Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

se incalzeste motoru cand dau drumu la clima e normal?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • se incalzeste motoru cand dau drumu la clima e normal?

    Salutare tuturor! As vrea sa stiu de ce se incalzeste motoru mai mult de 85 90 de grade cand dau drumu la clima si este normal sa nu mearga incontinuu ventilatoarele din fata radiatorului? ele pornesc si merg cam 30 de secunde si se opresc,dupa 2min iara pornesc Masina este un c-klass din 95 motor de 2,5l ...ajutatima va rog cu ceva sfaturi !!

  • #2
    Bine inteles ca merge totul normal. Va faceti probleme degeaba.
    Technica care se afla pe masina dumneavoastra din 95/se gaseste la ceilalti fabricanti europeni deabia dupa 2003 in sus.
    Originally posted by Victor123 View Post
    Salutare tuturor! As vrea sa stiu de ce se incalzeste motoru mai mult de 85 90 de grade cand dau drumu la clima si este normal sa nu mearga incontinuu ventilatoarele din fata radiatorului? ele pornesc si merg cam 30 de secunde si se opresc,dupa 2min iara pornesc Masina este un c-klass din 95 motor de 2,5l ...ajutatima va rog cu ceva sfaturi !!

    Comment


    • #3
      Nu vreav sa zic vreo tampenie ,dar am patit cu o Honda aceas treaba ...era radiatorul murdar in cazul meu. Mult noroc.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Mercedes-cdi View Post
        Bine inteles ca merge totul normal. Va faceti probleme degeaba.
        Technica care se afla pe masina dumneavoastra din 95/se gaseste la ceilalti fabricanti europeni deabia dupa 2003 in sus.
        Va multumesc pentru raspuns !! toate cele bune!

        Comment


        • #5
          Salut

          Originally posted by Victor123 View Post
          Salutare tuturor! As vrea sa stiu de ce se incalzeste motoru mai mult de 85 90 de grade cand dau drumu la clima si este normal sa nu mearga incontinuu ventilatoarele din fata radiatorului? ele pornesc si merg cam 30 de secunde si se opresc,dupa 2min iara pornesc Masina este un c-klass din 95 motor de 2,5l ...ajutatima va rog cu ceva sfaturi !!
          E normal sa porneasca ventilatoarele intermitent, nu e normal sa.ti creasca temperatura peste nivelul normal. Ai fie infundate celulele radiatorului cu mizerie, fie nu.ti functioneaza corect termostatul.

          Comment


          • #6
            Originally posted by dialiv View Post
            E normal sa porneasca ventilatoarele intermitent, nu e normal sa.ti creasca temperatura peste nivelul normal. Ai fie infundate celulele radiatorului cu mizerie, fie nu.ti functioneaza corect termostatul.
            eu nu styu sigur cam la ce temp urca ca este scris aia cu 80 si dupaia e cu linie si ultima e 120 mie imi sta la linia aia de dupa 80 cam cat ar fi aia?

            Comment


            • #7
              Originally posted by dialiv View Post
              E normal sa porneasca ventilatoarele intermitent, nu e normal sa.ti creasca temperatura peste nivelul normal. Ai fie infundate celulele radiatorului cu mizerie, fie nu.ti functioneaza corect termostatul.
              Si cu siguranta incepe sa te lase si vasco-cuplajul. Cand este calda masina poti sa invarti elicea oarecum cu usurinta? daca da, aici ai o problema. Ca rezolvare pe vascocupla gasesti o tablita. Ia o surubelnita si incearca sa o ''cracanezi'' putin. O sa mearga mult mai bine. Nu rezolva problema dar i-ti da ceva ragaz sa cauti piese.....

              Comment


              • #8
                Originally posted by pacaliciosu View Post
                Si cu siguranta incepe sa te lase si vasco-cuplajul. Cand este calda masina poti sa invarti elicea oarecum cu usurinta? daca da, aici ai o problema. Ca rezolvare pe vascocupla gasesti o tablita. Ia o surubelnita si incearca sa o ''cracanezi'' putin. O sa mearga mult mai bine. Nu rezolva problema dar i-ti da ceva ragaz sa cauti piese.....
                am invartit de elice si se invarte greu nu chiar usor,intampina o usoara rezistenta

                Comment


                • #9
                  La drum intains..daca mergi constant cu 70-100 sta acul sub linia de 80 sau lipita?
                  Daca sta atunci cu siguranta in proportie de 90% este vascocupla.
                  Daca nu trebuie sa mai sapi ...incepand de la o simpla schimbare de apa ( daca o vezi plina de rugina ) si spalare de instalatie de racire ,terminand cu termocupla sau chiar cu o proasta functionare a indicatorului.
                  Daca nu-ti rezulta cu nimic, ia o sonda de temperatura( gasesti pe aparatele de masura de 20 ron din targ ) si fa o comparatie cu ce indica la bord .( personal am avut 2 cazuri de indicare defectuoasa la un polo si la o vectra )
                  Evident ...cauze pot fi mai multe si mai complexe dar acestea presupun eu ca sunt cele mai des intalnite )
                  Am uitat...curea accesorii slaba sau pompa de apa foarte uzata
                  Oricum , din ceea ce am spus mai sus...nimic nu depaseste 300 ron si nu necesita service specializat.
                  Daca este altceva...ghinionul tau...
                  Last edited by pacaliciosu; 06-29-2011, 22:37 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Si am uitat...presupun ca tu nu ai umblat la sistemul de comanda al compresorului, da ca sa faci o analogie doar, la un voyager, la un drum lung,am pus compresorul pe direct ...si tot la fel am patit...a inceput sa creasca temperatura .....
                    Daca setezi sa zicem temperatura la 20 grade, odata ce a ajuns la aceasta temperatura in habitaclu, compresorul se opreste automat .....si porneste de indata ce simte calculatorul ca sa schimbat temperatura......vezi daca in modul auto se opreste compresorul din cand in cand .....pentru ca poate fi o dereglare de senzori.( oglinda, radiator din bord, ...etc ).....este ceva subiectiv(tine de interpretarea ta) dar poti sa te legi de defect....
                    si cel mai simplu vezi daca ai gheata pe undeva pe conducte .
                    Last edited by pacaliciosu; 06-29-2011, 22:59 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by pacaliciosu View Post
                      Si am uitat...presupun ca tu nu ai umblat la sistemul de comanda al compresorului, da ca sa faci o analogie doar, la un voyager, la un drum lung,am pus compresorul pe direct ...si tot la fel am patit...a inceput sa creasca temperatura .....
                      Daca setezi sa zicem temperatura la 20 grade, odata ce a ajuns la aceasta temperatura in habitaclu, compresorul se opreste automat .....si porneste de indata ce simte calculatorul ca sa schimbat temperatura......vezi daca in modul auto se opreste compresorul din cand in cand .....pentru ca poate fi o dereglare de senzori.( oglinda, radiator din bord, ...etc ).....este ceva subiectiv(tine de interpretarea ta) dar poti sa te legi de defect....
                      si cel mai simplu vezi daca ai gheata pe undeva pe conducte .
                      La cureaua de accesorii nu are ce sa fie e noua,de cand am luat masina din germania mai mult de 80-85 de grade nu mia aratat in bord numai cand dau drumu la clima mi se ridica acu la 90,am sa ma duc la un specialist sa intreb ce ar fi de facut, aaaa si am uitat sa precizez ca atunci cand merg cu masina la drum lung primavara , nu sunt caldurile lu naiba dar imi ard aripiile de nu poti pune mana pe ele ma gandesc ca si asa poti sa iti dai seama daca indica bine temp in bord.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Victor123 View Post
                        La cureaua de accesorii nu are ce sa fie e noua,de cand am luat masina din germania mai mult de 80-85 de grade nu mia aratat in bord numai cand dau drumu la clima mi se ridica acu la 90,am sa ma duc la un specialist sa intreb ce ar fi de facut, aaaa si am uitat sa precizez ca atunci cand merg cu masina la drum lung primavara , nu sunt caldurile lu naiba dar imi ard aripiile de nu poti pune mana pe ele ma gandesc ca si asa poti sa iti dai seama daca indica bine temp in bord.
                        Am uitat sa zic ca nu e cu clima automata e deaia cu rotite nu ceas digital.

                        Comment


                        • #13
                          Scriu si eu aici ca e legat tot de racire si vin cu o intrebare.

                          La w202-ul meu pe benzina imi creste temperatura la motor, intai mi-a explodat vasul de expansiune de pe radiator, am inteles ca busonul de la vas e consumabil si am nevoie sa cumpar unul nou la 3-4 ani, i-am luat un vas l-am montat pe radiator si i-am pus bushonul nou, l-am umplut cu apa (nu i-am pus inca antigel si daca tot am ajuns aici v-as ruga sa-mi recomandati unul). Acum imi creste temperatura la motor in continuare daca am viteza ramane pe la 80 cand e cald afara, daca merg mai incet imi ajunge la ~100. Am vazut ca in furtunele ce unesc motorul cu radiatorul sunt tensionate, pline de presiune care nu stiu daca este eliberata de bushonul ala de pe vasul de expansiune.
                          m-am uitat la ulei si nu are apa si nici in vasul de expansiune nu e ulei.
                          cam astea sunt toate datele pe care le detin momentan, o sa merg si la un service in curand, dar imi doresc si cateva sfaturi.
                          Va multumesc

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by kipha View Post
                            Scriu si eu aici ca e legat tot de racire si vin cu o intrebare.

                            La w202-ul meu pe benzina imi creste temperatura la motor, intai mi-a explodat vasul de expansiune de pe radiator, am inteles ca busonul de la vas e consumabil si am nevoie sa cumpar unul nou la 3-4 ani, i-am luat un vas l-am montat pe radiator si i-am pus bushonul nou, l-am umplut cu apa (nu i-am pus inca antigel si daca tot am ajuns aici v-as ruga sa-mi recomandati unul). Acum imi creste temperatura la motor in continuare daca am viteza ramane pe la 80 cand e cald afara, daca merg mai incet imi ajunge la ~100. Am vazut ca in furtunele ce unesc motorul cu radiatorul sunt tensionate, pline de presiune care nu stiu daca este eliberata de bushonul ala de pe vasul de expansiune.
                            m-am uitat la ulei si nu are apa si nici in vasul de expansiune nu e ulei.
                            cam astea sunt toate datele pe care le detin momentan, o sa merg si la un service in curand, dar imi doresc si cateva sfaturi.
                            Va multumesc
                            Cel mai probabil vasco-cupla....citeste tot topicul de la inceput....

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF