice exclusiv instalatiilor de aer conditionat auto,asa ca voi incerca chiar eu sa-l remediez.Poate ati amintesti ce solutie au folosit ptr curatarea instalatiei si care e cantitatea optima de freon ptr Mercedes w202.Ce presiune ar trebui sa aiba in instalatia primara?
                              Un salut[/QUOTE]

                              Eu am fost la Cluj cu ea. Nu stiu cu ce au curatat instalatia...Radiatorul cu jet puternic de apa. Nu stiu cantitatea de freon sau presiunea insa nu sunt foarte sigur ca vei putea sa te descurci singur. Filtrul dezumidificator trebuie montat in maxim 10 minute de la desfacerea dopului. Daca nu se va umple de apa si se poate arunca.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF