Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Navigatie pe W203

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Navigatie pe W203

    Dupa multe peripetii am reusit sa adaptez o navigatie Comand APS 2.0 (cred) Harman Becker BE 6096 luata de pe un w203 din 2005 pe fierul meu, w203 din 2001. Spun dupa multe peripetii pentru ca a trebuit sa tai in doua mahonul, a trebuit sa imi scot singur din dezmembrari o antena gps, etc. Nelamuririle mele sunt urmatoarele: din cate am inteles, nu vede decat cd-uri audio, desi navigatia este pe dvd dar in acelasi slot. Exista cumva posibilitatea sa o fac sa imi citeasca si dvd-uri sau filme? Am incercat in zadar sa gasesc o schema cu mufele din spate sa vad exact care cum sunt pinii, deoarece nu am reusit sa o fac sa imi mearga comenzile pe volan.
    Rog pe cineva care are asa ceva pe masina sa imi mai spuna si mie cate ceva despre aceasta unitate, ce module imi trebuiesc, si ce posibilitati are ea fara aceste module si eventual un manual de utilizare pentru ca nu am gasit nimic cat e netul de mare.
    Navigatia este ca cea din poza, dar inca nu am apucat sa fac poza la masina mea.
    Attached Files
    Last edited by haddess; 05-20-2011, 22:18 PM.
    Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

  • #2
    Eventual o vinzi , ca sunt scumpe cele originale si iti cuperi una de genul http://edotec.ro/produse-multimedia-...uchscreen-old/ , care este garantata ca merge plug and play, fara sa mai faci alte modificari masinii. Bafta incontinuare
    Hitler lebt durch Mercedes-Benz

    Comment


    • #3
      Exact lucrul acesta urmaresc si eu sa il fac, un swap de navi+clima+butoanele de sus de la incalzirea in scaune si etc impreuna cu toata rama de la modelul facelift. Nu ai facut poze din momentele instalarii? Pentru ca din ceea ce am citit de pe forumurile straine mai e de taiat pe la bord sa intre totul.

      Comment


      • #4
        Asa ma gandeam si eu, dar pe praful asta nu stiu cine o vrea sa o ia. Pana una-alta incerc sa ma dumiresc ce poate asta.

        Originally posted by totel View Post
        Exact lucrul acesta urmaresc si eu sa il fac, un swap de navi+clima+butoanele de sus de la incalzirea in scaune si etc impreuna cu toata rama de la modelul facelift. Nu ai facut poze din momentele instalarii? Pentru ca din ceea ce am citit de pe forumurile straine mai e de taiat pe la bord sa intre totul.
        De taiat nu am mai taiat nimic in afara de mahon si doua ghidaje din plastic din spatele lui care nu dadeau voie navigatiei sa intre "la ras". Eu nu am vrut sa investesc prea mult, deoarece blocul de comenzi de sus trebuia sa il gasesc cu aceleasi optiuni ca ale mele (deblocare diferential, senzor de miscare interior, esp off si tetiere rabatabile), si mi-ar fi parut rau si de consola de clima, ca e aia cu display si nu ma incanta cea cu rotite, chiar daca e de facelift. Oricum, nu as fi facut asta daca navigatia nu mi-ar fi dat-o "aproape de pomana" cineva care a pus aftermarket. Adica daca as fi cumparat-o la pretul pietei de 5-600 euro, as fi luat-o pe cea de la EDOTEK care macar era dedicata si intra direct fara alte modificari.

        Total de acord ca nu citeste decat audio, dar daca navigatia merge pe dvd, nu vad de ce nu s-ar rezolva sa citeasca si mp3 care practic este un audio comprimat de 10 ori, iar printr-un firmware modificat s-ar putea face ca procesorul sa poata decomprima melodiile. Si dvd de ce nu ar citi devreme ce navigatia e scrisa pe dvd? Cred ca toate aceste limitari sunt din firmware, pentru a nu incarca prea mult procesorul.

        Boxele le-am legat direct in navi, fara a mai trece prin statie si se aude la fel de bine ca inainte. Magazie de cd nu vreau sa ii pun, pentru faptul ca daca stau sa cumpar toate tarasheniile, ajung la suma cu care imi iau Dinavin-ul si care vede de toate. Pe mine m-ar interesa ce pot face doar cu ea. A facut cineva update de software? Din cate am vazut pe net se poate face cu un soft mai nou dar original, nemodificat, si nu stiu exact ce imbunatatiri aduce aceasta versiune in afara de faptul ca nu iti mai da acces la meniul de service sa poti activa dvd in mers fara tester.
        Last edited by mircea600sel; 04-30-2012, 14:00 PM.
        Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

        Comment


        • #5
          Salut Haddess
          Cred ca ai avut ceva de munca la montare,mai ales ca pentru sunet la comand 2.0 iti mai trebuie si instalatia optica plus statia care este separat montata in portbagaj,plus ca daca vrei ca sistemul sa functioneze ca cel de fabrica ai nevoie si de tubul de bas original si cel din centru fata.
          Dvd film nu citeste modelul de pe w203 numai audio in schimb magazia de cd citeste Mp3.
          Eu unul am avut sistem Harman &Kardon cu comand aps Ntg 2.0 si am renuntat la el pentru Dynavin care citeste orce fel de fisier,film muzica,tv navigatie Igo camera de mers inapoi si mai are si internet.

          Comment


          • #6
            Da teoretic sunt total de acord cu tine,practic e mai greu crede-ma inainte sa renunt la comand 2.0 am incercat si eu toate variantele de a citi dvd,inclusiv am modificat logoul de start,cu starul nu merge si in rest nu am gasit nimic pe net.
            Daca reusesti sa i faci ceva sa ne anunti si pe noi si spor la mesterit pe mine unul m-a facut cu nervi pana am renuntat la el.

            Comment


            • #7
              Dupa multe cautari si dupa ce am aflat ca nu se prea poate pune tv digital pe naviul original, mi-am luat o navigatie dedicata... bine, nu la pretul de pe site, ca nu includea tv digital sau camera pt spate...

              Nu am avut nicio problema si o am deja de un an
              Se potriveste perfect in bord si niciun prieten nu s-a prins ca nu e cea originala.

              Comment


              • #8
                Daca vrei sa o vinzi da un semn!

                Comment


                • #9
                  Va salut ,daca mai aveti Comand-ul acela (Comand APS Harman Becker BE 6096) cu ecran mare, as vrea sa stiu daca il vindeti si cat doriti pe el. Multumesc.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by haddess View Post
                    Dupa multe peripetii am reusit sa adaptez o navigatie Comand APS 2.0 (cred) Harman Becker BE 6096 luata de pe un w203 din 2005 pe fierul meu, w203 din 2001. Spun dupa multe peripetii pentru ca a trebuit sa tai in doua mahonul, a trebuit sa imi scot singur din dezmembrari o antena gps, etc. Nelamuririle mele sunt urmatoarele: din cate am inteles, nu vede decat cd-uri audio, desi navigatia este pe dvd dar in acelasi slot. Exista cumva posibilitatea sa o fac sa imi citeasca si dvd-uri sau filme? Am incercat in zadar sa gasesc o schema cu mufele din spate sa vad exact care cum sunt pinii, deoarece nu am reusit sa o fac sa imi mearga comenzile pe volan.
                    Rog pe cineva care are asa ceva pe masina sa imi mai spuna si mie cate ceva despre aceasta unitate, ce module imi trebuiesc, si ce posibilitati are ea fara aceste module si eventual un manual de utilizare pentru ca nu am gasit nimic cat e netul de mare.
                    Navigatia este ca cea din poza, dar inca nu am apucat sa fac poza la masina mea.
                    ... editat
                    Sa iei dupa un mercedes cu MOST sa pui pe al tau??
                    Este diferit!
                    Sa vezi DVD si filme, daca suport hardware, o codifici din software.. insa mai ai de lucrat ca sa reusesti sa adaptezi un MOST la masina ta, insa TOTUL ESTE POSIBIL! Da poze si te ajut.
                    Last edited by cutaresku; 04-29-2012, 09:10 AM.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by w203 View Post
                      ... editat
                      Sa iei dupa un mercedes cu MOST sa pui pe al tau??
                      Este diferit!
                      Sa vezi DVD si filme, daca suport hardware, o codifici din software.. insa mai ai de lucrat ca sa reusesti sa adaptezi un MOST la masina ta, insa TOTUL ESTE POSIBIL! Da poze si te ajut.
                      Nu e diferit deloc in ceea ce priveste partea audio. Pur si simplu o pui in locul casetofonului vechi, refaci legaturile masinii conform schemei aparatului si merge, la fel ca la orice amarat de player aftermarket. Complicatiile au aparut la montajul fizic in locasul vechi si la faptul ca a trebuit sa tai mahonul mare care inconjura casetofonul vechi deoarece la facelift difera. De fapt, lucrul facut de mine este o adaptare. Daca vreau lucrare facelift original, trebuie sa schimb toata consola de bord: panoul de comanda de deasupra playerului, comanda de clima de sub el, precum si instrument clusterul. Toare 3 se pot inlocui fara probleme cu cele de facelift, iar instrument clusterul va afisa si melodiile pe display. Deocamdata sunt extrem de multumit asa cum e acum. Pe viitor poate voi continua upgrade-ul. Asta a fost un experiment pentru mine, dar imi place cum a iesit, si astfel raspund si colegilor care erau interesati sa o cumpere, ca DEOCAMDATA nu e de vanzare si oricum nu as sti cat sa cer pentru ca la reprezentanta bate spre o mie de euro din cate am inteles, iar o chinezarie e 600 de euro, ce-i drept - ambele noi, deci poate depinde si de oferta. Singura chestie care ma enerveaza e ca am gasit sa cumpar toate partile de facelift pe care trebuie sa le schimb mai putin panoul de control clima, care la mine este cel digital (numit oficial luxury climate control), cu comanda pentru filtru de carbune activ pentru zone poluate. Pe asta de facelift nu il gasesc decat in versiunea cu butoane, care nu are decat un reglaj de directionare a aerului general (nu separat pt sofer si pasager) si nici buton de activare filtru cu carbune. La reprezentanta nu vreau sa stiu cat costa, ca nu degeaba se cheama "luxury".
                      Dupa ce termin cu toate astea o sa mai trebuiasca sincronizat din Star bordul cu Comandul, rescrisa noua configuratie autio in inelul MOST sau D2B ( STRUTOCAMILA) si cam asta ar fi faceliftul audio.
                      Pot sa va spun insa ca am reusit cu o cheltuiala de vre-o ZERO lei sa imi fac singur si cablul adaptor pentru AUXILIAR (in torpedo) ca aveam masina plina de cd-uri audio. Acum e alta viata cu telefonul conectat.
                      Pentru DVD si filme am ajuns la concluzia ca cel mai rentabil e un player extern conectat la intrarea video a Comandului. De upgradat la el nu ai ce.
                      Iar de lucrat nu ai ce sa lucrezi sa faci trecerea de la D2B la MOST. Practic ele sunt aceleasi ca si fibra optica, doar ca la MOST au venit cu semnal electric de wake-up, care la D2B era tot optic. In cazul in care la D2B o componenta nu se trezea prin semnal optic intrerupea tot inelul. Acum wake-up fiind electric, daca o componenta nu se trezeste, va fi izolata de inel fara sa afecteze pe celelalte. Cam asta e diferenta intre ele.
                      Last edited by haddess; 04-29-2012, 11:28 AM.
                      Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                      Comment


                      • #12
                        Zici ca nu este diferit asa???

                        Are COMAND and COMAND-APS very different?

                        Yes. COMAND uses a different fibre-optic system, and a complete different architecture in the car. COMAND uses the D2B system, COMAND-APS uses MOST. In D2B, COMAND is the master system. In MOST, there is an Audio-Gateway that seems to control everything. COMAND-APS uses DVD for maps, whereas COMAND uses CDRoms.




                        COMAND 2.0 = CD based COMAND (D2B) ... MY2005
                        NTG2 = DVD COMAND (MOST) MY2005-MY2008



                        Mi se par diferite sau gresesc??

                        Banuiesc ca ideea ta era asta, corect?

                        Sper sa reusesti sa faci asa, e misto.
                        Attached Files
                        Last edited by cutaresku; 04-30-2012, 08:47 AM.

                        Comment


                        • #13
                          Offf... Dupa cum vad ca te-ai informat ma gandesc ca stii si faptul ca cel care a facut upgrade-ul din poze nu a avut nici o problema legata de diferente intre D2B si MOST. Diferentele sunt mai mult de viteza de transmisie a semnalului, nicidecum de compatibilitate:
                          Advantages of MOST Over D2B
                          • Reduced development cost due to communication standard for
                          multiple manufacturers
                          • Multiple manufacturers able to supply components
                          • Faster transmission of data, with even higher rates possible (see chart)
                          • More devices possible (see chart)
                          • Reduced possibility of complete failure:
                          - additional wake-up method
                          - failure mode in MOST components (watchdog function)
                          • Longer fiber optic cable length possible
                          In practica nu este nici o diferenta.
                          Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by haddess View Post
                            Offf... Dupa cum vad ca te-ai informat ma gandesc ca stii si faptul ca cel care a facut upgrade-ul din poze nu a avut nici o problema legata de diferente intre D2B si MOST. Diferentele sunt mai mult de viteza de transmisie a semnalului, nicidecum de compatibilitate:
                            Advantages of MOST Over D2B
                            • Reduced development cost due to communication standard for
                            multiple manufacturers
                            • Multiple manufacturers able to supply components
                            • Faster transmission of data, with even higher rates possible (see chart)
                            • More devices possible (see chart)
                            • Reduced possibility of complete failure:
                            - additional wake-up method
                            - failure mode in MOST components (watchdog function)
                            • Longer fiber optic cable length possible
                            In practica nu este nici o diferenta.
                            Nu m-am informat, doar ca am demontat si montat vreo cateva, nimic altceva.


                            Nu mai da quote unui post imediat precedent.
                            Vad ca toate posturile tale cam necesita editare, vrei totusi sa schimbi ceva?


                            Daca vrei sa ajuti, fa-o dezinteresat si nu ironic.
                            Last edited by cutaresku; 04-30-2012, 22:59 PM.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by w203 View Post
                              Nu m-am informat, doar ca am demontat si montat vreo cateva, nimic altceva.


                              Nu mai da quote unui post imediat precedent.
                              Vad ca toate posturile tale cam necesita editare, vrei totusi sa schimbi ceva?


                              Daca vrei sa ajuti, fa-o dezinteresat si nu ironic.
                              Draga cutaresku, eu o fac dezinteresat.. insa nu-mi place ca "cineva" care face si el ceva, crede ca a descoperit AMERICA, apoi o face pe VITEAZUL.. sa ma ia peste picior..
                              Ptr. (pentru) ca in momentul in care incepi sa descoperi si sa inveti mult lucruri la un moment dat iti dai seama ca stii foarte putin sau nimic..

                              Asa ca daca NU va place comportamentul meu domnule cutaresku, ma puteti sterge dupa acest forum, insa nu vreau sa FIU luat la misto..

                              Have a nice day..
                              Last edited by cutaresku; 05-02-2012, 20:13 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF