2008 , 57 000 km , reali .
am mers ceva timp fara tublulatura de la carcasa filtru aer . cred ca a tras mereu aer cald , si ceva s a intamplat .
motorul merge normal . dar uneori la accelerare da n nas , iar alteori la mers constant cu 1800-2000 rot pe minut , are o galopare .
alta problema , sau poate aceiasi cauza sa aive , e ca normal trebuie sa stea relantiul pe la 800 rot / min iar cand calc ambreiajul sa se duca in 900 rot / min , dar la mine nu face mereu asta . uneori da , uneori nu . cand din sarcina o las la relanti , fluctueaza putin relanti ul , si se simte si o trepidatie .
o idee ?
am mers ceva timp fara tublulatura de la carcasa filtru aer . cred ca a tras mereu aer cald , si ceva s a intamplat .
motorul merge normal . dar uneori la accelerare da n nas , iar alteori la mers constant cu 1800-2000 rot pe minut , are o galopare .
alta problema , sau poate aceiasi cauza sa aive , e ca normal trebuie sa stea relantiul pe la 800 rot / min iar cand calc ambreiajul sa se duca in 900 rot / min , dar la mine nu face mereu asta . uneori da , uneori nu . cand din sarcina o las la relanti , fluctueaza putin relanti ul , si se simte si o trepidatie .
o idee ?
Comment