Salut,
La mine socurile sunt in toate treptele, de cand am masina am tot studiat fenomenul si nu i-am gasit solutionare, ideea este ca se simte ca si cum asi avea un cuplu pe cutie mai mare de cat normalul masinii, socurile se simt daca schimb din 1-a in a 2-a trecut de 2000 ture etc, se simtca si cum intreg motorul-cardan-diferential merg inainte si inapoi(nu pot exprima in cuvinte cum se simte), si aceste socuri se simt doar cand las ambreajul brusc, daca las ambreajul o idee mai incet este foarte ok, daca las ambreajul brusc si accelerez in blana nu se mai simte efectul de (inainte-inapoi a ansamblului motor) sa spun asa ci se simte un soc relativ nu prea pronuntat, nu este un sunet de metal!
Ok sunt sigur ca nu prea ati inteles dar eu am verificat, cardan-cutie-rulment intermediar cardan, grup, bucse directie fata spate, suporti motor tot trenul de rulare si nu am descoperit nici o problema in acest sens, cu cine am discutat mi-a spus ca este normal la diesel datorita cuplului mai mare sa resimti acele socuri, dar m-am uitat pe o schema si am vazut ca sub motor defapt intre suport motor stanga si sasiu exista un amortizor, dar doar pentru motoare mai mari din cate am inteles din schema, nu era trecut si 2000 diesel, pe sasiu nu am locul de prindere al acelui amortizor si am concluzionat ca nu trebuie sa aibe, exista asa ceva, acest amortizor???????
De 2 ani masina am invatat sa o conduc mai bland din ambreaj si pana acum merge impecabil, cutia masinii este pentru motorul meu dupa serie la fel si grupul, deci acestea se exclud din ecuatie.
ps am verificat si amortizorul pompei de motorina este ok, in a 4-a dupa cum spunea un coleg mai sus daca iau piciorul brusc si accelerez totul este normal, fara socuri fara nimic!!..
La mine socurile sunt in toate treptele, de cand am masina am tot studiat fenomenul si nu i-am gasit solutionare, ideea este ca se simte ca si cum asi avea un cuplu pe cutie mai mare de cat normalul masinii, socurile se simt daca schimb din 1-a in a 2-a trecut de 2000 ture etc, se simtca si cum intreg motorul-cardan-diferential merg inainte si inapoi(nu pot exprima in cuvinte cum se simte), si aceste socuri se simt doar cand las ambreajul brusc, daca las ambreajul o idee mai incet este foarte ok, daca las ambreajul brusc si accelerez in blana nu se mai simte efectul de (inainte-inapoi a ansamblului motor) sa spun asa ci se simte un soc relativ nu prea pronuntat, nu este un sunet de metal!
Ok sunt sigur ca nu prea ati inteles dar eu am verificat, cardan-cutie-rulment intermediar cardan, grup, bucse directie fata spate, suporti motor tot trenul de rulare si nu am descoperit nici o problema in acest sens, cu cine am discutat mi-a spus ca este normal la diesel datorita cuplului mai mare sa resimti acele socuri, dar m-am uitat pe o schema si am vazut ca sub motor defapt intre suport motor stanga si sasiu exista un amortizor, dar doar pentru motoare mai mari din cate am inteles din schema, nu era trecut si 2000 diesel, pe sasiu nu am locul de prindere al acelui amortizor si am concluzionat ca nu trebuie sa aibe, exista asa ceva, acest amortizor???????
De 2 ani masina am invatat sa o conduc mai bland din ambreaj si pana acum merge impecabil, cutia masinii este pentru motorul meu dupa serie la fel si grupul, deci acestea se exclud din ecuatie.
ps am verificat si amortizorul pompei de motorina este ok, in a 4-a dupa cum spunea un coleg mai sus daca iau piciorul brusc si accelerez totul este normal, fara socuri fara nimic!!..
Comment