Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

accelerare 0-200 km/h

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • accelerare 0-200 km/h

    Am si eu o intrebare, ieri m-am aflat pe un drum mai bunicel si m-am gandit sa incerc si eu masina sa vad cum se duce. Am vazut ca pana la 160 se duce destul de bine, vitezele le-am schimbat nu foarte sportiv, am observat ca de la 160 se ducea destul de greu acul, nici nu am avut drum sa o tin constant calcata, e ceva normal de la 160 sa greasca asa greu ?
    MERCEDES-BENZ C180-W202

  • #2
    Te salut, eu zic ca ceva nu e in regula la tine.
    Am condus un C-180, si pot spune ca am atins lejer 180 fara nici o problema, si la viteza asta daca apasam pedala de acceleratie simteai ca mai trage bine.
    Cu treapta a 3-a am ajuns lejer la 120km/h.
    Dar sa vedem ce zic si ceilalti colegi care au mer cu viteze din astea.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

    Comment


    • #3
      La mine, pana la 170-180 trage bine. Dupa 180 ...cred ca-i trebuie 2 minute sa atinga 205 (atat i-am dat eu, probabil s-ar fi dus in 210-215, dar la anul ) )
      Mercedes-Benz C180 Elegance

      Just like he said..."Now go home and get your f****n' shinebox !

      Comment


      • #4
        Salut si eu am aceiasi masina doar ca are cutie automata
        Nu cred sa ai o problema e normal sa se duca mai greu dupa 160 tinand cont de greutatea masini si de uzura motorului, depinde si cate persoane erati in masina are 120 cai si viteza maxina 193 nu e masina sport
        Eu la mine iam dat 190 di de la 170 nu mai urca repede 2 persone in masina fara bagaje fara vant din fata si mai mergea pana pe la 205 zic eu da greu
        Daca masina merge normal eu zic sa nu iti faci probleme.

        Comment


        • #5
          Pai dupa cum am spus, vitezele nu le-am schimbat sportiv, in viteza a 3-a i-am dat vre-o 60-70, in a 4-a vre-o 120-140, in a 5-a am calcat-o aproape de blana iar apoi dupa cateva secunde i-am dat blana. Poate am gresit eu, poate trebuia sa schimb la viteze mai mari ca sa isi ia turatie buna in urmatoarea treapta.

          Eram singur in masina
          MERCEDES-BENZ C180-W202

          Comment


          • #6
            La cutia automata exista un sistem-senzor,care citeste forta cu care soferul apasa pe epdala de acceleratie.Daca pedala este apasata dintr-o data (brusc) ,pana la capat,schimba vitezele aproape de linia rosie a turometrului,daca pedala este apasata usor ,schimba vitezele mai repede.Ideea este ca masina ajunge la o viteza ridicata ,mai repede sau mai incet,in functie de apasarea pedalei,daca si la cutia manuala exista acelasi sistem ,este explicabil.
            LEDFOTON - import si distributie corpuri de iluminat cu led.

            Comment


            • #7
              Alte pareri ?
              MERCEDES-BENZ C180-W202

              Comment


              • #8
                Salut,

                Alte pareri nu cred ca-si au rostul, dupa cum au spus si baietzii de la TopGear din herghelia de cai mai evadeaza periodic cate unul, asa ca din aia 120 cai mai ai vre-o 70-80 in cel mai fericit caz nu te stresa ....

                Comment


                • #9
                  Originally posted by entty View Post
                  Salut,

                  Alte pareri nu cred ca-si au rostul, dupa cum au spus si baietzii de la TopGear din herghelia de cai mai evadeaza periodic cate unul, asa ca din aia 120 cai mai ai vre-o 70-80 in cel mai fericit caz nu te stresa ....
                  Salutare!
                  Eu am un C200 si am observat ca atunci cand mergeam in strainatate (Austria, Germania, Elvetia) masina mergea mult mai bine si cu un consum mai mic decat in Romania. Viteza de 200KM/h am prins-o foarte repede accelerand de la 160 in sus cu 5 persoane si portbagaj plin). Nu am obiceiul sa merg nici macar cu 110Km/h constant doar ca din cand in cand (adica foarte rar) ii verific capacitatile si ii curat catalizatorul si injectoarele pe o distanta scurta si asa va recomand si voua. Cutia de viteza e automata si motorul are 136cp. La mersul normal prin oras schimba vitezele inainte de 1800 rot/min.
                  Concluzia: benzina de la noi e SUPER-proasta fata de cea mai ieftina din strainatate. Am alimentat in Romania cu benzina de 100 CO si s-a simtit ceva doar la viteza si demaraje la peste 100KM/h. In rest...pierdere de bani mai ales ca nu merg cu 100km/h.
                  Orice neetansari la sistemul de evacuare sau admisie, precum si sonda care masoara nivelul de oxigen din evacuare , reduc puterea motorului destul de mult.
                  Succes!

                  Comment


                  • #10
                    Asta e clar ca nu avem asa calitate la carburatnti, fata de vestul europei.
                    Asta se simte si la motoarele diesel.
                    Acuma m-am intors recent din Germania, si pot spune ca parca a castigat motorul catva cai in plus, fata de carburantii din romania.
                    Eu de obicei alimentez de la noi din tara de la MOL sau OMW, dar nu se compara calitatea cu carburantii de peste hotare.
                    Acuma revenind la subiect, orice motor pe benzina trebuie sa mearga mai bine ca un Diesel, asta e cert.
                    Daca cu al meu merg constant cu 140-150, inseamna ca cu un C-180 de 122 cai aceata viteza e nul.
                    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF